No niin, nyt on ennustaja linjoilla, mitä haluaisit tietää?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Saako Marin eron tehtävästään?
Kyllä eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Terveys, työ ja taloudellinen tilanne lähiaikoina?
Pidä itsestäsi huolta kokonaisvaltaisesti. Työ takkuaa mutta se johtuu sinun omista ongelmistasi. Kyllä se taas siitä.
Pistäkää kyssäreitä. Älkääkä poistako annettuja vastauksia mielellään, kaikki eivät pääse lukemaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Should I stay or should I go?
Oma tupa.
Vierailija kirjoitti:
Hei ennustaja kiltti, jos satut tätä vielä vilkaisemaan niin pyydän korttia mulle ja vaalealle miehelle. Kiitos :)
Ero tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä perustat nämä vastauksesi?
Minä kuulen vastauksia. Muiden puolesta en osaa vastata. Yksi näytti vastauksiensa mukaan katsovan korteista.
Asummeko joskus yhdessä rakastajani kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Asummeko joskus yhdessä rakastajani kanssa?
Ette tule asumaan koskaan yhdessä.
Terveys/jaksaminen ja työ? Epäilen jaksavani kokopäivätyössä. Olisiko minun järkevä ottaa vain osa-aikainen? Kiitos.
Pääsenkös vielä tänään töihin, vai meneekö pelkäksi huvitteluksi? 🎢🎡🎠
17 vuotta naimisissa. Toinen avioliitto joka natisee liitoksistaan. Ero tulee mutta haenko nyt vai odotanko vielä? Tulenko pärjäämään yksin? Kiitos vastauksesta.
Miltä näyttää tuleva terveys ja työ?
Saako vanha kiusaajani mitään rangaistusta?
Saanko välit kuntoon parhaan ystäväni kanssa pahan riidan jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua pierettää?
Miksi kyselet turhia asioita?
Sinähän se meistä se selvännäkijä olet, joten kerro sinä. 🤷
Kauanko rakas kissani elää vielä?
Vierailija kirjoitti:
Terveys/jaksaminen ja työ? Epäilen jaksavani kokopäivätyössä. Olisiko minun järkevä ottaa vain osa-aikainen? Kiitos.
Ei kun sinä et halua kokoaikaista työtä ottaa vastaan koska et jaksaisi omasta mielestäsi sellaista työtä. Pidä huoli jaksamisestasi ja hae työtä, voit hakea sellaista kuin katsot parhaaksi. Muista olla rehellinen itsellesi sekä myös muille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi emme?
Jos ette halua asua yhdessä. Voitte aina valita toisin jos haluatte.
Vierailija kirjoitti:
17 vuotta naimisissa. Toinen avioliitto joka natisee liitoksistaan. Ero tulee mutta haenko nyt vai odotanko vielä? Tulenko pärjäämään yksin? Kiitos vastauksesta.
Pärjäät yksinkin.
Marraskuussa.