Aiotteko juopotella tänään?
Onhan se suomalaista perinnekulttuuria sentään, perjantaikännit.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen sattui tulemaan Saksasta 80 litraa olutta ja 20 litraa viiniä. Vanhojakin oli tosin vielä vähän jäljellä. Kyllä näillä taas pärjään tammikuuhun saakka.
Mistä tilasit?
3 lonkeroa riittää hyvään humalaan, isoa.
En aio, tänäänkään. Olen viimeksi tainnut olla humalassa yli 10 vuotta sitten. Ei vaan kiinnosta.
En. Olen absolutisti. Vihaan alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Sandelsia täälläkin kohta nautitaan ja lätkää telkkarista.
Ei kaljaa eikä lätkää. Kalja on pahaa ja jo telkkarin urheilu-uutisten tunnari tekee pahaa. Täällä kossua + kahvilikööriä + maitoa valkovenäläinen.
En aio. En tykkää olla humalassa. Rentoudun ulkoilemalla, haaveilemalla lakanoiden välissä eräästä kauempana asuvasta miehestä, katsomalla jonkin hyvän elokuvan ja syömällä hyvin. Saatan myös innostua virkkaamaan jotain!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten tulit viinanhajuiseen keskusteluun?
En. Mutta huomenna yövuoron jälkeen heti aamusta juomaan.
En varmaan, pitäis säästääkin ja paha mieli valmiiksi niin huono olo vaan pahenee jos juo. Sitä paitsi huomenna pitäis olla heti aamusta ajokunnossa
Vierailija kirjoitti:
3 lonkeroa riittää hyvään humalaan, isoa.
-Minttu 18v ja 44kg-
Vierailija kirjoitti:
En aio. En tykkää olla humalassa. Rentoudun ulkoilemalla, haaveilemalla lakanoiden välissä eräästä kauempana asuvasta miehestä, katsomalla jonkin hyvän elokuvan ja syömällä hyvin. Saatan myös innostua virkkaamaan jotain!
Mene pois täältä keskustelusta. Juokse henkesi edestä, unelmoi jostain juipista, katso paska raina, syö itsesi turvoksiin ja virkkaa pannulappuja.
Mutta älä tule keskusteluun, johon et kuulu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten tulit viinanhajuiseen keskusteluun?
Jonkun pitää aina moraalihomoilla heihin liittymättömissä keskusteluissa.
Olen jo juonut leijonaa puoli pulloa ja kuusi 5,5% olutta. T. Alkkis n38, lapseton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pois täältä keskustelusta. Juokse henkesi edestä, unelmoi jostain juipista, katso paska raina, syö itsesi turvoksiin ja virkkaa pannulappuja.
Mutta älä tule keskusteluun, johon et kuulu!
Tuohon se Trainspottingin alkumusa taustalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen sattui tulemaan Saksasta 80 litraa olutta ja 20 litraa viiniä. Vanhojakin oli tosin vielä vähän jäljellä. Kyllä näillä taas pärjään tammikuuhun saakka.
Mistä tilasit?
Näinsaatalkoholistinkiinnostumaan.com
Aamulla klo soi 4.30, ja viideltä lähden töihin. Menis humala hukkaan, tai ainakin työpäivä 🙄
En, en juopottele koskaan. Sen sijaan juon kyllä alkoholia. Minulle sana juopottelu tarkoittaa humalahakuista juomista. Saatan itsekin tulla silloin tällöin hiprakkaan, mutta se ei ole tavoite. Tavoite on se, että kirjaa lukiessani saan mielihyvää viinin juomisesta tai puolison kanssa istutaan iltaa ja katsotaan elokuvaa ja/tai jutellaan ja samalla juodaan jotain hyvää. Tai jos olen yksin, saatan katsella suoratoistoa ja samalla tehdä käsitöitä.
kivikasa kirjoitti:
En aio, tänäänkään. Olen viimeksi tainnut olla humalassa yli 10 vuotta sitten. Ei vaan kiinnosta.
Tätä tietoa ei täällä tarvita. Ei kiinnosta sinunkaan juttusi.