Millä autolla saa naista?
Kertokaas naiset minkä auton kyytiin hyppäisitte? Mikä auto kääntää naisten päät?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Keltaisella ja punaisella.
Joillakin pelastuslaitoksilla myös keltainen ja vihreä.
Melkein millä vaan kunhan koukkaat niin yllättäen ettei se ehdi väistää.
Vierailija kirjoitti:
Vastaako joku Ladan ihan tosissaan? Sehän on aivan paska auto! Meillä oli Lada aina kun olin lapsi ja se kiitos riitti. Sitäpaitsi nykypäivän Ladakuskit on kaikki jotain autoharrastajia ja ehkäpä vähän itään päin kallellaan? Joo ei mulle sellaista miestä. Ennen muinoin sentään Lada oli perus köyhän perheen auto.
Otatko sinä ihan tosissaan vauva-palstan kirjoitukset?
Taidat olla boomeri kun ennen muinoin elit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa video kun tsirbula antaa miehelle pakit. Mies starttaa lambon niin pimu kipittää nopeasti juttelemaan 👍
Nämä on näyteltyjä 🙄. Miehiä on liian helppoa vetää nenästä.
Nuo menee täydestä autisteille koska autisti kuvittelee että autoon istuva nainen = parisuhde.
Saako autisti ajokortin ja ajoluvan?
Kysy mieluummin millaisen naisen saa autolla. Teinilikan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitsen kyytiä johonkin suuntaan, auton merkillä ei ole pätkän vertaa väliä. Sillä kuitenkin on, miten kaameassa saastassa auto on sisältä ja likaisinko siellä istuessani mun vaatteet. Muutenkaan autojen merkit eivät sano mulle yhtikäs mitään.
Kyytiä tarvitsevalle taksi on siisti. Merkistä huolimatta.
Joo, mutta huonolla tuurilla kuskiksi sattuisi joku sora k uopalle kuskaava pelle. Siksi on järkevintä luottaa kaveripoikien kyytiin. Avauksen kysymykseen vielä, että mikäli olisin perillä automerkeistä ja niiden hinnoista, erittäin kalliilla autolla ajava mies olisi mulle ehdoton EI! Mulla tulisi välittömästi mieleen, että kuinkahan kevytmielisesti hän hassaa muutenkin rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Datsia dutsterilla irtoaa pimppiä.
Kuinka moneen vaimosi on kertonut hypänneensä?
Vierailija kirjoitti:
Sellaisella jossa on hyvännäköinen kuski.
Täytyy pyytää velipoika kuskiksi. Itse voi sitten ryypätä ja hässiä takapenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PALOAUTOLLA
Poliisiauto ja ambulanssi myös kisassa mukana!
Nuo häviävät silti vulvankostuttimina brankkareille selvästi.
Miten niin?
Ymmärrän ap, että on naisia jotka kalliin näköisen auton kyytiin helposti hyppää koska ajattelevat miehen olevan rikas. Muitakin syitä on esim jo mainittu volkkari & hippityttö yhdistelmä.
Mut sais jeepillä. Luonnollisesti annan myös heti. Olen hankittavissa kuin sohva, asunto, koira tai se auto. Olenko unelmanainen?
Jos yrität tehdä vaikutuksen minuun autollasi niin sen on parasta olla ruokarekka.
Tyhjäpäät valitsee seuransa auton perusteella - bimbot jotka leikkelee itsensä etäisesti ihmistä muistuttavan näköiseksi - no kai niihin bemmikuski tms. amisjonne tekee tarpeensa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan kunhan hinta enemmän kuin 80000€. Monelle naiselle auto kertoo miehen varallisuudesta. Tosin ainahan ne ei kyllä ole linjassa keskenään. On enemmän miehiä jotka viimeisillä pennosillaan maksavat osamaksuja ylikalliista autostaan, kuin todella varakkaita miehiä, jotka ajavat parin tonnin rutkulla.
Josta tulikin mieleeni, että itse ajan autolla, jonka arvo on 1 % varallisuudestani, toisin sanoen jos varallisuuteni olisi 50000€, niin ajaisin 500€ autolla. Kertokaahan, kuinka monta prosenttia oma autosi on suhteessa muuhun varallisuuteesi?
Mulla on noin 3 %. En tosin kovin tarkasti osaa arvioida auton tämänhetkistä markkina-arvoa ja kaipa asunnon markkina-arvokin on tällä hetkellä vähän kysymysmerkki. Mutta kummallakaan ei ole merkitystä, kun en ole nyt myymässä.
No BMI:llä, Bercedeksellä tai Porchella, tiätysti.
Mies kysyi neuvoa että mitä tehdä kun olen hyvin varakas mutta onnistun keräämään ympärilleni vain tylsiä ja tyhjäpäisiä golddiggereitä. Neuvo kuului että älä aja ökyautolla ja leventele rahoillasi. Jos ap yrittää saada naisen autolla silloin saa naisen jota kiinnostaa rahat eikä mies.
Ainakin 1.8 ylikokoon porattu alunperin 1.6 umpilaho Taunus, josta oli helpompi listata mikä ei ollut vialla kuin mikä oli vialla. Nuoret tytöt anelivat päästä ajelulle. Paljon oli vikoja ja piti käynnistää pellin alta kun startti hajosi. 90-luvulla nenärengastukset ym eivät olleet niin suosittuja, joten kukaan ei uskaltanut poimia kyytiä pummaavaa jonkinsortin punkkarityttöä eräältä eteläsuomalaislta rautatieasemalta. Taunuksen käynnistys kesti ja olin siis ainut parkkipaikalla tappelemassa johtoineni pellin alla. Kohtalaisesti lävistetty tyttö aneli kyytiä aivan toiseen suuntaan minne olin menossa. Neiti ihmetteli kun tie vilisi jalkojen alla kun apumiehen kohdalla oli iso reikä lattiassa. Ilmeisesti ikäiseni isä oli odottelemassa tytärtään ja ihmetteli hänkin että tällaisella kyydillä tällä kertaa.
Kyytiä tarvitsevalle taksi on siisti. Merkistä huolimatta.