Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin antaa lapselle nimeksi Unna, koska se on mielestäni aivan ihana nimi, mutta

Vierailija
22.12.2006 |

nyt täällä olen törmännyt asiaan, että joillekin tulee sanasta mieleen unnuttaminen.

En ole ikinä , missään muualla törmännyt tähän unnuttaa-sanaan, joten onko harvinaista että ihmsille tulisi tämä mielleyhtymä? Vai paljastaako tämä nyt av:lla kävijät vain, jotka tätä hokee?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei kenenkään vika ole, jos joku muu ei ole kyseistä termiä nähnyt kuin av:lla. Mutta Unna-nimestä ei sen suuremmin tule kyllä tuo unnuttaminen mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä olen nimen lapselleni antanut.

Vierailija
4/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista nimistä saa halutessaan väännettyä mitä vaan, älä jätä sen takia antamatta. Itselläni ei käynyt mielessäkään tuollainen mielleyhtymä kyseisestä nimestä..

Vierailija
5/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unna on hyvä, vanha nimi. Sana unnutus sen sijaan ei löydy edes sivistyssanakirjasta. Yhtä voisi sanoa, että Virpi on huono nimi, kun nyt BB:n takia virpomisesta tulee itsetyydytys (joillekin harvoille!) mieleen.

Vierailija
6/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vissiin pyytänyt selventämään sana merkitystä, urpo!



Sitä paitsi vauva/pieni lapsi ei masturboi, se on aivan jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kukaan ei vissiin pyytänyt selventämään sana merkitystä, urpo!

Sitä paitsi vauva/pieni lapsi ei masturboi, se on aivan jotain muuta.

Oli tuossa edellä kuitenkin muutama, jotka eivät tienneet, mitä unnuttaminen on. Ja mitähän se sitten on, jos ei masturbointia?

4

Vierailija
8/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Unna nimi on kaunis ja siitä ei tule unnuttaminen mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kenenkään muunkaan kuullut arvostelen nimeä vaikka meidän suku on oikein tunnettu siitä että takana päin puhutaan aina vaikka ja mitä..



Taitaa olla AV:n oma sana tuo eikä kannata välittää.



Unna on mielestäni todella kaunis nimi. Lähellä perinteistä Annaa, mutta silti persoonallinen ja harvinaine.

Vierailija
10/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen ehkä ymmärrät asian! Täten imetyksenkin voisi listata samalla pervolla tavalla, eikö?

Vierailija:


Vierailija:


Kukaan ei vissiin pyytänyt selventämään sana merkitystä, urpo!

Sitä paitsi vauva/pieni lapsi ei masturboi, se on aivan jotain muuta.

Oli tuossa edellä kuitenkin muutama, jotka eivät tienneet, mitä unnuttaminen on. Ja mitähän se sitten on, jos ei masturbointia?

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Unnasta tulee unnuttaminen mieleen siksi että kolme sama kirjainta alussa niin sittenhän ei voisi kukaan laittaa nimeksi esim.



Terhi -> Terska

Kullervo -> Kulli (jopa neljä samaa kirjainta)

Pertti -> Perse

Vierailija
12/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minullakin tuli mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämän jälkeen ehkä ymmärrät asian! Täten imetyksenkin voisi listata samalla pervolla tavalla, eikö?

Useimmiten se tapahtuu hankaamalla sukuelinten aluetta esim. tyynyyn, omaan käteen tai läheisen vartaloon. Se ei tietenkään pääty samanlaiseen seksuaaliseen huipentumaan kuin aikuisten masturbointi, mutta on hyvin lähellä sitä eikä ole väärin kutsua sitä lasten masturboinniksi. Ja minä en ole puhunut imetyksestä yhtään mitään, saatikka että se olisi pervoa. Miten sinulle sellainen tuli mieleen? Onko nämä asiat jollain lailla vaikeita sinulle? Unnuttaako oma lapsesi? Koetko imetyksesi pervona ja sen takia se on epäonnistunut? Sillä muuten en ymmärrä tuollaista aggressiivista, haukkuvaa asennetta.

4

Vierailija
14/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:

Tämän jälkeen ehkä ymmärrät asian! Täten imetyksenkin voisi listata samalla pervolla tavalla, eikö?

Useimmiten se tapahtuu hankaamalla sukuelinten aluetta esim. tyynyyn, omaan käteen tai läheisen vartaloon. Se ei tietenkään pääty samanlaiseen seksuaaliseen huipentumaan kuin aikuisten masturbointi, mutta on hyvin lähellä sitä eikä ole väärin kutsua sitä lasten masturboinniksi. Ja minä en ole puhunut imetyksestä yhtään mitään, saatikka että se olisi pervoa. Miten sinulle sellainen tuli mieleen? Onko nämä asiat jollain lailla vaikeita sinulle? Unnuttaako oma lapsesi? Koetko imetyksesi pervona ja sen takia se on epäonnistunut? Sillä muuten en ymmärrä tuollaista aggressiivista, haukkuvaa asennetta.

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaunis nimi lapsellesi! Ei siitä mulle ainakaan unnuttaminen tule mieleen.

Vierailija
16/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mieltä Unni nimestä, se on Unnaa nätimpi minusta.

Vierailija
17/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuko tytölle vai pojalle...



ap



Pidän edelleen tuosta Unna-nimestä ja taidamme sen antaakin. Se on muuten ainoa nimi, josta mieheni kanssa molemmat pidimme :)

Vierailija
18/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Unnaa on annettu yhteensä 267, joista suurin osat 2000-luvulla, tuskin niin paljoa olisi annettu jos ihmisille tulisi siitä unnuttaminen mieleen :)

Vierailija
19/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se tulee aina mieleeni kun törmään läheisessä leikkipuistossa usein käyvään pikku tyttöön äiteineen. En voisi kuvitella enää antavani nimeä lapselleni vaikka aiemmin pidinkin sitä ihan kivana. Että kiitos vaan av-palsta.

Vierailija
20/23 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä ihan samaa kuin sinä, kun kuulin että jossainpäin Suomea puhutaan unnuttamisesta. Mutta koska sitä termiä ei käytetä yleiskielessä eikä omassa murteessani, niin voisin edelleen sen antaa tytölleni. Vauvapalstan slangista en piittaa.