Yksinäisen ei kannata mennä kauppaan lauantai-iltaisin!
Kun siellä on vaan onnelliset pariskunnat ostamassa herkkuja koti-iltaa varten. Tuli itku.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
kyllä mä käyn :) Ei haittaa
Et ilmeisesti ole yksinäinen?
Ap
Mä käyn kans yksin, ettei tuu sulle paha mieli.
Näin tänään kaupassa pariskunnan, joka huusi toisilleen.
Tuli itku, kun ihmiset jatkavat surkeissa parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole yksinäinen?
Ap
Olen mutta käyn silti :)
Kun mä kävin n. Seitsemältä alepassa, siellä ei ollut melkeinpä ketään. Ja tämä lähellä kamppia.
Kyllä siellä istuu semmoisia naiseja tuolilla lirkuttelemassa kun haen pirkka olutta.
t: mies jota koitetaan iskeä kaupassa aina kun ostan olutta
Huoh, kai se on pakko lähteä hakemaan Pirkkaa laatikollinen.
Oi mikä ihana iltaaaaa, voi tapahtua ihan mitä vaaaaan...
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen parittelua.
Vierailija kirjoitti:
Kävit liian aikaisin. Onnelliset käy myöhemmin.
Ap
En käy bkoskaan illalla kaupassa ja en katso edes minkälaisia ihmisiä siellä on, asun Hgissä.
En tiennytkään kulkevani kaupassa pariskuntana. Ai niin, sinähän et välitäkään muista yksinäisistä, vaan keskityt vain omaan itseesi ja niihin, joilla puoliso on.
Ei kiinnosta sinun itkusi.
Aika epätoivoista, jos tuokin ahdistaa. Myönnän tottuneeni yksineloon. En vain osannut olla parisuhteessa. Yritä muita keinoja.
Kävin yksin k- kaupassa hakemassa leffa karkit ja hyvät. Sinkkuna käyn yksin eikä haittaa. Pitkään elin avoliitossa joten nautin nyt sinkkuna olosta.
Kävin just hakemassa 8 kaljaa ja pari lonkeroa
SinkkuMies28
Vierailija kirjoitti:
Kävin yksin k- kaupassa hakemassa leffa karkit ja hyvät. Sinkkuna käyn yksin eikä haittaa. Pitkään elin avoliitossa joten nautin nyt sinkkuna olosta.
Tässäpä onkin se ero, että sinä nautit sinkkuna olosta ja minä en. Sen sijaan itken ja mietin, että mikä mussa on vikana, kun mun kanssa ei niitä lauantaiherkkuja kukaan halua mennä ostamaan.
Ap
Mitäs jos..tulisit mun kanssa kauppaan? Tehdään ruokaa yhdessä ja katsotaan joku kiva leffa. Huomenna voitais mennä kävelylle ja kahville.
-M40
joka vuorossa on melkein yksi kenen kanssa aina flirttailen kaupassa käydessäni kyllä tykkään käydä ihan milloin vain