Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion säästää alkavan viikon ja ensi viikonloppuna herkutella pakastepizzalla

Vierailija
09.09.2023 |

Mikä on lempparinne? Mulle kehuttiin jotain "premium " pakastepizzaa maussa Opera. En nyt muista nimeä ja merkkiä. Onko teillä kokemusta jostain hyvästä Opera-pakastepizzasta, mikä se oli?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehevän näköiset makkaransiivut omanlaisine kastikkeineen ovat ehdoton must.

Vierailija
2/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästää ja herkutella on kaksi sanaa jota ei ole mitään syytä yhdistää pakastepitsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apetit Opera special on paras mitä kaupasta saa. Maksaa reilu 3 euroa, joten erityisemmin ei tarvii edes säästää.

Vierailija
5/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näkäjään vielä leikattavaa kun on varaa pakastepitsoista haaveilla.

Yt. Spermis ja Lapanen.

Vierailija
6/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on tavoitteita. Enjoy your meal!

Vierailija
7/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Örkin Ravintola-tason pitsat on hyviä.

Vierailija
8/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavassa yhden toisen kanssa laitettiin rahat yhteen ja syötiin puolikas pitsa.

Vierailija
9/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntouttavassa yhden toisen kanssa laitettiin rahat yhteen ja syötiin puolikas pitsa.

Se on oikein. Näin pitääkin tehdä.

Hyvän tyypin merkki.

Vierailija
10/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apetit Opera special on paras mitä kaupasta saa. Maksaa reilu 3 euroa, joten erityisemmin ei tarvii edes säästää.

Se se oli! Kävin Apetitin sivuilla katselemassa kuvia pakkauksista ja haaveilemassa. Yksi heidän pizzansa oli Americana Special. Siinä on aurajuustoa ja ananasta kinkun lisäksi. Ehkä otan sen. En ole koskaan ollut tonnikalapizzan fani, vaikka on se ihan ok. Yritän viikolla pitää aterian hinnat alle 3 euroa per päivä. Siten toi 3,x euroa on mulle erityinen sijoitus herkutteluun.

Vierailija
11/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 euroa pvä ei riitä edes tupakissa pitämään.

Toppa maksaa nykyisin päälle 10e keskimääräisesti.

Vierailija
12/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9 euroa pvä ei riitä edes tupakissa pitämään.

Toppa maksaa nykyisin päälle 10e keskimääräisesti.

Miten joku käyttää vähäiset rahansa tupakointiin tai alkoholiin. Eipä tuo minun pakastepizzasuunnitelmakaan kovin terveellinen ole, mutta päihteisiin verrattuna ok. Ja halvempi nautinto.

Vierailija
13/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein säästät rahaa viikon ja sitten herkuttelet pakastepitsalla? Miksi ihmeessä? Tai siis miten voit herkutella pakastepitsalla? Tee itse! Säästät rahaa ja saat kelvollisen pitsan, jolla voit oikeasti herkutella?

Vierailija
14/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein säästät rahaa viikon ja sitten herkuttelet pakastepitsalla? Miksi ihmeessä? Tai siis miten voit herkutella pakastepitsalla? Tee itse! Säästät rahaa ja saat kelvollisen pitsan, jolla voit oikeasti herkutella?

Kerro sinä arvon mensalainen miten teet herkkupitsan alle neljällä eurolla? Erilaiset juustot, tomaatit, kinkut tai muut proteiinit, muut täytteet kuten ananakset jne.

Jos joku tykkää pakastepitsasta niin anna tykätä.

Vierailija
15/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se se oli! Kävin Apetitin sivuilla katselemassa kuvia pakkauksista ja haaveilemassa. Yksi heidän pizzansa oli Americana Special. Siinä on aurajuustoa ja ananasta kinkun lisäksi. Ehkä otan sen. En ole koskaan ollut tonnikalapizzan fani, vaikka on se ihan ok. Yritän viikolla pitää aterian hinnat alle 3 euroa per päivä. Siten toi 3,x euroa on mulle erityinen sijoitus herkutteluun.

Musta tää on jotenkin äärettömän herttaista 🥰

Oon itsekin köyhä, mutta tekis mieli tarjota sulle pakastepitsa

Vierailija
16/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näkäjään vielä leikattavaa kun on varaa pakastepitsoista haaveilla.

Yt. Spermis ja Lapanen.

Mä herkuttelin joskus kerran viikossa Rainbown pakastepitsalla, joka muistaakseni maksoi 1,49 ja oli hintaansa nähden tosi hyvä!

Nyt yli kaksi euroa, ei tule ostettua 😒

Vierailija
17/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä vähä tuunata vielä.

Vierailija
18/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ajateltuna voisi olla joo noin, että tee itse ja säästä.

Ongelma on vaan siinä, että jos oikeasti joutuu viikon säästämään, että voi ostaa neljän euron pizzan, niin se itse tekeminen tulee liian kalliiksi. Kotona tuskin silloin on valmiina jauhoja, ruokaöljyä, hiivaa/leivinjauhetta, juustoa, tomaattikastiketta ja sitten niitä täytteitä. Tai ei ainkaan kaikkia noita löydy. Halvin jauhopaketti maksaa 1,20€, suurinpiirtein. Hiiva vissiin 0,25€. Öljy ei ehkä ole ihan pakollista, mutta suolaa varmaan löytyy valmiiksi. Juusto. Mitähän maksaa halvin juustopakkaus? Prismassa näyttäisi olevan kermajuustoviipaleet 1,65€/150g. Tomaattimurska 0,37€. Nyt ollaan jo liki sen noin neljän euron pizzan, eikä ole täytteitäkään vielä ostettu!

Se kertapanostus kotonatehtyyn edulliseen ja herkulliseen pitsaan on joskus kertakaikkiaan liian paljon. Köyhälle kaikki maksaa enemmän, se on ihan hemmetin raadollinen totuus!

(minä etuoikeutettuna keskiluokkaisena/keskituloisena kaivan nuo kaikki omista kaapeista, niin voin kehuta, ettei pitsa maksanut mitään... tai lasken vain ne kulutetut ainekset, jauhoja 300g, suolaa 5g, hiivaa 25g, juustoa 150g kaupan halvimmasta kermajuustosta, taikinaan oliiviöljyä, jonka olen saanut ilmaiseksi kaverilta jne. - näitä minun mahdollisuuksiani ei neljän euron pakastepizzasta haaveilevalla ole)

Vierailija
19/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäätkö oikeasti päivän yhdellä pakastepizzalla? Itse söisin varmaan kolme kerralla.

Vierailija
20/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sinulla on tavoitteita elämässäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä