Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä autolla saa naista?

Vierailija
08.09.2023 |

Kertokaas naiset minkä auton kyytiin hyppäisitte? Mikä auto kääntää naisten päät?

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi neuvoa että mitä tehdä kun olen hyvin varakas mutta onnistun keräämään ympärilleni vain tylsiä ja tyhjäpäisiä golddiggereitä. Neuvo kuului että älä aja ökyautolla ja leventele rahoillasi. Jos ap yrittää saada naisen autolla silloin saa naisen jota kiinnostaa rahat eikä mies.

Sun mies kysyi sinulta?

Vierailija
122/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen tai punainen Toyota Hiaze-paku. Vapaaehtoisesti kyytiin tulevista en osaa sanoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parikymppisenä vanha ford fiesta ja parhaimmillaan onnistuin saamaan sinne 3 hyvännäköistä Gimmaa,nykyään on 90.000€ Audi enkä saa naista ollenkaan voi voi.

Vierailija
124/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi neuvoa että mitä tehdä kun olen hyvin varakas mutta onnistun keräämään ympärilleni vain tylsiä ja tyhjäpäisiä golddiggereitä. Neuvo kuului että älä aja ökyautolla ja leventele rahoillasi. Jos ap yrittää saada naisen autolla silloin saa naisen jota kiinnostaa rahat eikä mies.

Sun mies kysyi sinulta?

Ilmeisesti osui ja upposi :D.

Vierailija
125/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porchen katumaasturilla ajaa bisnespirkot eli sellaisella napataan jakkupukuinen pankkivirkailija.

Aina yhtä koomista kun joku kehuu "porchea" ja joskus jopa antaa ymmärtää että omistaa sellaisen.

Vierailija
126/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun olet istunut pahoinpitelystä tai taposta ja olet tatuoitu.

Vierailija
127/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole yksinkertaisempaa mennä baariin ilman autoa. Slloin voi nautiskella alkoholiakin ja ottaa ilta rennommin kuin olla selvinpäin ja tuskailla, millaiselle daamille alkaa esitella parkkipaikalla olevaa autoa. Daami ei saisi olla kiinnostunut miehen autosta eikä rahoista.

Vierailija
128/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli parikymppisenä vanha ford fiesta ja parhaimmillaan onnistuin saamaan sinne 3 hyvännäköistä Gimmaa,nykyään on 90.000€ Audi enkä saa naista ollenkaan voi voi.

Ilmainen vinkki: se johtuu Audista.

Vierailija
129/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole yksinkertaisempaa mennä baariin ilman autoa. Slloin voi nautiskella alkoholiakin ja ottaa ilta rennommin kuin olla selvinpäin ja tuskailla, millaiselle daamille alkaa esitella parkkipaikalla olevaa autoa. Daami ei saisi olla kiinnostunut miehen autosta eikä rahoista.

Peukku tälle. Sopiva seurusteluhumala ja sitten tiedustelemaan tiinoilta, milloin lähdetään tutustumaan Eiranrannan kattohuoneistoon.

Vierailija
130/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun olet istunut pahoinpitelystä tai taposta ja olet tatuoitu.

Sekä hakkaa naisia ja on kalju. 🥰

Vierailija
131/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla on vaikea tehdä vaikutus naiseen. Moottoripyörällä mahdotonta.

Enintään ne osoittavat että henkilö on maksukykyinen. Tai tyylikäs,Tai aktiivinen. Mutta naiselle on paljon parempi turn on jos fillaroit, melot tai lenkkeilet. Sali ja painonnosto edellä ei kannata mennä vaikka tulokset kelpaavatkin.

Vierailija
132/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoarvo on varmaan lopulta muualla, vai haluaako joku että nainen ihastuu autoon.

Vierailija
133/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai mut valkoisella Micralla, vanha korimalli, litran kone, vaaleanpunaiset vanteet. Se käänsi kyllä päitä.

Vierailija
134/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyrkka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut saisi (siis jos olisin sinkku) sellaisella uudella autolla, josta minä pidän ja jonka mies ostaa minulle :D Elättäjää en tarvitse, mutta mikään ei ole niin turn off kuin se, että mies ajaa kalleimmalla Teslalla, mutta ei esim. tarjoa jos käydään syömässä ensimmäisillä treffeillä. Voin toki itse tarjota toisilla ja puolestani ostaa miehelle kivoja asioita. Mutta pihiä miestä en halua. Mitä ihmettä minä saan siitä, jos miehellä on kiva auto?

Sai minut oma mies ilman hienoa autoa tai rahaakin. Mutta siinä onkin se juju, että hän kyllä tarjoaisi jos pystyisi ja hemmottelee kyllä taloudellisen tilanteensa rajoissa.

Eli loukkaannut jos et ensimmäisillä treffeillä saa kontrollia miehen oletettuun vaurauteen.

En, mutta jos mies ei tarjoa vaikka olisi varaa, niin se kertoo siitä, että saattaa olla rasittava uhriutuja joka myöhemminkään ei vahingossakaan mitenkään ilahduta naistaan vaan mieluiten niin, että nainen maksaa kaiken yhteisen ja mies käyttää omat rahansa vain itseensä.

Vierailija
135/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumisautolla.

Vierailija
136/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lada 1200 L.

Vierailija
137/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustang toimii varmasti, kunhan menee oikeaan paikkaan sen kanssa. Ei se jossain Mellunmäen hipsteritytöissä saa koteloa kostumaan.

Vierailija
138/166 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milään  varsinkin jos on pitkä iso kalja maha ja alla vanha mersun romu..

Vierailija
139/166 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli asiallinen!

Ei tarvitse aina olla ajoneuvo, jotta saa naisen pään kääntymään elo ei tarvitse kyytiin saada!

VAAN

Vahvat miehet ovat saaneet naisten pään kääntymään seuraamaan !

Tuhansia vuosia taa kun mennään Raamatun aikoihin, Jeesus sai Äitinsä Marian ohella häntä seuraamaan Madglan Marian.

Mikään kohta Raamatussa ei kerro naispuolista opetuslapsesta.

Mutta kyllä Jeesuksen vahvoja puheita oli kuuntelemassa Naisiakin ja hänen seurajinaan

JJa keski- ajalla oli ritareita ne olivat sotilaita , joilla oli haariniskat ratsastivat hevosilla,

Tästä intotui kirjoittamaan Lasten kirjailijat .

Sotilas se on kääntänyt uniformussaan aina pään ,

Kautta aikain naiset ovat hurmaantuneet uniformua kantavaan mieheen.

Mutta kyllä ei ole unfiformua tarvinnut kun mies on rohennut lähteä laskemaan koskea alas uitettu pöllejä apuna keksi( semmonen työkalu, jolla erottaa suman tämä työkalu muistuttaa heinähankoa)

Kun uitot loppu, ja eikä pokasahalla justeerilla kaadettu puita

Kiinnostus muuttui uniformuihin,

Mitä enempi oli nauhoja , natsoja sen parempi!

Lentokapteeni, merikapteeni,

Upseeri, poliisi, palomies,

Kyllä hätäajo neuvoa ajavat miehet kyllä herättävät huomiota kummallakin sukupuolella,

Hyvä niin! Etenkin liikenteessä

Tulikin Uusi liikenne sääntö !

Tämä siis koskee ajoneuvolla ajavia .

ÄLÄ :

Hidasta , vaan aja ( tietysti talvella jrliolosuhteet huomioiden) sillä sallitulla nopeudella mikä on

Mutta ! Laita hätävilkku päälle.

Kyllä paloauton kyytiin saa naisen ja minkä tahansa hätäajoneuvoista.

Paloauto, jos nainen on ammatiltaan palomies, tai mukana VPK :n toiminnassa tai on ,

Tutustumassa tähän toimintaan,

Ja jos on Poliisi mutta jos Nainen käyttäytyy laittomasti kyllä , hänet otetaan takatilaan ja viedään säilöön .

Joskus jopa Vankilaan ( kyllä moinen laiton käytös minusta on häpeällistä, mutta raa' aksi on mennyt nykymaailma!

Myös ambulanssia voi kyllä ajaa nainen ja mies voi olla itse kyllä kyydissä Akuutti potilaana sairaankuljetus.

Eli on kyllä niin hankala , mainita minkä ajoneuvon kyytiin saa naisen .

Kun me naiset ajamme , ohjaamme Itse monia kulkuvälineitä , ei tarvitse odottaa, että pääsisi kyytiin.

Niin on tullut muutosta Euroopassa, että nainen ajaa traktoria, ohjaa lentokonetta, jopa hävittäjää!

Mitä vaan ,toista se on .

Lähi- idässä siellä on vasta 2017 tullu laki Saudi- Arabiaan, että nainen saa käydä autokoulun ja ajaa autoa!

Niin siellä ollaan vasta monessakin asiassa " Lapsen kengissä"!.

..Vossikan kyytiin en enää uskalla ainakaan mennä, sillä hevonen säikähti samaan aikaan , lentoon lähtenyttä hävittäjää.Eräissä Messuilla.

Helikopterin kyytiin lähtisin toisen kerran eläissäni en kyllä ole Koskaan ole ollut matkustajakoneen enkä pien lento koneen kyydissä ne on kokematta.

Ja Kuumailmpallon kyyti , olen joskus ajatellut pääseväni sen kyytiin matkustaa.

Millaista se olisi Kuumailmapallon kyydissä?

Titanicille sukeltavan sukellusveneen kyytiin En enää haaveile !

, Koska semmoinenhan räjähti lähestyessään Titanicin hylkyä .

Eli en sitten haluasi olla sukellusveneessä myöskään.

Taksimies taas saa asiakkakseen molempia sukupuolia ja on Taksikuskeja myös naisia.Myös vanha Pappa Tunturi mopo on tyttöjen päät kääntäntäny ja ensimmäinen polkupyörä.

Mutta semmonen ihan ensimmäinen auto! joka olisi kunnostettu , ja ajokunnossa kyllä se olisi jotakin.

Mutta Lopulta , ja Viimeiseen kyytiin saa , Kaikki!

Oli kuningas, kuningatar kuka tahansa saa Viimeisen ja Arvokkaan kyydin on

Hautaustoimiston kuski Ruumisauton kuski, sitä Ei saa ohittaa niin Arvokas se on !

Vierailija
140/166 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkään naisen saa esim. velattomalla japsiautolla. Tärkeintä on, ettei autosta ole velkaa.