Millä autolla saa naista?
Kertokaas naiset minkä auton kyytiin hyppäisitte? Mikä auto kääntää naisten päät?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Sellaisella jossa on hyvännäköinen kuski.
Eli olisiko se kuski jotain tällaista? :
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Sellaisella jossa on hyvännäköinen kuski.
Naisia ei kiinnosta miehen ulkonäkö niin paljoa, vaan positiivisuus, huumorintaju ja pilke silmäkulmassa. Miehet ovat pinnallisempia ja tekevät valinnat naisen ulkonäön perusteella.
Autot on miesten keskinäistä kilpavarustelua joka harvoin naisia kiinnostaa. Kalliilla autolla saa gold diggerin.
Lada Niva ja Ljudmila sekä Tamara Măătuskat täyttävät takapenkin..
Enpä ole koskaan kuullut että autolla saisi naista??
Kyllä siihen tarvitaan ihan jotain muuta!
Minä olen saanut volovolla, saapilla, voortilla, ooppelilla, jakuvaarilla, tojotalla, ja on kai joitain muitakin autoja ollut. Ei se saanti ole niistä autoista varmaankaan johtunut, mutta semmosia autoja mulla on ollut enkä ole elänyt puutteessa.
Ihan millä vaan kun tähtäät hyvin. Suojateiden kohdalla vaan ralla pohjaan. Jos hyvin käy, saat kaksikin kumoon!
Vain mies voi olla niin tyhmä, että se luulee naista kiinnostavan joku auto. Ja jos sellainen nainen jostain löytyy kiertäisin kaukaa
m40
Millä autolla saa naista?
Kertokaas naiset minkä auton kyytiin hyppäisitte? Mikä auto kääntää naisten päät?
Ei millään autolla
Audilla et ainakaan. Ne valkoiset = ei tarvinnut maksaa väristä - katumukamaasturit on noloja.
Mersut kamalia, bmw:llä ihan hienoja, mut sellaista ei ap ajele.
Oikeasti, sillä autolla ei ole väliä, kunhan ei ole mikään noista.
Jos annat mulle lahjaksi 037:n tai Stratoksen täydessä kisalatingissa niin saattaisin kiinnostua. Sinä voisit sitten mahdollisesti istahtaa siihen kartturin paikalle jos olisit kiinnostava yksilö muutenkin. Miksi hypätä kyytiin jos voi itse ajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vain mies voi olla niin tyhmä, että se luulee naista kiinnostavan joku auto. Ja jos sellainen nainen jostain löytyy kiertäisin kaukaa
m40
huumorista päätellen joku vihertävänpunainen. onko sandaalit jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 1.8 ylikokoon porattu alunperin 1.6 umpilaho Taunus, josta oli helpompi listata mikä ei ollut vialla kuin mikä oli vialla. Nuoret tytöt anelivat päästä ajelulle. Paljon oli vikoja ja piti käynnistää pellin alta kun startti hajosi. 90-luvulla nenärengastukset ym eivät olleet niin suosittuja, joten kukaan ei uskaltanut poimia kyytiä pummaavaa jonkinsortin punkkarityttöä eräältä eteläsuomalaislta rautatieasemalta. Taunuksen käynnistys kesti ja olin siis ainut parkkipaikalla tappelemassa johtoineni pellin alla. Kohtalaisesti lävistetty tyttö aneli kyytiä aivan toiseen suuntaan minne olin menossa. Neiti ihmetteli kun tie vilisi jalkojen alla kun apumiehen kohdalla oli iso reikä lattiassa. Ilmeisesti ikäiseni isä oli odottelemassa tytärtään ja ihmetteli hänkin että tällaisella kyydillä tällä kertaa.
Sinulla on hyvä sydän. Varjele se sellaisena.
autolla ei saa naista