No niin, nyt on ennustaja linjoilla, mitä haluaisit tietää?
Kommentit (90)
Milloin pääsen täältä vesivahinkoevakosta kotiin?
Onko kauempana asuvalla, harvakseen tapailemallani miehellä tunteita minua kohtaan? Näetkö meille mitään yhteistä tulevaisuudessa?
Mitä minulle tapahtuu rakkausrintamalla puolen vuoden sisällä? Olen sinkku.
Työasiat kiinnostaa. En oikein ole löytänyt omaa juttua ja mietin tyydynkö tähän vai opiskelisinko jotain vielä?
Muutanko seuraavan viiden vuoden aikana takaisin Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Minullakin lapsihaaveista kysymys. Aistitko mitään hedelmällisyyteen tai odotukseen viittaavaa? Yleistä parisuhteen tunnelmaa? <3
Tähän kysymykseen en saanut jostain syystä järkeviä vastauksia. Kokeilin toisenkin kerran ja siihen tuli samantyyppiset kortit silloinkin, eli kaksi miestä, nuorempi ja vanhempi. Voisihan tuo nuorempi tietenkin tarkoittaa poikalasta. Muuten elämä on ihan hyvää tavallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin lapsihaaveista kysymys. Aistitko mitään hedelmällisyyteen tai odotukseen viittaavaa? Yleistä parisuhteen tunnelmaa? <3
Tähän kysymykseen en saanut jostain syystä järkeviä vastauksia. Kokeilin toisenkin kerran ja siihen tuli samantyyppiset kortit silloinkin, eli kaksi miestä, nuorempi ja vanhempi. Voisihan tuo nuorempi tietenkin tarkoittaa poikalasta. Muuten elämä on ihan hyvää tavallista elämää.
Kiitos, kun katsoit <3
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä nykyhallitus kaatuu. Kuukausi ja vuosi riittää.
En osaa vuosia ja kuukausia sanoa, mutta kyllä tämä aika pian tulee kaatumaan korttien mukaan. Purra taitaa erota tehtävästään ja sitten hallitus kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Teenkö itsemurhan?
Et
Jos tähän voisit vastata, olisin kiitollinen:
Kuinka käy avioliitolleni? Pääsenkö pois, ja miten? N43
Mihinkä perustat nämä vastauksesi?
Vierailija kirjoitti:
Laajeneeko sota Suomeen? Jos niin milloin?
Ei laajene korttien mukaan.
Palaako parisuhteemme enää ennalleen? Kannattaako edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä loppuvuosi tuo minulle tullessaan?
Ihan tavalliselta arjelta näyttää, mutta ihmisiä on paljon ympärillä, joko työssä tai kotona, mutta ihan hyvää elämää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hidasta tutustumista kollegaani. Pohjalla hyvä ystävyys. Ikäero aika suuri. Voisiko tästä silti kehittyä jotain vaikka oikeaa suhdetta?
Kyllä vaan, ainakin näyttää siltä, että jotain juttua ja erotiikkaa on ilmassa vanhemman ja nuoremman henkilön välillä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Onko kauempana asuvalla, harvakseen tapailemallani miehellä tunteita minua kohtaan? Näetkö meille mitään yhteistä tulevaisuudessa?
Näen treffailujen jälkeen kodin kortin joten juu, on mahdollisuus yhteiseen kotiin.,
En suoranaisesti lapsikorttia tässä näe, mutta jotain pieniä vaikeuksia elämässäsi, mutta sen jälkeen tulee kaikkea hyvää, onnekkaita sattumia ja rakkautta. Voisihan tuo lapseenkin liittyä.