Mies joka ei osaa tehdä ruokaa, onko turn off?
Olen kiinnostunut miehestä, joka on kaikin puolin mukava, mutta jotenkin arveluttaa tuo ettei ollenkaan tee ruokaa itse. Joka päivä käy ravintolassa tai tilaa takeawayta. Ihan terveelliisesti kuitenkin syö eli esim. tilaa sushia. Olisiko tämä mielestäsi turn off? Itsekin tykkään ravintoloista, mutta arvostan myös kotiruokaa.
Kommentit (49)
Tällä taidolla ei ole mitään väliä. Tärkeintä on, että mies on pitkä, tumma ja tuuheatukkainen, hiusrajan pitää olla täydellinen.
Ei ole. Tykkään tehdä ruokaa omalla tavallani ja mieluummin näin kuin toinen kokkaa.
Ei välttämättä. Mies voi kompensoida kokkaamisen puutetta tekemällä vastaavasti enemmän muita kotitöitä. Nirsous olisi valtava turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Mies voi kompensoida kokkaamisen puutetta tekemällä vastaavasti enemmän muita kotitöitä. Nirsous olisi valtava turn-off.
Ei voi, näin heteromiehenä se koko mies olisi turn-off vaikka olisi minkälainen kodin hengetär.
Vierailija kirjoitti:
Eli et itsekään osaa ja jonkun muu pitäisi sitä kotiruokaa sinulle tehdä??
Tää incel straight outta alilauta alottaa nää kommenttinsa AINA samalla tavalla, lol!
On turn off, kuten myös nainen (ap)joka kirjoittaa virkkeen sanajärjestyksen päin honkia. Lue enemmän suomea.
Riippuu tilanteesta. Jos asenne on se, että nainen hoitaa kotityöt, ruuanlaiton ym, niin on kyllä ehdoton ei. Jos kysymys on vain siitä, että ei viitsi yksin itselleen kokata, mutta valmis osallistumaan ruoanlaittoon jatkossa, niin jatkoon vain tällainen mies. Tykkään myös itse käydä ulkona syömässä (en joka päivä), joten ihan plussaa jos mieskin tällaisesta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi turn off. Ottaisin kuitenkin vaivihkaa selvää, että onko hänellä kiinnostusta oppia kokkailemaan. Ja saattaahan olla, että hän voisi jopa innostua siitä.
Mutta noin yleisesti, joku joka ei noin yksinkertaista hommaa halua opetella, on se minulle turn off. Tykkään siitä, että ihminen osaa kääriä hihat ja ryhtyä itse tekemään asioita. Jos edes ruuan laitto ei onnistu, niin ei varmasti mikään muukaan tekeminen. Eihän semmoisen ihmisen kanssa voi esim mennä mökille, ellei halua itse tehdä kaikkea samalla kun hän oleskelee avuttomana palveltavana.
Mitäs jos miestä sattuu kiinnostamaan vaikeammat asiat ja käyttää niiden selvittämiseen vapaa-aikansa? Miksi pitäisi käyttää aikaa ruuanlaittoon, jos se ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
On turn off, kuten myös nainen (ap)joka kirjoittaa virkkeen sanajärjestyksen päin honkia. Lue enemmän suomea.
Henkilö, joka ei osaa välilyöntejä se vasta turn off onkin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Jos asenne on se, että nainen hoitaa kotityöt, ruuanlaiton ym, niin on kyllä ehdoton ei. Jos kysymys on vain siitä, että ei viitsi yksin itselleen kokata, mutta valmis osallistumaan ruoanlaittoon jatkossa, niin jatkoon vain tällainen mies. Tykkään myös itse käydä ulkona syömässä (en joka päivä), joten ihan plussaa jos mieskin tällaisesta tykkää.
Miehellä on siisti koti ja ei muutenkaan vaikuta sellaiselta miesvauvalta, joka odottaa naisen tekevän kaiken hänen puolestaan, mutta mieluummin kuitenkin tilaa ruokaa tai syö ulkona kuin tekee itse.
T. AP
Vierailija kirjoitti:
Tällä taidolla ei ole mitään väliä. Tärkeintä on, että mies on pitkä, tumma ja tuuheatukkainen, hiusrajan pitää olla täydellinen.
Unohdat leukalinjan oleellisuuden.
Jos on niin hyvät tulot, että on varaa syödä jatkuvasti ravintolassa tai noutoruokaa, niin mikäpä siinä. Voisin tehdä niin itsekin jos olisi rahaa, koska en itsekään tykkää ruuanlaitosta, vaikka normi kotiruokaa osaankin tehdä.
Mutta jos ei rahat anna myöten syödä jatkuvasti ulkona niin silloin pitää kyllä osata tehdä itsekin edes perusruokaa.
Minulle turn-off on nainen, joka ei osaa vaihtaa auton renkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nykyään vaihtaa itse auton renkaat? Korjaamolla ne vaihdetaan ja säilytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö, joka ei osaa välilyöntejä se vasta turn off onkin.
Ihanko tosissasi hylkäisit tapailukumppanisi, jos hän ei osaisi välilyöntejä ja yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Syödä pitää joka päivä. Tarviiko ne renkaat vaihtaa kans?
Vierailija kirjoitti:
Mitä terveellistä se sushi on?
Sushia on montaa erilaista, osa noista on aivan terveellisiä ja japanilaisista ravintoloista saatu ruoka ylipäätään on suht terveellistä.
So, is sushi healthy? The bottom line is that, yes, sushi is healthy. It contains high-quality protein and omega-3 fatty acids from fish, plus a great combination of vitamins and minerals. White rice provides carbs for energy, and won't raise your blood sugar too high because it's combined with fat and protein. To make sushi a balanced meal, add a side of vegetables or a seaweed salad for fiber and a nutrient boost.
https://www.menshealth.com/nutrition/a38388449/is-sushi-healthy/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Se että ostaa kalliita herkkuja jostain ravintolasta ei tee ihmisestä gurmandia.
Mulle ruoka on "pyhää" ja rakastan ruuanlaittoa, onneksi meillä koko perhe ja ystäväpiiri samanlaisia
Miten itsetehty ruoka olisi jotenkin pyhempää kuin ravintolaruoka?
Kun teen ruuan itse tiedän mitä siihen on laitettu. En käytä keinoaineita, korvikkeita enkä aromivahventeita. Teemme sen rakkaudella. Syömme kaikessa rauhassa omassa kodissamme, 8h menee äkkiä hyvässä seurassa. Ravintolassa tullaan tyrkyttämään laskua 2 tunnin kohdalla
Lisäksi meillä on pöydässä iso porukka joten ravintolassa 1500e ei riittäisi, kotona tuolla syödään hyvin jopa 2kk.
Jos osaa ostaa ruokaa, sillä ei ole merkitystä. N25