Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
23861/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
23862/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passiton Aito täällä kommentoi, että onpa ihanaa, että sinne on laitettu pieni pätkä Boitsua! Itselleni tärkeintä on näiden kahden oikea suhde, ei se, näenkö itse joka sekunnin. Kiitos kaikille kuvailleille, kuulosti kyllä tosi ihanalta klipiltä! Mä en uskalla oikein olla kuin sormet ristissä sen puolesta, että näillä kahdella ois something going on, ja että se nytkähtäisi eteen päin jossain vaiheessa! Silloin kyllä se ois niiiin tämän naudan loppu 😱😍 Mutta hyvän syyn vuoksi sitten 😇😇😊

Ja Boitsu tykännyt Kärtsyn kiertuekalenterista ja Bojat twinnaavat muutenkin sillä saralla, ai että! Ja Jere ihanan näköisenä instassa, siis kun siinä on rakkaudella hymyilevä Jere, tulee ihan viisu-Jere mieleen. Eikä Käärijä... 

💗💗💗

Tää on niin käsittämätöntä, että odotan kahden mulle tuntemattoman ihmisen päätymistä yhteen. Y

Ymmärrän niin täysin sun toiveen. Toivon ihan samaa. Mulla menee ihan kaikki muu ohi, paitsi K&B! Tämä syksy on ihan mahtava! Joka päivä jotain materiaalia 💗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23863/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuossa europass-videolla B:n irtoääni ja nauru kohdassa n. 1:34? 👀 Näitähän aina pitää täällä pohtia ja vertailla, eikö? 😅

Siis ihan selkeesti kuulostaa B:ltä 💗💗💗 Odotan niin seuraavaa matskua, kunpa taas näkyisi myös B!

Noi vlogit taitaa kyllä mennä aikajärjestyksessä. 

Vierailija
23864/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Mä ostin liput Zürichin keikalle. Asun kohtuullisen junamatkan päässä mut kuitenki en nyt ihan vieressä. Joten eka olin aatellu etten mee. Mutta S = M potentiaalinen esitys siellä sai mun pään kääntymään. 

Vierailija
23865/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuossa europass-videolla B:n irtoääni ja nauru kohdassa n. 1:34? 👀 Näitähän aina pitää täällä pohtia ja vertailla, eikö? 😅

Siis ihan selkeesti kuulostaa B:ltä 💗💗💗 Odotan niin seuraavaa matskua, kunpa taas näkyisi myös B!

Mitä matskua mahtaakaan huomenna tulla 💗 

Vierailija
23866/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh ihan paras toi "Käärijän Onlyfans kohu syvenee" feikkiotsikko tossa S=M videossa.

Onko joku maksanut jo sitä Kärpyn OFää 😌 ? Mun tekis mieli🤭

Toi Europass ei tunnut nyt riittävän! Lisää kuumaa matskua! Kuvia kuvia kuvia kuvia 💗💗💗Niillä elää taas pimeän syksyn!

Vierailija
23867/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä miten hyvän näköinen Boitsu on tossa eurovlogin videossa! Vau!!! 

En ole edes Bojanisti, mutta hän näyttää siinä kyllä todella hotilta ja fressiltä 🔥

Vierailija
23868/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä miten hyvän näköinen Boitsu on tossa eurovlogin videossa! Vau!!! 

En ole edes Bojanisti, mutta hän näyttää siinä kyllä todella hotilta ja fressiltä 🔥

Todella hyvän näköinen 🔥🔥🔥

Vierailija
23869/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tätä ei saisi edes sanoa, mutta häiritseekö muita K:n lihoaminen? Minusta nykyisin parhaimman näköinen takki päällä. Musiikista tykkään edelleenm ja myös muusta ulkonäöstä.

Lähinnä häiritsee vtun urpot kommetit. 

Vierailija
23870/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut lähiaikoina jotenkin sellainen fiilis, että jotain näiden kahden suhteessa on muuttunut viime kuukausien aikana... siis hyvällä tavalla. Ehkä se something more on alkanut näkyä enemmän ja he ovat tajunneet sen.

(Ja ihan vaan yleisenä huomautuksena, jottei tämä johda jankkaamiseen: Ei tietenkään haittaa vaikka olisivat "vain" kavereita.)

Merch myyjät ovat olleet jonkin aikaa vain miehiä..

Varmaan K:n pääätös, kun se niin tykkää miehistä?

Vierailija
23871/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tätä ei saisi edes sanoa, mutta häiritseekö muita K:n lihoaminen? Minusta nykyisin parhaimman näköinen takki päällä. Musiikista tykkään edelleenm ja myös muusta ulkonäöstä.

Ei todellakaan häiritse koska se on KÄRPPY! 💚 Ihan sama lihooko laihtuuko. Hän on sinut omassa kropassaan ja se on ihan parasta.  

Vierailija
23872/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jollain aavistus, että heidän välit ovat muuttunut 

Vierailija
23873/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän näytti just kyrpoksellakin tosi hyvältä ja freesiltä. 

Vierailija
23874/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt jostain varmaan alkuiltapäivästä asti, että onko tällä palstalla meneillään joku koordinoitu trollihyökkäys, joka alkoi sillä ilmiselvällä "shippaus on sairasta" -trollilla, mutta sitten tullut sekaan vähemmän ilmiselviä tapauksia. No, mikäs siinä jos jotkut lautalaiset tms saavat kiksejä palstalaisten huijaamisesta, omaa aikaanne te siinä vain tuhlaatte.

Vierailija
23875/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse. Sinä voisit myös miettiä miksi se sua häiritsee, miksi näet muutamat kilot häiritsevänä terveellä ihmisellä? 

Vierailija
23876/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan häiritse koska se on KÄRPPY! 💚 Ihan sama lihooko laihtuuko. Hän on sinut omassa kropassaan ja se on ihan parasta.  

Ja parasta on paidaton kärppy pikku pikku stringeissään 💚💚💚

Vierailija
23877/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse. Sinä voisit myös miettiä miksi se sua häiritsee, miksi näet muutamat kilot häiritsevänä terveellä ihmisellä? 

Äläpä. On tosi törkeetä puuttua toisten vartalon kokoon. 

Mua kyllä kiinnostelisi kovasti jokin muu koko...

Vierailija
23879/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole lihonut. Päinvastoin. Jo tästä nyt ylipäätään pitää puhua. 

Vierailija
23880/31974 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt jostain varmaan alkuiltapäivästä asti, että onko tällä palstalla meneillään joku koordinoitu trollihyökkäys, joka alkoi sillä ilmiselvällä "shippaus on sairasta" -trollilla, mutta sitten tullut sekaan vähemmän ilmiselviä tapauksia. No, mikäs siinä jos jotkut lautalaiset tms saavat kiksejä palstalaisten huijaamisesta, omaa aikaanne te siinä vain tuhlaatte.

Eilen jo alkoi tollainen.

Ketju on lukittu.