Lue keskustelun säännöt.
lehtitaikinan voitelu, pikaista apua!?
22.12.2006 |
kananmunat unohtui ostaa, onko muuta korvaavaa jolla voisi voidella taikinan?
Kiitos paljon!
Kommentit (2)
todella paljona ja hyvää joulua kaikille tasapuolisesti!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heips!
Itse en nykyään munaa voitelussa käytäkkään vaan maitoa tai ihan vaan vettä ja yhtä hyvää tulee. Itse otin nämä voitelukeinot käyttöön allergioiden vuoksi ja olen jatkanut samalla tavalla edelleen. Ei tarvii miettiä onko jääkapissa munia vai ei =)
Mukavaa joulua sinulle ;)