Miten teillä on nyt käynyt kauppa kirppiksellä, Vintedissä, Torissa yms?
Onko tammikuu aina hidasta vai liikkuuko tavara?
Toki tilanne on varmasti erilainen eri kaupungeissakin, olen vain utelias miten muilla menee.
Kommentit (21)
huonosti ja hinnat on varmasti kohdillaan.
Talvivaatteet ovat menneet hyvin Vintedissä.
Vierailija kirjoitti:
huonosti ja hinnat on varmasti kohdillaan.
Minkälaisia hintoja on ollut?
Yli neljän euron tuotteet ei ole menneet tässä kuussa ollenkaan.
Mulla ne on jo hävinnyt sinne kaukaisuuteen. En nostele niitä. Pitäs laittaa jotain uutta myyntiin, niin ostajat näkee samalla mitä muuta myyn. Lasten vaatteet poistin sieltä kokonaan ja on menossa uffiin.
Tuotteet hintahaarukassa 100-900 euroa liikkuu edelleen. Sitä halvemmat aika nihkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet hintahaarukassa 100-900 euroa liikkuu edelleen. Sitä halvemmat aika nihkeästi.
Mikä noin kallista on? :o
Hiljaista on Torissa. Edes katselukertoja ei tule kuin muutama. Yhden lähes käyttämättömän tuotteen myin 25 €:lla. Kaupassa se maksaisi noin 110 €.
Merinovillat ainakin möi hyvin paikallisella kirppiksellä kun hyväkuntoisia ja hinta noin 30-40 % uuden myyntihinnasta. Eli vähän pidetty 150 euron paita 60 eurolla tms menee hyvin. Huonolaatusta tai nukkavierua en ole yrittänyt myydä mihinkään hintaan.
Aika hiljaista on Torissa. Myyn lähinnä lasten vaatteita ja vain muutamia aikuisten vaatteita. Olen yrittänyt koota samankokoisista vaatteista useamman vaatteen settejä noin 5 euron hintaan. Minulla ei ole ToriDiiliä. Joskus joku kysyy sitä, vaikka ilmoituksissa lukee vain nouto. Ehdotan tilalle Matkahuoltoa tai Postia. Harmi, että Ärräpaketteja ei enää voi lähettää. Monesti lähetyskulut olisivat suuremmat kuin itse tavara, joten kaupat kaatuvat siihen. Harvoin kukaan noutajakaan ostaa sitten kuin yhden tavaran, joten aika vähän korvausta saa kaikesta säätämisestä ja passissa olosta.
Yhtä hyvin menee kaupaksi, myy tai on myymättä.
Vinted paketteja on tullut vietyä 5-10 viikottain. Olen muuttamassa, joten myytävää riittää ja hinnat pidän alhaisina.
Vierailija kirjoitti:
Merinovillat ainakin möi hyvin paikallisella kirppiksellä kun hyväkuntoisia ja hinta noin 30-40 % uuden myyntihinnasta. Eli vähän pidetty 150 euron paita 60 eurolla tms menee hyvin. Huonolaatusta tai nukkavierua en ole yrittänyt myydä mihinkään hintaan.
Missä tällainen kirpputori on? :o Minulla oli pari käyttämätöntä (noin 100 e uutena, laput paikallaan, oli liian pienet minulle) merino- ja kashmirneuletta myynnissä 10 e/kappale, mutta eipä kukaan ostanut kivijalkakirppiksellä.
Minulla on ollut toritili kohta 10v ja viimeiset kaksi vuotta on hiljentynyt selkeästi, nyt tammikuussa en ole myynyt mitään. Joulukuussa meni kaupaulsi yksi tarrallinen keräilyastia ennen aattoa.. ostettiin ehkä lahjaksi.
Onkohan totta nuo ilmoitetut määrät, kuinka usein ilmoituksia on katsottu. Ennen uudistusta katsojia oli satoja ja nyt on ihan 0-5kpl vaikka ilmoitus monta päivää vanha. Ennen tuotteet meni kaupaksi usein ihan saman tien, nyt menee viikkoja tai kuukausia per tuote. Myyn kyllä lähinnä keräilyastioita enää, ja hintaa en ole laskemassa. On yli oman tarpeen, mutta käytän mieluummin itse sitten joskus. Vaatteita sun muuta en myy. Käytän itse huonokuntoisiksi ja heitän roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä noin kallista on? :o
Kitarat ja syntikat. Kallein ostamani kitara käytettynä on ollut 1400 euroa. Kallein syntikka käytettynä 2200 euroa. Näitä on jossain vaiheessa ollut n. 35 tonnin edestä nurkissa.
Musiikkia soittanut vuodesta 1987.
Torista en edes osta. Enkä enää myy siellä mitään. Se on huijareiden paikka.
Kirppiksellä menee kaupaksi kaikki romu. Ihan uskomatonta. Vein rumia lasiesineitä ja kaikki sain myytyä. Sen sijaan hyväkuntoiset lastenvaatteet ei mene vaikka niissä on korkeintaan 2,50 hintana, useimmiten 1 e.
Vinted on niin monimutkainen etten lähde siihen.
Pyrin kierrättämään paljon vaatteita. Ostan laadukasta ja aikaisemmin kauppa käynyt hyvin torissa. Kun olen panostanut hyväkuntoisiin vaatteiden myyntiin,hyvät kuvat,mitat ym,aikaisemmin sain 400e kuussa. Nyt hyvä jos muutama kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin menee kaupaksi, myy tai on myymättä.
Jepa....pessimisti ei pety!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tällainen kirpputori on? :o Minulla oli pari käyttämätöntä (noin 100 e uutena, laput paikallaan, oli liian pienet minulle) merino- ja kashmirneuletta myynnissä 10 e/kappale, mutta eipä kukaan ostanut kivijalkakirppiksellä.
Pikkukaupunki pohjoisemmassa Suomessa.
Eikö kukaan enää myy mitään?