Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun toinen ei halua enää tavata, luuletko mieluummin todellisen syyn vai huomaavaisen tekosyyn?

Vierailija
09.09.2023 |

Itse ajattelin ennen, että rehellisyys on kaikkein tärkeintä, mutta nykyisin en välttämättä haluaisi kuulla ihan kaikkia asioita, jotka minussa on pielessä. Tässä iässä kun ne eivät todennäköisesti enää muutu.

Onko teille kerrottu rehellinen syy, jota mieluummin ette olisi kuulleet?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin toiseen ketjuun, että jos lopetan tapailun, koska nainen on huono seksissä, en koskaan sano tätä suoraan. Tästä voi olla seurauksena se, että nainen ajattelee joutuneensa taas yhden pelimiehenä naruttamaksi. Totuuden puhuminen suojelisi omaa mainettani mutta olisi kipeä asia kuulla. Olen siis päätynyt olemaan jalomielinen.

Mä olen myös jättänyt useamman miehen huonon seksin tai/ja pienen vehkeen takia, mutta en ole sitä niille kertonut. En halua kantaa vastuuta jonkun erektio-ongelmista, kun tietää miten herkkänahkaisia miehet on.

Minäkin just hylkäsin yhden tyypin liiallisen kovakouraisuuden takia. Ei ottanut mitään ohjeita tai ohjausta vastaan vaan jatkoi vaan hirveää runnomista. Ihmetteli vielä, kun en tullut.

Sama homma. Täysin epävakaata, mykkää ja väkivaltaista riuhtomista. Piti lopettaa se touhu.

Vierailija
22/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin toiseen ketjuun, että jos lopetan tapailun, koska nainen on huono seksissä, en koskaan sano tätä suoraan. Tästä voi olla seurauksena se, että nainen ajattelee joutuneensa taas yhden pelimiehenä naruttamaksi. Totuuden puhuminen suojelisi omaa mainettani mutta olisi kipeä asia kuulla. Olen siis päätynyt olemaan jalomielinen.

Tämä on varmasti syynä 90 % tapauksissa, joissa nainen valittaa pelimiehistä. Hän ei vain ollut tarpeeksi hyvä jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös jättänyt useamman miehen huonon seksin tai/ja pienen vehkeen takia, mutta en ole sitä niille kertonut. En halua kantaa vastuuta jonkun erektio-ongelmista, kun tietää miten herkkänahkaisia miehet on.

Minäkin just hylkäsin yhden tyypin liiallisen kovakouraisuuden takia. Ei ottanut mitään ohjeita tai ohjausta vastaan vaan jatkoi vaan hirveää runnomista. Ihmetteli vielä, kun en tullut.

Juurikin tämä. Kun tietää kuinka taivaalista sekis voi olla huomaavaisen ja hellän kumppanin kanssa, miksi jäisi suhteeseen, jossa ei vaivauduta huomioimaan tai edes välitetä sen vertaa, että vaivautuisi opettelemaan mistä kumpaani nauttii. eri

Itse en ainakaan pidä hellästä seksistä, joten jos raju seksi ei kelpaa, ei suhteella ole tulevaisuutta kuitenkaan.

Vierailija
24/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm. Itse olen tapaillut miestä, jolla on pieni vehje ja erektiovaikeuksia, 5-vuotiaalle soveltuva tapa tunnustaa rakkautta (myötähäpeää aiheuttavia rakkauskirjeitä yms. lahjuksia) sekä alhainen äo, joka puskee vähän väliä läpi, sos. statuksesta puhumattakaan. Yritin ymmärtää ja olla kärsivällinen koska hän on tosi mukava, mutta en vain kykene vakavaan suhteeseen hänen kanssaan. Todennäköisesti kehittelen tekosyitä päättää suhde; loukata en halua.

Vierailija
25/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nais.... lähinnä ystävä. Nähtiin aina sattumalta baarissa. Sovittiin, et nähdään taas sinä päivänä. Ei näkynyt, soitin - ei vastannut. Laitoin tekstarin - ei vastannut siihenkään. Ok ja asia selvä.

Myöhemmin sitten nähtiin: sanoi, et hänellä ei ole edes mun numeroa???? Siis täh? Kun oltiin soiteltu ja tekstailtu monet kerrat!

Käsitin asian niin, et hänellä oli joku toinen; en alkanut sitten mihinkään "varamiespalvelu"-juttuun.

Juttelin sit vaan "niitänäitä", kun tavattiin....

Vierailija
26/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä. Kun tietää kuinka taivaalista sekis voi olla huomaavaisen ja hellän kumppanin kanssa, miksi jäisi suhteeseen, jossa ei vaivauduta huomioimaan tai edes välitetä sen vertaa, että vaivautuisi opettelemaan mistä kumpaani nauttii. eri

Itse en ainakaan pidä hellästä seksistä, joten jos raju seksi ei kelpaa, ei suhteella ole tulevaisuutta kuitenkaan.

No silloin etsit kumppanin, joka nauttii yhtä rajusta seksistä ja rynkytysobjektiksi alistumisesta.

Vierailija
27/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisin mielelläni rehellisen, rakentavan syyn, niin ehkä voisin muuttaa jotain. Tosin useimmiten kai syy on "ei kipinöitä" tai muuta ympäripyöreää, joten vähän vaikea tuosta on ottaa opiksi. 

Vierailija
28/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin etsit kumppanin, joka nauttii yhtä rajusta seksistä ja rynkytysobjektiksi alistumisesta.

Siksihän juuri seksiä harrastetaan ensimmäisillä tai toisilla treffeillä, että seksuaalinen yhteensopivuus paljastuu, eikä tuhlaa aikaa itselle sopimattomiin partnereihin.

Vierailija
29/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syystä. Huono seksi ei tosiaan ole vain yhden ihmisen vastuulla kuten jo sanottiinkin, joten sellaista olisi typerä sanoa.

Jos toisen henki/alapää haisee kuolemalle pesusta huolimatta, en tohdi tätä sanoa koska turha toisen itseluottamusta romuttaa. Mut jos syy on laiskuus tai mikä tahansa, jonka eteen toinen OLISI VOINUT tehdä asioita, silloin ensin huomautan asiasta ja jos ei asia muutu, sanon rehellisen syyn erotessa.

Vierailija
30/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu syystä. Huono seksi ei tosiaan ole vain yhden ihmisen vastuulla kuten jo sanottiinkin, joten sellaista olisi typerä sanoa.

Jos toisen henki/alapää haisee kuolemalle pesusta huolimatta, en tohdi tätä sanoa koska turha toisen itseluottamusta romuttaa. Mut jos syy on laiskuus tai mikä tahansa, jonka eteen toinen OLISI VOINUT tehdä asioita, silloin ensin huomautan asiasta ja jos ei asia muutu, sanon rehellisen syyn erotessa.

Todellakin huono seksi on ainakin osassa tapauksista vain toisen vastuulla. Jotkut ovat yksinkertaisesti huonoja seksissä. Se vaatii kuitenkin aika paljon erilaisia taitoja.

Vierailija
31/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän juuri seksiä harrastetaan ensimmäisillä tai toisilla treffeillä, että seksuaalinen yhteensopivuus paljastuu, eikä tuhlaa aikaa itselle sopimattomiin partnereihin.

En kyllä uuden partnerin kanssa lähtisi mihinkään sitomishommiin tai vastaaviin, joista kyllä pidän. 

Vierailija
32/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et myöskään pidä siitä, että toinen nauttii vaan kaikki pitää tehdä sun mielen mukaan?

Vierailija
33/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää nämä "en halua loukata toista" Juuri teidänlaisten takia ei minunlaiseni totuuksista (jopa raaoista sellaisista) nauttiva ei saa koskaan tietää faktoja. Suora puhe on paras.

Vierailija
34/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et myöskään pidä siitä, että toinen nauttii vaan kaikki pitää tehdä sun mielen mukaan?

Yksittäinen seksikerta voidaan luovia kompromissitekniikalla, mutta pidemmän päälle ei toimi, että harrastaa itselleen mieluisaa seksiä esimerkiksi puolet ajasta ja toisen puolen sellaista seksiä, josta ei välitä. Itse ainakin pidän tuollaista yhteensopimattomuutena,mutta ehkä se jollekulle riittää.

Vierailija
35/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin huono seksi on ainakin osassa tapauksista vain toisen vastuulla. Jotkut ovat yksinkertaisesti huonoja seksissä. Se vaatii kuitenkin aika paljon erilaisia taitoja.

Höpö höpö. Kemiat on erilaiset: joku ihminen joka voi olla itsevarma ja taitava rakastaja toisen seurassa, voi mennä ihan lukkoon jonkun toisen kanssa.

Joku taas on ollut pitkään liitossa ja ollut hyvä rakastaja vaimolleen/miehelleen, muttei ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia ja kuvittelee että samat jutut toimii kaikkiin.

Joku voi olla taitava suuseksin antaja, ja jos uusi kumppani ei pidä suuseksistä, menee taito ihan hukkaan. Muutenkin ylipäätään kun ihmisillä on eri mieltymyksiä. Jollekin raju seksi on hyvää, jollekin lakanoissa kieriskely.

Vierailija
36/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kemiat on erilaiset: joku ihminen joka voi olla itsevarma ja taitava rakastaja toisen seurassa, voi mennä ihan lukkoon jonkun toisen kanssa.

Joku taas on ollut pitkään liitossa ja ollut hyvä rakastaja vaimolleen/miehelleen, muttei ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia ja kuvittelee että samat jutut toimii kaikkiin.

Joku voi olla taitava suuseksin antaja, ja jos uusi kumppani ei pidä suuseksistä, menee taito ihan hukkaan. Muutenkin ylipäätään kun ihmisillä on eri mieltymyksiä. Jollekin raju seksi on hyvää, jollekin lakanoissa kieriskely.

Jos ei yhtään kuuntele toista, niin silloin se huono seksi on tasan vaan toisen osapuolen vika.

Vierailija
37/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla todellisen syyn. Minussa on vikoja niinkuin kaikissa ja jos en niiden vuoksi jollekulle kelpaa, niin hän ei ole oikeanlainen minulle. Ulkonäöstäni joku tykkää ja toinen ei. Sama luonteen kanssa. Tai unelmien. Haluaisin kumppanin jolla on suunnilleen samanlaiset tavoitteet elämälleen, enkä mitään monta kertaa vuodessa ulkomaanlomilla ramppaavaa uraohjusta.

Esimerkiksi kerran tapailin hetken miestä, joka mm. olisi halunnut, että jätän koirani yksin kotiin, kun tulen hänelle yökylään, koska hänen asuntoonsa ei saa ottaa lemmikkieläimiä. Sanoin, että menee vaivalloiseksi kun pitää sitten tulla illalla myöhään ja lähteä tosi aikaisin matkustamaan kotiin, että aamupissatukset... Ehdotin, että hän tuleekin minun luokse, niin sitten koira saikin tulla mukaan hänen luokseen.

No kyseli sitten vähän vaikean oloisena, enkö käytä mitään hajuvesiä? No, en käytä. En tykkää jos miehellä on hajusteita myöskään ainakaan paljon ja useimmat ystäväni eivät käytä edes deodoranttia. Muutaman vuoden päästä sain miesystävän, joka oikein vartavasten nuuski hikisiä kainaloitani. Se meni kai hänellä vähän niinkuin päähän, en oo varma kumpaan ;D.

Puhuttiin talonrakentamisesta ja hän jos rakentaisi, kaikenpitäisi olla mahdollisimman uutta ja modernia, minun mielestä vanhassa vara parempi; toimivaa, kestävää ja sisustaa ehtii eläkkeellä. Eli keraaminen liesi vs. puuhella...

Lopuksi hänen kanssaan piti vielä käydä Ikeassa, mikä ei todellakaan ole mikään minun juttu, en ole käynyt sitä ennen enkä sen jälkeen. Hän se sitten itkua tihrustaen puhelimessa halusi lopettaa tapailun. En muista, mitä sanoi syyksi, mutta sanomattakin selvää. Voishan sen rumasti ilmaista, vaikka että olen "Epäsiisti, epänaisellinen, haisen, tavoitteet matalalla", mutta reilummin olisi sanoa, että ei me nyt vaan sovita yhteen. Minäkin olisin voinut sanoa miehelle jos olisin halunnut sanoa rumasti, että hän on "turhamainen, pinnallinen, ajattelematon ja juo energiajuomia sekä tupakoi".

Vierailija
38/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku, vaikka sanoisi, että koska mulla on vatsamakkaroita ja hän tykkää treenatummista naisista, kun treenaa itsekin, niin ei se minua paljon hetkauttaisi. Vaikka se olisikin "rehellinen syy" se ei olisi oikea syy, koska oikea syy olisi, "ettei ole kiinnostunut". Koska jos on kiinnostunut toisesta, ei häiritse parit vatsamakkarat. Se ei hetkauttaisi siksikään, koska saan jatkuvasti kuulla sekä kehuvia että kateellisia kommentteja vartalostani.

Jos joku sanoisi, ettei halua tapailla minua sairauteni takia, se saattaisi tuntua vähän pahalta, mutta sairauteni on elinikäinen, joten miksi tapailisin ihmistä, joka ei pysty hyväksymään sitä? Hän ei ole tarpeeksi vahva minulle.

Vierailija
39/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku, vaikka sanoisi, että koska mulla on vatsamakkaroita ja hän tykkää treenatummista naisista, kun treenaa itsekin, niin ei se minua paljon hetkauttaisi. Vaikka se olisikin "rehellinen syy" se ei olisi oikea syy, koska oikea syy olisi, "ettei ole kiinnostunut". Koska jos on kiinnostunut toisesta, ei häiritse parit vatsamakkarat. Se ei hetkauttaisi siksikään, koska saan jatkuvasti kuulla sekä kehuvia että kateellisia kommentteja vartalostani.

Jos joku sanoisi, ettei halua tapailla minua sairauteni takia, se saattaisi tuntua vähän pahalta, mutta sairauteni on elinikäinen, joten miksi tapailisin ihmistä, joka ei pysty hyväksymään sitä? Hän ei ole tarpeeksi vahva minulle.

En minä ainakaan kiinnostuisi ihmisestä, jonka vartalo ei miellytä minua. Eli syysuhde menee ihan toisin päin kuin tässä esität.

Vierailija
40/53 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla todellisen syyn. Minussa on vikoja niinkuin kaikissa ja jos en niiden vuoksi jollekulle kelpaa, niin hän ei ole oikeanlainen minulle. Ulkonäöstäni joku tykkää ja toinen ei. Sama luonteen kanssa. Tai unelmien. Haluaisin kumppanin jolla on suunnilleen samanlaiset tavoitteet elämälleen, enkä mitään monta kertaa vuodessa ulkomaanlomilla ramppaavaa uraohjusta.

Esimerkiksi kerran tapailin hetken miestä, joka mm. olisi halunnut, että jätän koirani yksin kotiin, kun tulen hänelle yökylään, koska hänen asuntoonsa ei saa ottaa lemmikkieläimiä. Sanoin, että menee vaivalloiseksi kun pitää sitten tulla illalla myöhään ja lähteä tosi aikaisin matkustamaan kotiin, että aamupissatukset... Ehdotin, että hän tuleekin minun luokse, niin sitten koira saikin tulla mukaan hänen luokseen.

No kyseli sitten vähän vaikean oloisena, enkö käytä mitään hajuvesiä? No, en käytä. En tykkää jos miehellä on hajusteita myöskään ainakaan paljon ja useimmat ystäväni eivät käytä edes deodoranttia. Muutaman vuoden päästä sain miesystävän, joka oikein vartavasten nuuski hikisiä kainaloitani. Se meni kai hänellä vähän niinkuin päähän, en oo varma kumpaan ;D.

Puhuttiin talonrakentamisesta ja hän jos rakentaisi, kaikenpitäisi olla mahdollisimman uutta ja modernia, minun mielestä vanhassa vara parempi; toimivaa, kestävää ja sisustaa ehtii eläkkeellä. Eli keraaminen liesi vs. puuhella...

Lopuksi hänen kanssaan piti vielä käydä Ikeassa, mikä ei todellakaan ole mikään minun juttu, en ole käynyt sitä ennen enkä sen jälkeen. Hän se sitten itkua tihrustaen puhelimessa halusi lopettaa tapailun. En muista, mitä sanoi syyksi, mutta sanomattakin selvää. Voishan sen rumasti ilmaista, vaikka että olen "Epäsiisti, epänaisellinen, haisen, tavoitteet matalalla", mutta reilummin olisi sanoa, että ei me nyt vaan sovita yhteen. Minäkin olisin voinut sanoa miehelle jos olisin halunnut sanoa rumasti, että hän on "turhamainen, pinnallinen, ajattelematon ja juo energiajuomia sekä tupakoi".

Mun mielestä on kauhean tylsää, jos mies ei käytä mitään tuoksuja. Mikään ei ole niin ihanaa kuin yhteisen yön jälkeen haistella vaatteitaan, joihin on tarttunut miehen parfyymin tuoksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme