Miksi kelpaan miehille vain paremman puutteessa
Esim tinderissä jossain vaiheessa sanotaan että halutaan casualia tai suoraan seksiä. Sitte ku nyt netistä löysin ihanan miehen (ei tinder) 3 pv tekstailun jälkeen selviää että miehellä vaimo ja lapsia että musta ois sivusuhteeseen kun mies haluaa seksiä. Oma nainen kun ei halua riittävästi. Ja mies ei halua olla ilman.
Mun pitäis siis piristää heidän liittoa.
Eikä mua haittaisi fwb jos mies ois sinkku ja se mies ei heti ehdottaisi sitä. Vaikka että tapailtais ja sit katsottaisi. Ongelma tässä on että suoraan ilmoitetaan haluavan seksiä.
Olen bmi 21, korkeakoulutettu, nuorekas iho, ei lapsia ja nätti naamasta.
Kommentit (27)
Oma vika, mitäs valitset varattuja ukkomiehiä.
Eiköhän se tule selväksi tuossa kohtaa, kun kuvailet itseäsi lähinnä vain pinnallisilla mittareilla: bmi, nuorekas iho, nätti naamasta.
Ehkä viestit miehille alitajuisestikin, että se pintataso on sinun kanssasi se juttu.
En seurustellut nuorena, koin etten edes kelpaa kenellekään, ensimmäisestä kumppanista tulikin sitten pitkäaikainen puoliso, sitten olin pitkään yksin ja silloin tuntui, että kaikki muut löytävät kumppanin, en tosin ollut haku päällä, nyt olen solminut uuden liiton ja nykyistäkin kumppania arvioisin 'saaliiksi'. Sisareni sanoi, vasta, että olen ronkkeli, kun kukaan 'tavallinen' ei kelvannut. Jos olen rehellinen, ei minua ole lähestynytkään kuin 4-5 miestä koko elämäni aikana. Minussa on ilmeisesti leima: ole vakavissasi.
Kieltämättä apn kuvailu itsestään antaa vähän pinnallisen kuvan. Ehkä se yhdistettynä siihen että ajattelevat apn olevan nirso saa monet vakavissaan olevat miehet ohittamaan apn. Koska hän tuntuu tavallaan saavuttamattomalta tai ainakin sellaiselta että mies eionnistu pitämään häntä jos haluaa pitkää suhdetta.
Ja miksikö seksiä vonkaavat ovat sitten kimpussa. No he lähestyvät kaikkia. Ei väliä vaikka saisi 9/10 kertaa pakit tai pääsisi sänkyyn vaan kerran apn kanssa koska he eivät edes etsi pitkää suhdetta. Ja kaikki seksi kelpaa kenen kanssa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama :(
N26
Mulla myös.
N
Oon mies ja mulla toi sama..
Toi korkeakoulutettu särähti heti korvaan. Kertoo ihmisen persoonasta ja habituksesta paljon.