Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona unohtunut - maskinkäyttäjät kummastelun kohteena

Vierailija
09.09.2023 |

Lauantain kauppareissun jälkeen voi vaan todeta että lyhyt on ihmisen muisti. Ne muutama harva jotka vielä maskia käyttävät niin saavat jatkuvaa tuijotusta osakseen. Onko se joku suuri ihme jos haluaa suojata itsensä flunssapöpöiltä täpötäydessä ostoskeskuksessa?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kassalla ainakin oli keskiviikkona maski kun viimeksi kaupassa kävimme, sekä eräällä huonosti liikkuvalla vanhuksella.

Vierailija
2/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biden on alkanut käyttää maski.

Korona taas tulee pian. muista maskii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne maskit ei auta mitää, se on jo todistettu ihan tutkimuksilla. Päinvastoin ihminen hengittää kemikaaleja niistä sisäänsä ja ne laskee immuniteettia kun niitä pitää aina ulkona ja ihmisten ilmoilla mikä taas johtaa siihen että ihmisestä tulee helpommin sairas. 

Miten tämä liittyy tähän pällistely-aiheeseen? Eihän tupakointikaan terveellistä ole mutta silti jokaisella on oikeus polttaa halutessaan ilman että heitä täytyy tuijottaa.

Vierailija
4/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai hörhöjä katellaan oudosti mitä uutta siinä on??

Vuosi pari sitten maskittomat oli niitä hörhöjä eli vähemmistöä.

Vierailija
5/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vieläkin uskoo koronahuijaukseen?

Voihan sitä muitakin syitä olla vaikka jos henkilö on itse sairas eikä halua levittää tautia, siitepöly, muut flunssavirukset kuten influenssakausi jne.

Vierailija
6/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai hörhöjä katellaan oudosti mitä uutta siinä on??

Vuosi pari sitten maskittomat oli niitä hörhöjä eli vähemmistöä.

Katsotaan keväällä kuka onkaan TAAS se hörhö...

Vierailija
7/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin Suomeenkin sen tavan, että jos on kipeänä ja on pakko liikkua ihmisten ilmoilla, pitäisi maskia, jotta ei niin tehokkaasti levittäisi omaa tautiaan. Koronan kanssa en ymmärrä maskivouhotusta, kun ne todettiin aivan turhiksi, jos terveet niitä käyttivät, toimivat ainoastaan nimenomaan hillitsijänä taudin levittämiseen.

Vierailija
8/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä muitakin syitä olla vaikka jos henkilö on itse sairas eikä halua levittää tautia, siitepöly, muut flunssavirukset kuten influenssakausi jne.

Mikä influenssakausi on tähän aikaan päällä?

Vierailija
9/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummastuta lainkaan. Kuukaudesta toiseen lähes joka kauppareissulla on jollakin ollut maski. Miksi muiden ihmisten maskinkäyttö minua haittaisi? Jos jossain vastaisuudessakin puyydetään laittamaan maski, niin laita.

Vierailija
10/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vaan enää jaksa miettiä sitä koronaa. Se tulee, jos on tullakseen. Luultavasti meidän kaikkien elinikä lyhenee sen vuoksi, kun tekee niin pahaa tuhoa elimistössä. Siksi aion nyt vaan elää ja tehdä, mutta toki minun puolestani halukkaat saa käyttää maskia.

Vierailija
11/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kummastuta lainkaan. Kuukaudesta toiseen lähes joka kauppareissulla on jollakin ollut maski. Miksi muiden ihmisten maskinkäyttö minua haittaisi? Jos jossain vastaisuudessakin puyydetään laittamaan maski, niin laita.

Niitä maskeja on näkynyt kaikilla ikäryhmillä, hieman enemmän ehkä iäkkäillä

Vierailija
12/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin Suomeenkin sen tavan, että jos on kipeänä ja on pakko liikkua ihmisten ilmoilla, pitäisi maskia, jotta ei niin tehokkaasti levittäisi omaa tautiaan. Koronan kanssa en ymmärrä maskivouhotusta, kun ne todettiin aivan turhiksi, jos terveet niitä käyttivät, toimivat ainoastaan nimenomaan hillitsijänä taudin levittämiseen.

Maskihan on just räkätaudissa tosi kiva!

Vierailija
13/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä ei ihmettele jos vanhemmilla ihmisillä on maskit, kun ymmärrettävästi haluavat suojella itseään. Mutta olen viime aikoina nähnyt niitä muutamilla ihan nuorilla - ja se jotenkin hätkähdyttää, että apua onko tolla korona, pysy kaukana! No ihan sama, käyttäkööt ihan vapaasti ne ketkä haluaa.

Vierailija
14/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä influenssakausi on tähän aikaan päällä?

Lintuinfluensseri.

Vierailija
15/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluta saat mitä haluat, mutta minä en ala liikkumisteni vuoksi käyttämään maskia. Se, jos se sinua harmittaa, on vain osoitus siihen suuntaan, että minun tavalla ajattelevat ovat saaneet ainakin osittain tahtonsa läpi, kun sinunlaisesi siitä harmistuvat.

Vierailija
16/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jos haluan. Sitä ei kukaan voi estää enkä välitä muiden mielipiteistä.

Vierailija
17/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tässä maassa tarvitse laittaa kuin lierihattu päähänsä niin jopa tuijotetaan. Samoin tuijotetaan vammaisia tai vaikka lyhytkasvuisia. Joillakin vielä monttu auki.

Luulisi noihin maskeihin kuitenkin kaikkien jo tottuneen. Fiksuahan se on olla levittelemättä pöpöjä.

Vierailija
18/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin kaupassa käydessä, koska isälle kävin (+itselleni). En halunnut tartuttaa sitä mahdollisesti isääni enkä ehkä sitämyötä myös kotipalvelun työntekijöihin.

Outo juttu: vaikka kuinka sitä "väistin" eli ffp2-maski ja käsidesiä käytin, niin silti iski, vuosi sitten heinäkuussa. En käynyt testissä, mutta ilmiselvää, koska haju- ja makuaisti hävisi. Sama juttu oli muuten mun tädillä, toisessa kaupungissa. Vaikka kuinka sitä "väisteltiin" niin silti.

Vierailija
19/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskinkäyttäjiä ei kummastele muut kuin hörhöilijät. Ei kukaan normaali hämmästele toisten maskeja.

Vierailija
20/136 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en vaan enää jaksa miettiä sitä koronaa. Se tulee, jos on tullakseen. Luultavasti meidän kaikkien elinikä lyhenee sen vuoksi, kun tekee niin pahaa tuhoa elimistössä. Siksi aion nyt vaan elää ja tehdä, mutta toki minun puolestani halukkaat saa käyttää maskia.

Olen sairastanut koronan kerran ja se oli paha tauti. Omaa elämänlaatuani ei vähennä lainkaan maskin käyttö julkisilla paikoilla. Voin elää ja tehdä kaiken siitä huolimatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi