Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko juopotella tänään?

Vierailija
08.09.2023 |

Onhan se suomalaista perinnekulttuuria sentään, perjantaikännit.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajattelin. Tämä on tämän vuoden 18. "viimeinen kerta". Nyt tämän jälkeen en sitten koskekaan alkoholiin... varppina!

Vierailija
82/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just, että mulla on vuoden 23 kolmas kerta kun olen selkeästi humalassa, enkä voi esimerkiksi missään tapauksessa enää tänään hypätä rattiin, mutta eipä myöskään tartte. Lisäksi olen pari kertaa ottanut lasin tai kaksi, mutta en ole varsinaisesti ollut edes pienessä sievässä. Jotenkin sitä vain kaipaa tälläistäkin pientä eroa arjesta aina silloin tällöin, vaikka ei tässä mitään järkeä ole. Huomenaamulla vähintään heikko olo, jos ei sitten ole oikein kunnon oksukrapula. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ottaa viiniä ja lonkeroa samalla kun pelailen nettipokeria.

Vierailija
84/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt maistuu, jään kotiin sohvalle. Heitin aamulla äijän ja mukulat mummulaan, kävin kaupassa ja Alkossa ja sitten sain vielä sakot, kun ohitin mopoauton ja ajoin tietenkin ylinopeutta juurikin silloin kuin tuli siviiliauto vastaan ja varmaan osittain tähän harmitukseen olen varmaan vetänyt 6 tai 7 lasia viiniä. Aikaa on toki kulunut monta tuntia, mutta silti alkaa huipata ihan kunnolla. 

Vierailija
85/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen join sellaiset 6 lasia viiniä. Tänään otan ehkä muutaman.

Vierailija
86/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ottaa viiniä ja lonkeroa samalla kun pelailen nettipokeria.

Onko tullut voittoja?

Vierailija
87/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisin kaupasta vielä sidukkapakin, kun alkaa olla viinipönikkä tyhjä. Nyt ei lopu kesken.

Vierailija
88/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut suunnitelmissa. En tarvitse alkoholin tuomaa kalorilastia, enkä seuraavan päivän kohmeloa. Yksin juopottelu on muutoinkin rahan ja ajan tuhlaamista.

Vierailija
89/89 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-päkki nelosta, kaksi pitkää tölkkiä ja eiliseltä jääneet kaksi meksikokaljaa tämän illan juomavaliossa.