Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestänne aineellinen hyvä ja varallisuus tärkeämpää kuin ihmiselämä?

Vierailija
30.12.2006 |

Tuohon aiempaan ketjuun liittyen. Kuinka moni on sitä mieltä että raha on tärkeämää kuin elämä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai elämä ennen rahaa, mutta entä jos vaihtoehdot ovat elämä tai elämä, kumman elämä tärkeämpi?

Vierailija
2/16 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äidillä on ennestään alaikäisiä lapsia, niin äidin elämä on silloin tärkeämpi, jotta pystyy huolehtimaan niistä lapsistaan. Mutta jos lapsen elämä tuhotaan vain siksi ettei saada uutta taulutelkkaria tai isompaa autoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos nyt ajatellaan syntynyttä ihmistä niin eihän mikään mene sen edelle.

Vierailija
4/16 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luotu tietäen se surullinen tosiasia, että jos abortti on laitonta, naiset alkavat järkkäillä niitä itse rautalankahenkareilla yms. hengenvaarallisilla tavoilla.



Kaikki naiset eivät vain kertakaikkiaan halua olla mitään lapsentekoautomaatteja, vaikka heitä moralisoitaisiin kuinka paljon. He ovta valmiita ottamaan riskin menettää henkensä jos abortti on laiton.

Vierailija
5/16 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn.



Laki turvaa myös sikiön. Jos sikiö keskeytyisi noilla viikoilla niin olisi normaali keskenmeno, ei lapsen kuoleminen kohtuun.



Ja ps. Tottakai on hyvä että abortteja suoritetaan sairaaloissa. Olisi hyvä idea synnyttää kymmeniä tuhansia lapsia joita ei haluta, Ruotsiinko ne adoptoitaisiin?

Vierailija
6/16 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei vaan tällä meidän rikkaassa länsimaisessa hyvinvointimaasa ees tajua. IHMISET KUOLEVAT AINEELLISEN HYVIN PUUTTEESEEN, siis nälkään, viluun, siihen ettei ole varaa lääkkeisiin, siihen että väkivalta kasvaa kun vähistä resursseista tapellaan. Vai ettekö te seuraa uutisia?



Näin asia vain on, eikä sen tarvitse liittyä abortteihin. Tosin se liittyy, koska noissa oloissa naisten tosiaan voi olla pakko tehdä abortti säästääkseen jo syntyneiden lastensa henki. Noissa oloissa ei muuten ehkäisyäkään aina ole saatavilla eivätkä naiset voi läheskään aina valita selibaatin ja yhdyntöjen/raiskausten välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


sitä ei vaan tällä meidän rikkaassa länsimaisessa hyvinvointimaasa ees tajua. IHMISET KUOLEVAT AINEELLISEN HYVIN PUUTTEESEEN, siis nälkään, viluun, siihen ettei ole varaa lääkkeisiin, siihen että väkivalta kasvaa kun vähistä resursseista tapellaan. Vai ettekö te seuraa uutisia?

Näin asia vain on, eikä sen tarvitse liittyä abortteihin. Tosin se liittyy, koska noissa oloissa naisten tosiaan voi olla pakko tehdä abortti säästääkseen jo syntyneiden lastensa henki. Noissa oloissa ei muuten ehkäisyäkään aina ole saatavilla eivätkä naiset voi läheskään aina valita selibaatin ja yhdyntöjen/raiskausten välillä.

Vierailija
8/16 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


sitä ei vaan tällä meidän rikkaassa länsimaisessa hyvinvointimaasa ees tajua. IHMISET KUOLEVAT AINEELLISEN HYVIN PUUTTEESEEN, siis nälkään, viluun, siihen ettei ole varaa lääkkeisiin, siihen että väkivalta kasvaa kun vähistä resursseista tapellaan. Vai ettekö te seuraa uutisia?

Näin asia vain on, eikä sen tarvitse liittyä abortteihin. Tosin se liittyy, koska noissa oloissa naisten tosiaan voi olla pakko tehdä abortti säästääkseen jo syntyneiden lastensa henki. Noissa oloissa ei muuten ehkäisyäkään aina ole saatavilla eivätkä naiset voi läheskään aina valita selibaatin ja yhdyntöjen/raiskausten välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA vasta sitten kun voidaan sanoa että oikeasti on ihmiselämää. Ei aikaisilla viikoilla abortoidut sikiöt vielä ole siinä kastissa. Niille ei ole syntynyt vielä edes tietoisuutta. Pidetään hyvää huolta niistä jotka syntyy. Sillä että pakotetaan naiset synnyttämään voidaan pahimmassa tapauksessa vaan tehdä todella vaikeaksi pitää huolta jo olemassa olevista.

Vierailija
10/16 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

markettiin, jossa todistin seuraavaa tapausta. Ostoskärryissä istui surkeana myttynä noin 2-3-vuotias poika ja nyyhkytti. Noin 20-vuotiaat, rähjäisen näköiset vanhemmat olivat ihan raivona, isä karjui pojalle jotain tyyliin nyt turpa kiinni siinä. Poika piti kättä suun edessä ja yritti olla nyyhkyttämättä, mutta itku pääsi vaan purskahtelemaan holtittomasti sormien välistä. Ikinä mun ei ole käynyt mitään lasta niin sääliksi. Ja toivon, että jos abortilla pystytään estämään yksikin tällainen teiniraskaus, hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä elämä, se että on tarpeeksi ruokaa ja katto pään päällä, se riittää minulle ja perheelleni.



Vierailija
12/16 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämän palstan edustamassa ikäluokassa suurin syy aborttiin on ehkäisyn PETTÄMINEN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras kuulemani elämänviisaus on:



" Vain hullu kuolee rikkaana."



Raha on vain väline, ei päämäärä. Ja ilmankin tulee vallan hyvin toimeen!!!

Vierailija
14/16 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo syntynyttä elämää ei voi rahassa mitata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö abortin koska olivat sängyssä ilman ehkäsyä -17-

Vierailija
16/16 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö joku jurpo tekisi typerästi. Sen perusteella ei voi ruveta poistamaan naisilta tärkeää oikeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä