Kun toinen ei halua enää tavata, luuletko mieluummin todellisen syyn vai huomaavaisen tekosyyn?
Itse ajattelin ennen, että rehellisyys on kaikkein tärkeintä, mutta nykyisin en välttämättä haluaisi kuulla ihan kaikkia asioita, jotka minussa on pielessä. Tässä iässä kun ne eivät todennäköisesti enää muutu.
Onko teille kerrottu rehellinen syy, jota mieluummin ette olisi kuulleet?
Kommentit (53)
No ei mua ainakaan kiinnosta kuulla "rehellistä" syytä miksi joku ei musta kiinnostu. Peruspalikat on kuitenkin kunnossa ja jos en kelpaa omana itsenäni, mitä väliä sillä sitten on.
Tousekseen, en usein itsekään tiedä miksi en kiinnostu jostain miehestä. Välttämättä ei tarvitse olla yhtään mitään vikaa, mutta jos ei tunnu sitä mystistä kemiaa heti alussa, on turha jatkaa tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin toiseen ketjuun, että jos lopetan tapailun, koska nainen on huono seksissä, en koskaan sano tätä suoraan. Tästä voi olla seurauksena se, että nainen ajattelee joutuneensa taas yhden pelimiehenä naruttamaksi. Totuuden puhuminen suojelisi omaa mainettani mutta olisi kipeä asia kuulla. Olen siis päätynyt olemaan jalomielinen.
Mä olen myös jättänyt useamman miehen huonon seksin tai/ja pienen vehkeen takia, mutta en ole sitä niille kertonut. En halua kantaa vastuuta jonkun erektio-ongelmista, kun tietää miten herkkänahkaisia miehet on.
Minäkin just hylkäsin yhden tyypin liiallisen kovakouraisuuden takia. Ei ottanut mitään ohjeita tai ohjausta vastaan vaan jatkoi vaan hirveää runnomista. Ihmetteli vielä, kun en tullut.
Juurikin tämä. Kun tietää kuinka taivaalista sekis voi olla huomaavaisen ja hellän kumppanin kanssa, miksi jäisi suhteeseen, jossa ei vaivauduta huomioimaan tai edes välitetä sen vertaa, että vaivautuisi opettelemaan mistä kumpaani nauttii. eri
Itse en ainakaan pidä hellästä seksistä, joten jos raju seksi ei kelpaa, ei suhteella ole tulevaisuutta kuitenkaan.
Ei kukaan länsimaalainen ihminen oikeasti halua tulla alistetuksi. Teeskentelee jos muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei ainakaan kannata rehellistä syytä kertoa. Nuorempana tein tämän virheen kaksi kertaa ja uskomatonta miten he käyttäytyivät tämän jälkeen.
Tässäkin nyt vaikuttaa minkä olet sanonut syyksi. Onko todellinen syy oma kypsymättömyytesi jonka olet heijastanut ja verhonnut toisen puutteeksi.
Hyvö esimerkki, miksi en enää kerro rehellisesti syitä, vaikka kuinka tivattaisiin. Jos haluan päättää tuoreen tapailun, en kaipaa itse arvostelua ja haukkumista. Syyt lopettaa tapailu käännetään helposti niin, että syy on minussa. Kypsymättömyys, joustamattomuus, pinnallisuus, itsekkyys, kohtuuttomien vaatiminen... En halua kuulla näitä kiitos. Siksi sanon nykyään, että ei kannata enää jatkaa ja muuta sanottavaa aiheesta minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin toiseen ketjuun, että jos lopetan tapailun, koska nainen on huono seksissä, en koskaan sano tätä suoraan. Tästä voi olla seurauksena se, että nainen ajattelee joutuneensa taas yhden pelimiehenä naruttamaksi. Totuuden puhuminen suojelisi omaa mainettani mutta olisi kipeä asia kuulla. Olen siis päätynyt olemaan jalomielinen.
Mä olen myös jättänyt useamman miehen huonon seksin tai/ja pienen vehkeen takia, mutta en ole sitä niille kertonut. En halua kantaa vastuuta jonkun erektio-ongelmista, kun tietää miten herkkänahkaisia miehet on.
Minäkin just hylkäsin yhden tyypin liiallisen kovakouraisuuden takia. Ei ottanut mitään ohjeita tai ohjausta vastaan vaan jatkoi vaan hirveää runnomista. Ihmetteli vielä, kun en tullut.
Juurikin tämä. Kun tietää kuinka taivaalista sekis voi olla huomaavaisen ja hellän kumppanin kanssa, miksi jäisi suhteeseen, jossa ei vaivauduta huomioimaan tai edes välitetä sen vertaa, että vaivautuisi opettelemaan mistä kumpaani nauttii. eri
Itse en ainakaan pidä hellästä seksistä, joten jos raju seksi ei kelpaa, ei suhteella ole tulevaisuutta kuitenkaan.
Ei kukaan länsimaalainen ihminen oikeasti halua tulla alistetuksi. Teeskentelee jos muuta väittää.
Eli ihmiset, joilla on sub-taipumuksia ja näkevät paljon vaivaa löytääkseen itselleen sopivan seksikumppanin, itse asiassa valehtelevat? Miksi ihmeessä? Mikä tähän voisi olla syynä?
Voi sanoa en ole tarpeeksi kiinnostunut, et tyyppiä, jolloin menee kerralla perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla todellisen syyn. Minussa on vikoja niinkuin kaikissa ja jos en niiden vuoksi jollekulle kelpaa, niin hän ei ole oikeanlainen minulle. Ulkonäöstäni joku tykkää ja toinen ei. Sama luonteen kanssa. Tai unelmien. Haluaisin kumppanin jolla on suunnilleen samanlaiset tavoitteet elämälleen, enkä mitään monta kertaa vuodessa ulkomaanlomilla ramppaavaa uraohjusta.
Esimerkiksi kerran tapailin hetken miestä, joka mm. olisi halunnut, että jätän koirani yksin kotiin, kun tulen hänelle yökylään, koska hänen asuntoonsa ei saa ottaa lemmikkieläimiä. Sanoin, että menee vaivalloiseksi kun pitää sitten tulla illalla myöhään ja lähteä tosi aikaisin matkustamaan kotiin, että aamupissatukset... Ehdotin, että hän tuleekin minun luokse, niin sitten koira saikin tulla mukaan hänen luokseen.
No kyseli sitten vähän vaikean oloisena, enkö käytä mitään hajuvesiä? No, en käytä. En tykkää jos miehellä on hajusteita myöskään ainakaan paljon ja useimmat ystäväni eivät käytä edes deodoranttia. Muutaman vuoden päästä sain miesystävän, joka oikein vartavasten nuuski hikisiä kainaloitani. Se meni kai hänellä vähän niinkuin päähän, en oo varma kumpaan ;D.
Puhuttiin talonrakentamisesta ja hän jos rakentaisi, kaikenpitäisi olla mahdollisimman uutta ja modernia, minun mielestä vanhassa vara parempi; toimivaa, kestävää ja sisustaa ehtii eläkkeellä. Eli keraaminen liesi vs. puuhella...
Lopuksi hänen kanssaan piti vielä käydä Ikeassa, mikä ei todellakaan ole mikään minun juttu, en ole käynyt sitä ennen enkä sen jälkeen. Hän se sitten itkua tihrustaen puhelimessa halusi lopettaa tapailun. En muista, mitä sanoi syyksi, mutta sanomattakin selvää. Voishan sen rumasti ilmaista, vaikka että olen "Epäsiisti, epänaisellinen, haisen, tavoitteet matalalla", mutta reilummin olisi sanoa, että ei me nyt vaan sovita yhteen. Minäkin olisin voinut sanoa miehelle jos olisin halunnut sanoa rumasti, että hän on "turhamainen, pinnallinen, ajattelematon ja juo energiajuomia sekä tupakoi".
Mun mielestä on kauhean tylsää, jos mies ei käytä mitään tuoksuja. Mikään ei ole niin ihanaa kuin yhteisen yön jälkeen haistella vaatteitaan, joihin on tarttunut miehen parfyymin tuoksu.
Mä haistelen mieluummin miehen ominaistuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihmiset, joilla on sub-taipumuksia ja näkevät paljon vaivaa löytääkseen itselleen sopivan seksikumppanin, itse asiassa valehtelevat? Miksi ihmeessä? Mikä tähän voisi olla syynä?
Kyllä. Haluavat miellyttää koska ovat rakastuneita siihen ihmiseen ja haluavat häneltä hyväksyntää. Pitemmän päälle pettyvät ja masentuvat huonoon kohteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Haluavat miellyttää koska ovat rakastuneita siihen ihmiseen ja haluavat häneltä hyväksyntää. Pitemmän päälle pettyvät ja masentuvat huonoon kohteluun.
Selvä juttu. En tiedä, miksi luulet näin, ja mikä on motivaatiosi mitätöidä muiden ihmisten seksuaalisia preferenssejä, mutta eipä kukaan meistä voi harhojasi muuksi muuttaa. Jotkut ihmiset uskovat, mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä juttu. En tiedä, miksi luulet näin, ja mikä on motivaatiosi mitätöidä muiden ihmisten seksuaalisia preferenssejä, mutta eipä kukaan meistä voi harhojasi muuksi muuttaa. Jotkut ihmiset uskovat, mitä haluavat.
Kun argumentointitaitosi eivät riitä, menet henkilökohtaisuuksiin.
En halua kuulla enempää kuin että "ei ole kemiaa" tai "meidän juttumme ei taida toimia". Enkä itse avaudu mistään todellisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulisin mielelläni rehellisen, rakentavan syyn, niin ehkä voisin muuttaa jotain. Tosin useimmiten kai syy on "ei kipinöitä" tai muuta ympäripyöreää, joten vähän vaikea tuosta on ottaa opiksi.
Kuvitellaan, että minä dumppaisin sinut siksi, että olet liian hiljainen ja varautunut minun makuuni. Siinä kohtaa päättäisit ryhtyä avoimemmaksi ja puheliaammaksi. Kuvitellaan, että pystyisit muuttamaan perusluonnettasi sellaiseksi. Seuraava nainen dumppaisikin sinut siksi, että hän kaipaa hiljaisempaa ja ei niin "ekstroverttiä" kumppania, jonka jälkeen päättäisit alkaa taas hiljaiseksi ja varautuneeksi? Jne?
Eikö kannata olla ihan oma itsensä ja tapailla ihmisiä kunnes löytyy se, joka tykkää sinusta juuri sellaisena kuin olet?
En halua kuulla kumpaakaan. Ihan vain se, ettei toinen halua tavata enää, riittää. Syyt eivät kiinnosta minua.
Ihan sama mitä miehelle kertoo syyksi eroon, sitä ei hyväksytä oikeaksi syyksi eroon vaan jäädään jankkaamaan. Ihan kuin se saisi minut jatkamaan huonossa suhteessa.