Aion säästää alkavan viikon ja ensi viikonloppuna herkutella pakastepizzalla
Mikä on lempparinne? Mulle kehuttiin jotain "premium " pakastepizzaa maussa Opera. En nyt muista nimeä ja merkkiä. Onko teillä kokemusta jostain hyvästä Opera-pakastepizzasta, mikä se oli?
Kommentit (45)
Pakastepizzat ovat vain rasvaa ja vettä.
Mun mielestä Dr Oetkerin on hyviä. Tykkään ohutpohjaisista pizzoista. Ei ole kaikkien mieleen.
Pakastepitsat on suhteellisen edullinen pahe, jos vertailee vaikka tupakkaan tai alkoholiinkin. Vaikka söisi joka päivä pakastepitsan, tulisi se edullisemmaksi kuin askillisen polttaminen päivässä. Terveydelle se ei välttämättä olisi yhtään parempi valinta kuin tupakointi.
Joskus hävettää myöntää ihmisille, että pidän oikeasti pakastepitsoista. En tiedä onko siinä jotain pelkoa, että vaikutan "sivistymättömältä", kun kehtaan jotain tuollaista myöntää. Kait sitä pitäisi aina kehua, miten kotitekoinen päihittää valmiit. Ei se aina ole niin, ja aina ei riitä jaksaminen taikinoiden tekemiseen.
Nyt olen ihastunut perhe- ja pannupitsoihin. Tyyriimpiä ne ovat verrattunu normikokoisiin, mutta itse syön sellaisesta kahdesti. Saman verran se lopulta kustantaa per syöntikerta kuin sellainen normikokoinen pitsa.
Hei, mä yritän kanssa toteuttaa samaa. Jätän viikolla herkut hankkimatta ja vasta perjantaina ostan jotain hyvää. On mitä odottaa ! Ja kunpa voisin tarjota myös pizzan sinulle kuten joku täällä kivasti kirjoittikin !
Missä sanottiin että tuista säästellään? Voihan kyseessä olla ihminen joka pistää kaiken palkan heti haisemaan.