Marinia äänestänyt, tunnetko itsesi petetyksi?
Jos oma ehdokkaani olisi tehnyt saman, niin kyllä mä olisin pettynyt. Kuitenkin moni täällä palstalla julistaa, että tämä oli hyvä homma. Onhan tuo työpaikka kuitenkin arvoiltaan täysin muuta mistä hän on viime vuodet puhunut. Mitä mieltä olette?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009841177.html
Kommentit (47)
Aito feministi ei työskentelisi ihmis- sekä naistenoikeuksia polkevan roistovaltion hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan turha kysely kun tän valtaa kuitenkin persut, jotka ei ikinä Marinia olisi äänestäneet. Minä en äänestäjänä todellakaan pettynyt, vaan olen iloinen hänen puolestaan.
Täsmälleen näin. Tänne vastaavat lähinnä persut jotka vihaa Sannaa. Olisin äänestänyt jos olisin ollut Pirkanmaalla. Olen ylpeä hänestä ja jos joku saa muutosta maailmaan, se on Sanna <3
Vierailija kirjoitti:
Aito feministi ei työskentelisi ihmis- sekä naistenoikeuksia polkevan roistovaltion hyväksi.
Aito feministi haluaisi ajaa asiaansa maailmalla ja yrittää tehdä muutosta. Jos ei kukaan koskaan yritä, ei mitään koskaan tapahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan turha kysely kun tän valtaa kuitenkin persut, jotka ei ikinä Marinia olisi äänestäneet. Minä en äänestäjänä todellakaan pettynyt, vaan olen iloinen hänen puolestaan.
Itsekin olen iloinen hänen puolestaan ja olisin tehnyt saman, mutta etkö sinä äänestänyt hänet eduskuntaan ajamaan sinulle tärkeitä asioita? Koetko, että hänen tilalle nouseva nainen korvaa hänet? Eikö sinua haittaa se, että hän kehoitti kaikki äänestäämään SDP:ta ja sitten hän väistyi heti tehtävästää haittaa sinua?
Kukaan ei ole korvaamaton ei sota yhtä miestä kaipaa. Varmasti tilalle nouseva on ihan hyvä ja pärjäävä kansanedustajana. Ei siellä paljon valtaa ole kun ei ole hallituksessa.
Miten koet uuden duunin sopivan hänen arvoihinsa?
TBI ajaa naisten oikeuksia, ihmisoikeuksia, ilmastonsuojelua, demokratiaa. Jos ei koskaan mitään yritä ei voi muutostakaan saada aikaan. Tuo säätiö toimii nimenomaan autoritäärisissä maissa koska niissä uusi sukupolvi saattaa saada aikaan hallinnon muutoksen parempaan, ja Sanna voi auttaa siinä. Tony Blairin aiemmat touhut eivät ole Sannan syytä.
Vierailija kirjoitti:
Hän petti koko Suomen kansan ja feministit ympäri maailmaa. Varsinkin arabimaiden naiset.
Ai Sannako on arabimaiden naisten oikeudet vienyt? PÄinvastoin, hänen työnsä on auttaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Sannaa sen takia, että halusin hänen jatkavan pääministerinä. Sanna sai yli 35 600 ääntä Pirkanmaalta mikä on paljon. Ääni meni demareille joka tapauksessa ja hyvä niin. Puoluetta kai eduskuntavaaleissa äänestetään pääasiassa.
Ymmärrän oikein hyvin, ettei hänellä pm homman jälkeen ole motivaatiota olla rivijäsenenä oppositiossa. Enkä häntä sinne äänestänytkään, nappia painelemaan bensanhinnasta.Kyllä hän varmaan jatkaa täällä Tampereen kaupunginvaltuustossa, toivon niin.
Sanon saman kuin joku muukin täällä, että kiitos järkevästä vastauksesta.
Mutta haluaisin vain heittää sen takaisin että eihän Marin ole tehnyt Tampereen valtuustossa yhtään mitään nyt tässä vuosien aikana? Ehkä hän sitten alkaakin tekemään siellä jotain sieltä Lontoosta käsin?
Valtuusto kokoontuu maanantaisin. Sanna on ollut 4v aikana poissa vain parista kokouksesta, vähemmän kuin kukaan muu kansanedustaja tai ministeri. Ei varmasti enää sielläkään voi jatkaa mutta pääministerinäkin hoiti hommansa sielläkin hyvin.
Vasemmisto haluaa elää valheessa, joten heille tämäkin on vaan hyvä asia. 😂