Aiotteko juopotella tänään?
Onhan se suomalaista perinnekulttuuria sentään, perjantaikännit.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
En, en juopottele koskaan. Sen sijaan juon kyllä alkoholia. Minulle sana juopottelu tarkoittaa humalahakuista juomista. Saatan itsekin tulla silloin tällöin hiprakkaan, mutta se ei ole tavoite. Tavoite on se, että kirjaa lukiessani saan mielihyvää viinin juomisesta tai puolison kanssa istutaan iltaa ja katsotaan elokuvaa ja/tai jutellaan ja samalla juodaan jotain hyvää. Tai jos olen yksin, saatan katsella suoratoistoa ja samalla tehdä käsitöitä.
Onpa typerää tekstiä.
Ihan sama, mitä syö tai juo: Pääasia että pyörryttää.
Elämäsi vaikuttaa tylsältä: Luepa sinä vaikka Seitsemää veljestä ei niin kauniin puolison kanssa ja hae lisää kyykkyviiniä jääkaapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla sihahti klo. 6.28.
No vit tu noin tekee tosi miehet!
Ja naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai on työttömillä muka varaa ostaa alkoholia, kun ei edes työssäkävijöillä ole siihen varaa.
On oikein ja hyvä ratkaisu, kun asukistukia sun muita tukia lasketaan ja vähennetään heiltä.
Menikö tunteisiin?
Tunteisiin? Olen eläkeikäinen ja osaan oikeinkirjoitusta.
Valitettavasti huomenna on työpäivä. Mutta ensi viikon pe otetaan tämänkin viikon edestä.
Vierailija kirjoitti:
kivikasa kirjoitti:
En aio, tänäänkään. Olen viimeksi tainnut olla humalassa yli 10 vuotta sitten. Ei vaan kiinnosta.
Tätä tietoa ei täällä tarvita. Ei kiinnosta sinunkaan juttusi.
Niinpä. Ei tulisi mieleen mennä johonkin sisustuskeskusteluun. Kun vaan ei kiinnosta ne jutut.
En. Menen aamulla töihin ja vaikka en menisi niin en silti juopottelisi. Jos juopotella meinaan, niin se on silloin lauantai joka on parempi päivä. Ainakin jos meinaa baariin mennä koska täällä kylän ainoassa baarissa enemmän porukkaa lauantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vai on työttömillä muka varaa ostaa alkoholia, kun ei edes työssäkävijöillä ole siihen varaa.
On oikein ja hyvä ratkaisu, kun asukistukia sun muita tukia lasketaan ja vähennetään heiltä.
Mistä sä päättelit, että kaikki tässä ketjussa on työttömiä? Mä ainakin olen työelämässä ja opiskelen töiden ohessa AMK:ssa.
En aio, huomenna on töitä. En tosin joisi muutenkaan, juon hyvin harvoin.
Nyt olen jo niin kännissä, että ei kiinnosta paskaakaan sähkön hinnat vaan pistän uuniin kukkakaaligratiinin.
Vierailija kirjoitti:
Olet mielestäsi hieno ihminen, mutta väärässä keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mielestäsi hieno ihminen, mutta väärässä keskustelussa.
En ole väärässä keskustelussa. Otsikossa kysyttiin "Aiotteko juopotella tänään?", johon vastasin, että en aio. Ap ei kirjoittanut, että vain juomista suunnittelevat saavat vastata.
Tarkoitus on vetää pää täyteen, kuten joka perjantai. Oluena yleensä Sandels (nyt viides menossa) ja silloin tällöin maistelen lonkeroa tai vodkaa. Tämä viikonloppu taitaa mennä pelkällä bissellä... ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä päättelit, että kaikki tässä ketjussa on työttömiä? Mä ainakin olen työelämässä ja opiskelen töiden ohessa AMK:ssa.
Ei nää kaikki täällä tajua mistään mitään.
Pitää passata tänään, koska huomenna ulkomaille ja viikon ränni tiedossa.
Njet! Kesällä tuli otettua märkää aivan riittämiin, milloin milläkin verukkeella. Oli grillailut, saunan lämmittämiset, pentankkipelit kavereiden kanssa tai vaikka sitten muuten vaan. Flädää kertyi alkoholista, oluesta ja roskaruoasta sen verran paljon, että nyt on tiukka linja jouluun saakka. Tällä viikolla olen juossut nyt 60km, Tänään on välipäivä, mutta huomenna urheilu jatkuu sitten kiipeilyn muodossa. Ei auta paljon tissuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisi vaikka muutaman oluen ottaa. Pari lyhyttä dokumenttia pitäisi vielä kirjoittaa asiakkaalle ja taidankin avata Sandelsin saman tien, niin helpommin menee tuo kirjoittaminen.
Itse itselleni vastaten. Nyt dokumentit kirjoitettu ja viikko pulkassa. Ja kyllä maistuu olut hyvältä. Olen huomannut, että kun on sellaisia pakollisia rutiinihommia koneella, joihin on hyvin hankala kerätä motivaatiota ja ne helposti jäisi roikkumaan, niin saan hommat tehtyä paljon pienemmällä vitutuksella, kun avaan siihen koneen viereen oluen.
Vierailija kirjoitti:
En saa ostaa niin en voi
En minäkään. Mies on kieltänyt. En saa edes yhtä ostaa. Muuten kyllä kävisin ostamassa ja siivoilun lomassa vähän naukkailisin. Mutta tyranni ukko ei salli mulle mitään huvituksia. Itse se osti juuri uuden auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen absolutisti. Vihaan alkoholia.
Miksi sitten tulit viinanhajuiseen keskusteluun?
Otsikossahan kysyttiim aiotjo juopotella tänään, siihen voi vastata myöntävästi tai kieltävästi ja perustella/ taustoittaa halutessaan vastausta.
No vit tu noin tekee tosi miehet!