Millä autolla saa naista?
Kertokaas naiset minkä auton kyytiin hyppäisitte? Mikä auto kääntää naisten päät?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Ruumisautolla saa varmasti sillon tällöin.
Vauhti ei huimaa ja tunnelma on arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PALOAUTOLLA
Poliisiauto ja ambulanssi myös kisassa mukana!
Kyllä, näillä autoilla tekisi vaikutuksen. Itse asiassa muhun voisi tehdä vaikutuksen myös jollain rakennus- tai remonttifirman pakulla tai ehkä roska-autolla. Käytännönläheinen mies tänne, kiitos, eikä mitään Teslapelleä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Ferrarilla tai Lamborghinilla kurvaa paikalle, niin kyllä siinä pikkupöksyt kostuu monelta.
Kauhusta.
Pääni kääntyy väkisinkin pois, kun liian öky auto tulee vastaan.
Varsinkin kun näiden ökyautoilla ajavien ajotyyli on mitä on ("pois alta risut ja männykävyt"). Joo en lähtis kyytiin mihinkään tuhatta ja sataa kulkevaan urheiluautoon, kun kuskilla on mitä suurimmalla todennäköisyydellä oksettava näyttämisenhalu.
Jollain Ferrarilla ajava on aina joku Lasse Norreksen näköinen varattu isämies, joka haaveilee siitä että olisi kerran elämässä vielä mahdollisuus syrjähyppyyn. Ei nää oo kuumia.
Kyllä silla saa parhaiten, jos mies on ekologinen eikä ole autoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silla saa parhaiten, jos mies on ekologinen eikä ole autoa ollenkaan.
No riippuu varmaan ikäluokasta. Yli 25-vuotiaat autottomat kortittomat miehet on jotain rasittavia saarnaajia, hiukset rastoilla, vältellään töitä. Saavat varmaan toki kaltaistaan seuraa.
Vastaako joku Ladan ihan tosissaan? Sehän on aivan paska auto! Meillä oli Lada aina kun olin lapsi ja se kiitos riitti. Sitäpaitsi nykypäivän Ladakuskit on kaikki jotain autoharrastajia ja ehkäpä vähän itään päin kallellaan? Joo ei mulle sellaista miestä. Ennen muinoin sentään Lada oli perus köyhän perheen auto.
Ostin itselleni sellaisen auton joka kääntää sekä oman että muiden päät.
T. Nainen
Mul oli hieno kesäauto monta vuotta ja totuus on et ei autot vois naisia vähempää kiinnostaa mut sen sijaan äijät oli innoissaan
Vierailija kirjoitti:
Porchen katumaasturilla ajaa bisnespirkot eli sellaisella napataan jakkupukuinen pankkivirkailija.
Joo, mutta ei saa olla diesel.
Minut saisi (siis jos olisin sinkku) sellaisella uudella autolla, josta minä pidän ja jonka mies ostaa minulle :D Elättäjää en tarvitse, mutta mikään ei ole niin turn off kuin se, että mies ajaa kalleimmalla Teslalla, mutta ei esim. tarjoa jos käydään syömässä ensimmäisillä treffeillä. Voin toki itse tarjota toisilla ja puolestani ostaa miehelle kivoja asioita. Mutta pihiä miestä en halua. Mitä ihmettä minä saan siitä, jos miehellä on kiva auto?
Sai minut oma mies ilman hienoa autoa tai rahaakin. Mutta siinä onkin se juju, että hän kyllä tarjoaisi jos pystyisi ja hemmottelee kyllä taloudellisen tilanteensa rajoissa.
Auton sisältö ja yleisolemus on tärkein. Ei saa olla liian puunattu ja kiiltävä. Pitää näyttää kuitenkin siltä että kulkuvälineestä pidetään hyvää huolta. Koska se ei saa olla miehelle liian tärkeä asia, niin että sitä puunataan päivät pitkät ja on ns. Egon jatke. Merkillä ja mallilla ei ole väliä. MIEHELLÄ ei pidä edes olla autoa että saa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minut saisi (siis jos olisin sinkku) sellaisella uudella autolla, josta minä pidän ja jonka mies ostaa minulle :D Elättäjää en tarvitse, mutta mikään ei ole niin turn off kuin se, että mies ajaa kalleimmalla Teslalla, mutta ei esim. tarjoa jos käydään syömässä ensimmäisillä treffeillä. Voin toki itse tarjota toisilla ja puolestani ostaa miehelle kivoja asioita. Mutta pihiä miestä en halua. Mitä ihmettä minä saan siitä, jos miehellä on kiva auto?
Sai minut oma mies ilman hienoa autoa tai rahaakin. Mutta siinä onkin se juju, että hän kyllä tarjoaisi jos pystyisi ja hemmottelee kyllä taloudellisen tilanteensa rajoissa.
Eli loukkaannut jos et ensimmäisillä treffeillä saa kontrollia miehen oletettuun vaurauteen.
Vierailija kirjoitti:
Auton sisältö ja yleisolemus on tärkein. Ei saa olla liian puunattu ja kiiltävä. Pitää näyttää kuitenkin siltä että kulkuvälineestä pidetään hyvää huolta. Koska se ei saa olla miehelle liian tärkeä asia, niin että sitä puunataan päivät pitkät ja on ns. Egon jatke. Merkillä ja mallilla ei ole väliä. MIEHELLÄ ei pidä edes olla autoa että saa naisia.
Mun miehellä on kortti muttei ollut autoa kun yksiin mentiin. Ei mua koskaan ole autoilla saanut eikä kiinnosta. Onhan se hieno nähdä joku Ferrari tms muttei se herätä mitään. Ja mikään auto ei ole se juttu vaan se mitä löytyy ratin ja penkin välistä. Yhdelle deitille sanoin että perseily loppuu nyt tai saa vastaisuudessa ajaa ilman mua. Sekin oli ihan tavallinen auto. Mulle ei tartte esittää ja vaarantaa turvallisuutta.
Mun miesystävällä on Nissan Micra vuodelta 1997!
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa video kun tsirbula antaa miehelle pakit. Mies starttaa lambon niin pimu kipittää nopeasti juttelemaan 👍
Koska se on YouTubessa niin sen täytyy olla totta.
Ruumisautolla saa varmasti sillon tällöin.