Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion säästää alkavan viikon ja ensi viikonloppuna herkutella pakastepizzalla

Vierailija
09.09.2023 |

Mikä on lempparinne? Mulle kehuttiin jotain "premium " pakastepizzaa maussa Opera. En nyt muista nimeä ja merkkiä. Onko teillä kokemusta jostain hyvästä Opera-pakastepizzasta, mikä se oli?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein säästät rahaa viikon ja sitten herkuttelet pakastepitsalla? Miksi ihmeessä? Tai siis miten voit herkutella pakastepitsalla? Tee itse! Säästät rahaa ja saat kelvollisen pitsan, jolla voit oikeasti herkutella?

Apetitin 335gramman American special- pizzassa on 50g juustoa,30g kinkkua,20g ananasta eli pizza on suurimmaksi osaksi vehnäjauhoa.

https://apetit.fi/tuotteet/apetit-superior-americana-335-g/

Vierailija
22/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri hiiliteräksiset pizzapannut, että voi tehdä pizzaa kunnon pohjalla. Pakastepizzat ovat pullataikinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattipuree ja ananas alle euron, sinihomejuusto 1.7e, kinkkua saa usein 60%:n ilta-alennuksessa Prismassa.Jauhoksi voi kayttaa mita vaan kotoa löytyvää jauhoa vaikka kaurahiutaleita ja öljyksi mita vaan paistamisen kestavaa rasvaa.Neljällä eurolla saa hyvinkin paljon enemmän pitsaa kuin tuon 335g. Miten usein ap syö pitsaa?

Vierailija
24/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljällä eurolla saa hyvinkin paljon enemmän pitsaa.Tomaattiputmree ja ananas alle euron, sinihomejuusto1.7e, kinkkua ilta-alesta helposti, jauhoksi kelpaa vaikkankaurahiuraleet ja rasvaksi mikä vaan paistamisen kestavaa rasva mitä kotoa löytyy.Miten usein ap syö pitsaa? Neljällä eurolla saa helposti useamman pitsan.

Vierailija
25/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt kolmella eurolla päivässä,?

Vierailija
26/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Opera on kyllä tosi hyvää. 😋😋

Vierailija
27/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomaattipuree ja ananas alle euron, sinihomejuusto 1.7e, kinkkua saa usein 60%:n ilta-alennuksessa Prismassa.Jauhoksi voi kayttaa mita vaan kotoa löytyvää jauhoa vaikka kaurahiutaleita ja öljyksi mita vaan paistamisen kestavaa rasvaa.Neljällä eurolla saa hyvinkin paljon enemmän pitsaa kuin tuon 335g. Miten usein ap syö pitsaa?

Anna nyt toisen hlvetti sentään ostaa neljän euron pakastepitsa 😳

Vierailija
28/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa on tämä nykynuorison pröystäily.

Minun nuoruudessani ei edes haaveiltu pakastepitsoista. Niitä ei ollut silloin.

Silloin syötiin muutenkin vain puuroa. Jos oli hyvä päivä.

Vierailija
29/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herkkuja köyhille. Oppivat liian hyvälle. Röihin siittä!

Minun rahoilla ei pitsoja ostella. Ja Asunto tuet pois.

Vierailija
30/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmista totta?

Vierailija
31/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian hyvät ovat tukiaiset jos saa säästöön viikossa kolme euroa.

Vierailija
32/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apetit Opera special on paras mitä kaupasta saa. Maksaa reilu 3 euroa, joten erityisemmin ei tarvii edes säästää.

Se se oli! Kävin Apetitin sivuilla katselemassa kuvia pakkauksista ja haaveilemassa. Yksi heidän pizzansa oli Americana Special. Siinä on aurajuustoa ja ananasta kinkun lisäksi. Ehkä otan sen. En ole koskaan ollut tonnikalapizzan fani, vaikka on se ihan ok. Yritän viikolla pitää aterian hinnat alle 3 euroa per päivä. Siten toi 3,x euroa on mulle erityinen sijoitus herkutteluun.

Tuo americana special on muuten pakastepizzaksi oikein jees. Samoin on tuo saman merkin opera specialkin vaikka itsekään en erityisemmin ole tonnikalasta pizzassa tykännyt. Vähän se arvelutti kun on salamin kanssa että mahtaako olla kumma combo, mutta sehän toimikin.

Se tripla meat on testaamatta ja harvakseltaan tulee noita muitakaan ostettua vaan se just on erikoisherkku silloin tällöin. Seuraavaksi aion itse tehdä lämpöisiä leipiä ja oikeastaan sellainen herkkupäivä voisi ollakin ensi viikonloppuna..

Vierailija
33/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ite pitsa

Vierailija
34/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näkäjään vielä leikattavaa kun on varaa pakastepitsoista haaveilla.

Yt. Spermis ja Lapanen.

Mä herkuttelin joskus kerran viikossa Rainbown pakastepitsalla, joka muistaakseni maksoi 1,49 ja oli hintaansa nähden tosi hyvä!

Nyt yli kaksi euroa, ei tule ostettua 😒

Minä ostin myös niitä kasvispitsoja ennen kuin hinta pomppasi eurolla, nyt en ole raaskinut ostaa pitkään aikaan. Siihen lisäjuustoa, pizzamaustetta, oliiviöljyä, tomaattisiivuja, paistettua sipulia sekä oliiveja niin käsissä on oivallinen iltapala. Lisäksi Xtran omenamehua.

Vierailija
35/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian hyvät ovat tukiaiset jos saa säästöön viikossa kolme euroa.

Väsynyt ja joutava "vitsi" ei parane vaikka sitä kuinka toistaisi. Tuo länkytys vanheni jo ekalla sivulla, vink vink.

Vierailija
36/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää ite pitsa

Liikaa vaivannäköä.

Vierailija
37/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein säästät rahaa viikon ja sitten herkuttelet pakastepitsalla? Miksi ihmeessä? Tai siis miten voit herkutella pakastepitsalla? Tee itse! Säästät rahaa ja saat kelvollisen pitsan, jolla voit oikeasti herkutella?

Höhhöhhhrö, ihan kuin ihmiset oikeasti luulisivat että kaikilla on sama maku.

Vierailija
38/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin itsekin söisin pakastepizzaa, kuin huonoista aineksista tehtyä kotitekoista. Pohja kaurahiutaleista :D Maistuu varmaan ihan puurolta.

Vierailija
39/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästää ja herkutella on kaksi sanaa jota ei ole mitään syytä yhdistää pakastepitsaan.

Mitä saa ostaa, tai oikeastaan mitä vittua se sulle kuuluu mihin säästönsä käyttää.

Vierailija
40/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi