Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Pikemmin vois kysyä että kuinka nopeasti boitsu tykkää? Ois ennätys, kun kaksi tykkäistä päivässä :D
Vierailija kirjoitti:
Heh ihan paras toi "Käärijän Onlyfans kohu syvenee" feikkiotsikko tossa S=M videossa.
Onko joku maksanut jo sitä Kärpyn OFää 😌 ? Mun tekis mieli🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh ihan paras toi "Käärijän Onlyfans kohu syvenee" feikkiotsikko tossa S=M videossa.
Ei sitä nyt kannata tilata, kun se on tauolla. Ellei sit halua vaan nähdä niitä vanhoja matskuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä nyt kannata tilata, kun se on tauolla. Ellei sit halua vaan nähdä niitä vanhoja matskuja.
Viimeksi tullut perjantaina video.
Vierailija kirjoitti:
Vai onks tollainen otsikko oikeasti ollut😅
Ihana se eka vlogi! Jerppa näyttää aivan törkeän upealta musavideon kuvauksissa huivi kaulassa ja päällä sama asu kuin Berliiniin saavuttaessa 🤩 Ja oliko korkin kiinni laittaminen vitsi vai onko oikeasti taas juomatta eurokiertueen, kun muut ottaa normaalisti bisseä dinnerillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tule kovinkaan paljon tällä hetkellä materiaalia sinne, kun kerran ovat ilmoittaneet keskittyvänsä nyt Eurotouriin. Minusta tuntuu, että tämä syksyinen OF:n henkiinherättäminen tehtiin aika pitkälle nimenomaan tämän uuden biisin takia. Mitä sanoituksista tuolla Europassissa käy ilmi, niin biisin idean syntyyn on tainnut vaikuttaa osaltaan tuo joulukalenterin synnyttämä kohu.
Onkohan tuossa europass-videolla B:n irtoääni ja nauru kohdassa n. 1:34? 👀 Näitähän aina pitää täällä pohtia ja vertailla, eikö? 😅
Vierailija kirjoitti:
Passiton Aito täällä kommentoi, että onpa ihanaa, että sinne on laitettu pieni pätkä Boitsua! Itselleni tärkeintä on näiden kahden oikea suhde, ei se, näenkö itse joka sekunnin. Kiitos kaikille kuvailleille, kuulosti kyllä tosi ihanalta klipiltä! Mä en uskalla oikein olla kuin sormet ristissä sen puolesta, että näillä kahdella ois something going on, ja että se nytkähtäisi eteen päin jossain vaiheessa! Silloin kyllä se ois niiiin tämän naudan loppu 😱😍 Mutta hyvän syyn vuoksi sitten 😇😇😊
Ja Boitsu tykännyt Kärtsyn kiertuekalenterista ja Bojat twinnaavat muutenkin sillä saralla, ai että! Ja Jere ihanan näköisenä instassa, siis kun siinä on rakkaudella hymyilevä Jere, tulee ihan viisu-Jere mieleen. Eikä Käärijä...
💗💗💗
Tää on niin käsittämätöntä, että odotan kahden mulle tuntemattoman ihmisen päätymistä yhteen. Yritän vakuutella itselleni, että jo heidän ystävyytensä on mahtava asia ja joillekin, aika monillekin, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ihana se eka vlogi! Jerppa näyttää aivan törkeän upealta musavideon kuvauksissa huivi kaulassa ja päällä sama asu kuin Berliiniin saavuttaessa 🤩 Ja oliko korkin kiinni laittaminen vitsi vai onko oikeasti taas juomatta eurokiertueen, kun muut ottaa normaalisti bisseä dinnerillä?
Sehän sanoi, että viimeksi ei onnistunut lupaus siitä että juhliminen loppuu, vaan tuli juhlittua vaan rankemmin tää mennyt vuosi sen jälkeen.
Takamatkalta, mutta tulipa vaan jostain aiemmista viesteistä mieleen hyvä ystäväni, joka kovasti vitsaili aiheesta avioliittolaki, kun se aikanaan säädettiin. Sillain "heh-heh, nythän mekin voidaan mennä naimisiin". Ollaan samaa sukupuolta siis, ja ystävällä oli tuolloin ollut vaan vastakkaista sukupuolta olevia kumppaneita. No, hän tuli sitten pari vuotta myöhemmin kaapista 😄 Jälkikäteen ymmärsin, että vitsailu oli ollut jonkinlaista tunnustelua.
Vierailija kirjoitti:
Boitsu tykännyt S=M jo! 😎😍
Vuoden Supportive boyfriend -palkinnon saaja tiedetäänkin sitten jo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavaa jos on laittanut korkin kiinni. Toivon niin kaikkea hyvää Kärpylle. Ja eniten toivon, että saan joskus kohdata Kärpyn ihan livenä ja halata häntä. Sitä odotellessa olen menossa koko kiertueelle! Työttömällä on aikaa enkä ihan turhaan raatanut koko kuumaa kesää hommissa 🤩
Mulla on ollut lähiaikoina jotenkin sellainen fiilis, että jotain näiden kahden suhteessa on muuttunut viime kuukausien aikana... siis hyvällä tavalla. Ehkä se something more on alkanut näkyä enemmän ja he ovat tajunneet sen.
(Ja ihan vaan yleisenä huomautuksena, jottei tämä johda jankkaamiseen: Ei tietenkään haittaa vaikka olisivat "vain" kavereita.)
Vierailija kirjoitti:
Boitsu tykännyt S=M jo! 😎😍
Boitsu ei kauheasti ole kärpyn postauksista tykännyt, paitsi nyt sit viimeisistä..🤔😄💔
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuossa europass-videolla B:n irtoääni ja nauru kohdassa n. 1:34? 👀 Näitähän aina pitää täällä pohtia ja vertailla, eikö? 😅
Siis ihan selkeesti kuulostaa B:ltä 💗💗💗 Odotan niin seuraavaa matskua, kunpa taas näkyisi myös B!
Katsokaa nyt tätä miestä kuin onnellinen se on 😭 B vitamiini tehnyt tehtävänsä
Siis minusta, makujan on erilaisia 💕💕💕