Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Teamkaarijauk & Lavong ig upeita kuvia ja videoita Jerpusta!!!
Mihin se unohtui,ettei vastailla näille trolleille?Ei jäädä niiden kanssa jankkaamaan.Ei s....na ,mähän oon sanonu teille!
Vierailija kirjoitti:
Koirat haukkuu, karavaani kulkee.. Erinomaisesti alkanut Eurotour Kärtsyltä, sekä yleisö että K nauttii. Ja me täällä kotikatsomon puolella. 💚
onpas kiva, ihan muuta voisi luulla kun roikutte täällä
Miten toi Krisin äiti näyttää nykyisin jopa vähän pelottavalta? Vähintään omituiselta? Mitä sille on tapahtunut? Mä ajattelin aiemmin et se on niin kaunis. Se hymyilee joka kuvassa kuin irvistäisi, silmät sikkuralla ja sitten se valkoinen tukka.
Mä oon niin ylpeä meidän tähdestä! Suomea vie maailmalle kovaa kyytiä taas. Harva pystynyt samaan. Kova jäpä. Arvostaa vois täälläkin jotkut trollololloloot vähän enemmän ja miettis noita kirjoituksiaan.
Ihana Käärijä!🔥💕💚
Jos ei tykkää niin miksi roikkua täällä. Mene kuuntelemaan Roope Salmista tai mitä ikinä kuunteletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vähän vaikea ilman nauh8ja esiintyä vai ajatteliko musiikin tulevan jostain tuplaajan suusta?
no jonkun joka osaa laulaa.
Siis musiikki tulee jonkun suusta joka osaa laulaa? Ymmärrätkö mitä edes puhut? 🤭
joo hyvin ymmärrän ettei kärppy oikeen osaa laulaa. siks taustat.
Sä taidat olla viestien ja kirjoitustavan perusteella ihan lapsi, se on ainoa syy miksi en sulle vastaa ikävästi.
Meehän nukkumaan. Toivottavasti sulla on joku jolle jutella.
et nyt arvannu ihan oikein. mutta kiitos kuitenkin huolenpidostasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin ylpeä meidän tähdestä! Suomea vie maailmalle kovaa kyytiä taas. Harva pystynyt samaan. Kova jäpä. Arvostaa vois täälläkin jotkut trollololloloot vähän enemmän ja miettis noita kirjoituksiaan.
Ihana Käärijä!🔥💕💚
voi voi voi voi voi ja vielä kerran voi voi
Minä haluaisin olla Chelsea
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tykkää niin miksi roikkua täällä. Mene kuuntelemaan Roope Salmista tai mitä ikinä kuunteletkaan.
Mä oon eri mut Roope ja koirat on kova!!
Olen tässä nyt muutaman illan miettinyt ja muistellut, oliko tämä viime eurotourin aikaan yhtä raskassoutuista noiden huutelijoiden kanssa 😅
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Krisin äiti näyttää nykyisin jopa vähän pelottavalta? Vähintään omituiselta? Mitä sille on tapahtunut? Mä ajattelin aiemmin et se on niin kaunis. Se hymyilee joka kuvassa kuin irvistäisi, silmät sikkuralla ja sitten se valkoinen tukka.
oisko vanhentunut? se on meillä kaikilla edessä. joskus joku voi sanoa noin susta.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin olla Chelsea
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä nyt muutaman illan miettinyt ja muistellut, oliko tämä viime eurotourin aikaan yhtä raskassoutuista noiden huutelijoiden kanssa 😅
no, palautuiko mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Tai sitten on aika kullannut muistot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vähän vaikea ilman nauh8ja esiintyä vai ajatteliko musiikin tulevan jostain tuplaajan suusta?
Siis musiikki tulee jonkun suusta joka osaa laulaa? Ymmärrätkö mitä edes puhut? 🤭
Sä taidat olla viestien ja kirjoitustavan perusteella ihan lapsi, se on ainoa syy miksi en sulle vastaa ikävästi.
et nyt arvannu ihan oikein. mutta kiitos kuitenkin huolenpidostasi.<
miksi vetäisin? tuo on mielestäni hieman epäystävällinen toivotus.
Aina se tätä on kun Käärijällä menee erityisen hyvin tai on ylipäätään esillä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et nyt arvannu i
Muun paskan mukana juu nou
Ja tähän väliin delulu, että Boitsu vilahtaa musiikkivideolla tai S=M videoilla. Hyvä delulu oli muualla, että Boitsu raapis Härtsän kanssa päätä mut todellakin hentoinen delulu :D