Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko juopotella tänään?

Vierailija
08.09.2023 |

Onhan se suomalaista perinnekulttuuria sentään, perjantaikännit.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa ostaa niin en voi

En minäkään. Mies on kieltänyt. En saa edes yhtä ostaa. Muuten kyllä kävisin ostamassa ja siivoilun lomassa vähän naukkailisin. Mutta tyranni ukko ei salli mulle mitään huvituksia. Itse se osti juuri uuden auton.

Jätä se sika!

Vierailija
62/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman typerintä toimintaa

Alkoholi on elämän suurin ilo, mutta sinunkaltaisesi ei tätä voi ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun kulttuuria, OLEN AITO PESUNKESTÄVÄ SUOMALAINEN, outoako !

Vierailija
64/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaankin. imetään Pirkkaa masu täyteen.

Vierailija
65/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Perinteiden säilyttäminen on mielestäni tärkeää.

Vierailija
66/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa ostaa niin en voi

En minäkään. Mies on kieltänyt. En saa edes yhtä ostaa. Muuten kyllä kävisin ostamassa ja siivoilun lomassa vähän naukkailisin. Mutta tyranni ukko ei salli mulle mitään huvituksia. Itse se osti juuri uuden auton.

Jätä se sika!

En pärjää taloudellisesti jos se lähtee. Se itse asuu tässä niin halvalla että on hyvä maksella isoja lainoja. Minä pienituloisena olen riippuvainen niistä parista sadasta mitä siltä kuukaudessa saan. Eikä se sen kuukaudessa maksama summa  riitä kattamaan edes puolia yhteisistä menoista vaan minä reilusti pienempituloisena maksan enemmän. Olen umpikujassa ja ukko tietää sen joten sillä on hyvä kiristää mua.

67/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, avasin just 25 cl pikkupullon Gato Negroa ja mietin, mitä ihmettä tekisi seuraavat 3 päivää. 

Vierailija
68/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi juoda tänään sillä nainen kutsui kylään huomenna ja syömään joten en voi olla krapulassa.

Vierailija
69/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Hain Alkosta rommipullon, mutta en tiedä avaanko jo tänään.

Vierailija
70/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Duunarit kun joutuu olemaan myös viikonloput töissä. Juopottelua harrastaa enää "köyhät" opiskelijat, "kiireiset yrittäjät" sun muut kallut.

Vierailija
71/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin töiden jälkeen yhden lonkeron. On se hyvää kylmänä 😋

Vierailija
72/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cokis zeroa juopottelen parhaillaan.

Vierailija
73/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en juopottele koskaan. Sen sijaan juon kyllä alkoholia. Minulle sana juopottelu tarkoittaa humalahakuista juomista. Saatan itsekin tulla silloin tällöin hiprakkaan, mutta se ei ole tavoite. Tavoite on se, että kirjaa lukiessani saan mielihyvää viinin juomisesta tai puolison kanssa istutaan iltaa ja katsotaan elokuvaa ja/tai jutellaan ja samalla juodaan jotain hyvää. Tai jos olen yksin, saatan katsella suoratoistoa ja samalla tehdä käsitöitä.

Onpa typerää tekstiä.

Ihan sama, mitä syö tai juo: Pääasia että pyörryttää.

Elämäsi vaikuttaa tylsältä: Luepa sinä vaikka Seitsemää veljestä ei niin kauniin puolison kanssa ja hae lisää kyykkyviiniä jääkaapista.

Mitäs typerää siinä oli? En ole kommentin kirjoittaja, mutta voisin kyllä todeta, että sinun kommenttisi se vasta typerä olikin.

Minun mielestäni ei ole ihan sama mitä syö ja juo. Minä haluan syödä herkullista ruokaa ja juoda hyvää viiniä. Eikä missään tapauksessa saa pyörryttää, kamala ajatuskin.

Tälle illalle on varattuna tattirisottoainekset ja Chai d Oeuvre Chardonnay 2022.

Kuuntelin muuten juuri äänikirjana Väinö Linnan Täällä pohjantähden alla. Sepä olikin hyvä kirja, aikanaan joskus koulussa se luettiin. Voisin taas vaihteeksi Seitsemän veljestäkin kuunnella.

P.s. Puolisoni on aika komea mies, ja menestyväkin kaiken lisäksi. Mitenkäs sinun laitasi on?

Vierailija
74/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman typerintä toimintaa

Samaa mieltä, ei mitään järkeä.

Vierailija
75/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lähteä aamulla lenkille, kun ei ole juonut. Eli en aio juopotella.

Vierailija
76/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenin jälkeen tuli kiskottua vodaa!

Vierailija
77/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio. En tykkää olla humalassa. Rentoudun ulkoilemalla, haaveilemalla lakanoiden välissä eräästä kauempana asuvasta miehestä, katsomalla jonkin hyvän elokuvan ja syömällä hyvin. Saatan myös innostua virkkaamaan jotain!

Mene pois täältä keskustelusta. Juokse henkesi edestä, unelmoi jostain juipista, katso paska raina, syö itsesi turvoksiin ja virkkaa pannulappuja.

Mutta älä tule keskusteluun, johon et kuulu!

Otsikossa kysytään aiommeko juopotella. Ei se tarkoita että vain yhdenlaiset vastaukset ovat sallittuja.

Jos otsikko olisi vaikkapa "Keskustellaan viinanjuonnin iloista" en olisi tullut kommentoimaan koska siihen minulla ei olisi juurikaan annettavaa. 

Miksi muuten olet noin vihainen?

Vierailija
78/89 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan meno ollut jo iltapäivästä niin kylmäävää, että liekö ihmiset jo silloin ottaneet.

Vierailija
79/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mamma juopottelee tänään. Pitkästä aikaa täysin omaa aikaa kaksi kokonaista päivää ja tänään pitää vähän nollata pitkästä aikaa. Saas nähdä tuleeko tästä mihinkään lähdettyä vai onko se vain viiniä sohvalla ja leffoja.

Vierailija
80/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin eilen. Jatkoin tänään