En saa mielestäni miestä, miksi??
Tutustuin Tinderin kautta toukokuussa eroamasillaan olevaan mieheen. Nähtiin ihan pari kertaa, sitten hän halusi hoitaa eronsa fiksusti loppuun ja nähtiin taas vasta kun asui omassa asunnossa. Ero oli henkisesti hänelle rankka, eikä hän pysty nyt antamaan henkisesti minulle mitään. Eikä fyysisestikään, on todella surkea sänkyhommissa. Viestejä tippuu harvakseltaan. Viikonlopun näkemiset peruu, kun ei jaksakaan.
Mutta miksi minä en saa häntä pois mielestä??? Ei kiinnosta selata Tinderiä enää yhtään, en kiinnostu kenestäkään muusta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Homoparit ovatkin luonnottomia.
Me olemmekin ylpeitä homoja.
T. AP
Sä olet kyllästynyt Tinderiin ja roikut kynsin hampain kiinni miehessä, joka on edes vähäistä kiinnosgusta osoittanut sua kohtaan. Parempi olisi, että siirryt seuraavaan, ei toi mies ole susta tarpeeksi innostunut.
Ihmiset jumittavat tosi epäterveissä suhteissa mitä ihmeellisemmistä syistä ja joskus ainakin näennäisesti ilman mitään syytä. Hölmöähän se on.
Jeesussyndrooma. Haluat pelastaa tämän miehen.
Läheisriippuvuus. Läheisriippuva kaipaa usein pohjimmiltaan turvaa, ihmistä, jonka kanssa saisi itse kenties korvattua omia lapsuuden vaille jäämisiään. Läheisriippuva on alitajuisesti jäänyt kiinni ajatukseen, että turvaa ja läheisyyttä olisi tarjolla, kunhan toinen vain muuttuu.
Läheisriippuva ei näe, että lähes aina se johon riippuvuus kohdistuu, on usein kykenemätön tasavertaiseen ja aikuiseen suhteeseen.
Tutki elämänhistoriaasi: mistä tämä malli on saanut alkunsa? Mitä olet jäänyt vaille? Suosittelen kirjoittamaan läpi ihmissuhdehistoriaasi ja tutustumaan syvemmin siihen, millainen suhde sinulla oli esim vanhempiesi kanssa.
Sinulle on syntynyt fantasia miehen korjaamisesta, jotta mies voisi tulevaisuudessa tarjota sitä mitä sinä kaipaat. Tällaiset fantasiat ovat tyypillisiä naisille.
Olet nähnyt miehen haavoittuvuuden ja inhimillisyyden. Ehkä se kiehtoo sinua ja tulee sellainen tunne, että olette läheisiä kun hän uskaltaa näyttää haavoittuvuutensa. Deittimaailmassa varmaan moni pyrkii olemaan mahdollisimman täydellinen ja virheellisesti peittelee inhimillisyyttään, heikkouksiaan ja haavoittuvuuttaan. Siinä on vaan se, että jos on kovin täydellinen ja peittää kaiken inhimillisyyden, voi olla vaikea kiinnostua kun ei ehkä tule kokemusta, että tässä suhteessa jaetaan inhimillisiä tunteita yhdessä.
Monesti ihmiset roikkuvat näissä ihastuksissa, kun omassa elämässä on jotain ahdistavaa ja haluaisivat täydellisen muutoksen nopeasti. Vähän niin kuin odotettaisi sitä prinssiä joka pelastaisi ja veisi pois oman arjen keskeltä. Joskus on kyse vaan siitä että on kyllästytty omaan itseen ja sen sijaan että nähtäisi vaivaa ja käsiteltäisi kipeä asia, niin asetetaan kaikki toivo siihen toiseen ihmiseen, että kaikki muuttuisi kuin taikaiskusta.
Mutta eihän se niin mene, kun aina tulee se arki taas ja olet se sama ihminen kuin ennenkin.
Moni parisuhde rikkoutuu kun lähdetään tällaisen prinssin tai prinsessan mukaan, mutta harvemmin se vaihtamalla paranee. Poikkeuksena tietenkin suhteet joissa päihteitä, pettämistä tai väkivaltaa yms.
Suhde usein paranee kun lakkaa yrittämästä muuttaa sitä toista ja muuttaa itsensä.
Ihminen, joka on sinut itsensä kanssa ja viihtyy omissa nahoissaan on puoleensavetävä, jotenkin aistii että hän ei etsi itselleen pelastajaa, vaan osaa olla onnellinen ihan yksikseenkin. Osa ihmisistä haistaa jo kauas nämä pelastajan etsijät ja se jo karkoittaa monet muuten mahdolliset puolisoehdokkaat. Sitten taas on nämä, jotka etsii pelastettavaa, eivätkä halua itsenäistä puolisoa.
En kyllä tajua! Lue itse tuo aloituksesi ja mieti että MITÄ sinä tuossa miehessä oikein näet? Pelkkää harmia tiedossa! Koko mies on punainen lippu. Ota jalat allesi!
Olet varmaan jotenkin heikkolahjainen. Tai mielenterveys pettämässä. Mistä me voidaan tietää, miksi haaveilet miehestä joka on huono sängyssä, kiinni exässään ja kohtelee sinua kuin ilmaa.
Miehen etunimen eka kirjain? Haluan tietää voisiko olla kyse minun miehestäni.
Sinä olet yhdentekevä hänelle. Mies on vielä täysin kiinni exässään. Ja tulee olemaan todennäköisesti vuosia.
Koska et kuulosta olevan tasapainossa ja ripustaudut johonkin kuka vaan antaa sinulle huomiota vaikka negatiivistakin. Hae apua.
Imurisi on liian tehokas tai miehesi liian pieni
Vierailija kirjoitti:
Miehen etunimen eka kirjain? Haluan tietää voisiko olla kyse minun miehestäni.
R
Vierailija kirjoitti:
Koska et kuulosta olevan tasapainossa ja ripustaudut johonkin kuka vaan antaa sinulle huomiota vaikka negatiivistakin. Hae apua.
Olen ennen häntä käynyt lähes 10 treffeillä ja antanut pakit kaikille. Jokainen olisi halunnut tavata uudestaan. Tää on ollu ensimmäinen ja ainoa, jonka minä olen halunnut nähdä uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ennen häntä käynyt lähes 10 treffeillä ja antanut pakit kaikille. Jokainen olisi halunnut tavata uudestaan. Tää on ollu ensimmäinen ja ainoa, jonka minä olen halunnut nähdä uudestaan
Ja mitä tämä sinulle kertoo? Ihastut vain siihen jota selvästi et voi saada. Et ole aidosti valmis mihinkään. Ihastut vain emotionaalisesti sinulle turvalliseen eli saavuttamattomaan.
olet siis retkussa etkä kykene sitten?