Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lähtikö Susanna Sievisen poika Australiaan pakoon Susannan kohuja?
22.12.2006 |
Aleksanteri ja Jani lähtivät jouluksi Australiaan.
Kommentit (4)
oliko niillä omat passit? voiko olla totta että keskenään, kahdestaan lähtivät?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
oliko niillä omat passit? voiko olla totta että keskenään, kahdestaan lähtivät?
Jani on siis isä ei toinen poika. Nuorempi poika Aaron on joulun Susannan kanssa Suomessa.
Alue: Aihe vapaa
Aleksanteri harrastaa uintia ja Janikin vielä varmasti mielellään leireilee, vaikka uransa jo lopettikin. Sievisethän on käyneet Australiassa jo vuosia talvisin.