Yksinäisen ei kannata mennä kauppaan lauantai-iltaisin!
Kun siellä on vaan onnelliset pariskunnat ostamassa herkkuja koti-iltaa varten. Tuli itku.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin yksin k- kaupassa hakemassa leffa karkit ja hyvät. Sinkkuna käyn yksin eikä haittaa. Pitkään elin avoliitossa joten nautin nyt sinkkuna olosta.
Tässäpä onkin se ero, että sinä nautit sinkkuna olosta ja minä en. Sen sijaan itken ja mietin, että mikä mussa on vikana, kun mun kanssa ei niitä lauantaiherkkuja kukaan halua mennä ostamaan.
Ap
Naisena valkkaa maaksi Romania ja co-parent. Has pictures. Jokaisen profiilin aivan alhaalta löytyy miesten omin sanoin kirjoittamia esittelyitä. Naisia taas löytyy vähän joka maasta. Sama neuvo selata alas asti. https://www.co-parentmatch.com/
Yksinäisen kannattaa ottaa jakkara ja köysi esiin lauantai iltana. Kaikki eivät menesty elämässä eikä geenilotto aina ole puolella.
Kyllä mä käyn. Mua ei kiinnosta muut asiakkaat.
Ikävä kuulla,että sulla tuli itku. Minäkin tarjoudun avuksi:) haluisitko tehdä yhdessä jotain? Olis kiva tietää minkälainen ihminen oot ja mistä tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen kannattaa ottaa jakkara ja köysi esiin lauantai iltana. Kaikki eivät menesty elämässä eikä geenilotto aina ole puolella.
Mä otan lauantaina PS5:sen tai Xbox series x:n ohjaimen käteen ja alan pelaa sekä katon leffoja,saunon,syön hyvin. Nautin yksinäsiyydestä :) paremmin ei voisi mulla asiat olla :)
Vierailija kirjoitti:
Kirppiksellä ois ollu köysi edullisesti. En ostanut.
Ap
Onneksi ostokset voi tehdä netissä, niin ei tarvitse poistua kotoaan kuin tyyliin kerran kuukaudessa. Terveisin oikea introvertti M28
Vierailija kirjoitti:
Vielä mitä. Yksinasuminen on ihan parasta. Kukaan ei nalkuta, ei puhu sun päälle, eikä huuda sulle. Saat tiskata silloin kun huvittaa, pestä pyykkiä silloin kun huvittaa. Eikä kukaan komenna sua tekemään ruokaa juuri silloin kun sulla olisi muuta tekemistä. Niin ja saat katsoa telkkaria! Kukaan ei vie sulta kaukosäädintä ja sano että tätä ei katota.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
käykö joku oikeasti kaupassa kyttäämässä muita ihmisiä? itse kuljen hyllystä toisen luo, poimin koriin mitä tarvitsen ja kassan(mieluiten iitsepalvelun) kautta ulos. Isommissa marketeissa päässyt välillä tahtomattaan todistamaan pariskuntien riitoja ei hempeilyä. Parisuhteessa ollessani tykkäsin käydä myös yksin kaupassa, toisen kanssa meni aina haahuiluksi ja säätämiseksi. Kuten ehkä ilmenee en varsinaisesti tykkää kaupoissa hengailla :) Tilaan suosiolla pidempään säilyviä tavaroita kotiinkuljetuksella ja lähikauppaan teen maks. 15min täsmäiskuja. Mutta toki jos haluaa kulkea kaupassa itsesäälissä rypien, niin valinta se on sekin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Aina sä jankkaat tätä samaa. Oletko lesbo vai vaan helvetin ruma?
Me käydään lähes aina miehen kanssa vuorotellen kaupassa. Miksi siihen kahta tarvii?
Kyllä suurin osa ihmisistä käy kaupassa yksin. Minäkin kävin tänään yksin ostamassa lauantaiherkkuja enkä nähnyt kuin ehkä yhden pariskunnan, lisäksi oli pari äitiä lapsineen, joku kaveriporukka ja useampi yksin oleva.
Höpö höpö. Just kävin hakee bissee yksin. Tu ens kerran juttelee ;)
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Just kävin hakee bissee yksin. Tu ens kerran juttelee ;)
En nähnyt sua. En tosin käynyt kaljaosastolla.. Ehkä päivystän siellä ens lauantain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä mitä. Yksinasuminen on ihan parasta. Kukaan ei nalkuta, ei puhu sun päälle, eikä huuda sulle. Saat tiskata silloin kun huvittaa, pestä pyykkiä silloin kun huvittaa. Eikä kukaan komenna sua tekemään ruokaa juuri silloin kun sulla olisi muuta tekemistä. Niin ja saat katsoa telkkaria! Kukaan ei vie sulta kaukosäädintä ja sano että tätä ei katota.
Ja vessassa haisee vain oma paska.
Näin ikisinkkuna sanon että yksinasuminen parasta kun saa päättää itse omista asioista eikä tarvi alistua toiselle ihmisille kodinkoneeksi.
T: itsenäinenmies
Olen melko yksinäinen ja ikisinkku, käyn kyllä kaupassa lauantai iltaisin myös mutta harvemmin. Olen ajatellut että lauantai iltaisin porukka ostaa kaljaa kaupasta pääosin.
Mutta parhaiten lauantai illat menee kun kotona lämmittää saunan lenkin jälkeen,tekee hyvää ruokaa,sohvalle makoilemaan ja katsomaan vaikka tv.
M32