Puoluekanta esteenä parisuhteelle
Onko oikeasti näin jos ajattelumaailmat eivät ole "äärilaidoilla". Miten se normaalissa elämässä näkyisi?
Kommentit (65)
Olisi este. Sitä isompi, mitä poliittisesti aktiivisempi tyyppi olisi. Itse en jaksa katsoa enää edes mitään ajankohtaisohjelmia esim. Ylen A-studiota tms... politiikka on muuttunut räkyttämiseksi, riidellään näyttävästi ja esitetään outoja väitteitä. Tavoitteena lähinnä epäsopu eikä asioiden hoitaminen mahdollisimman hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn muut paitsi persut. Vaikka ei olisikaan persujen äärilaitaa niin silti on liian kaukana arvomaailmat toisistaan.
Persut ja KD eivät kävisi minulle. Ja tuskin kanssani haluaisivat ollakaan.
Haluan jakaa tietyt perusarvot kumppanini kanssa, ihmisoikeuksien kunnioittaminen kuuluu niihin, ihmisviha ei.
Vaikuttaa siltä, että laitatte kaikki PS kannattajat samaan koriin. Itse olen tuon puolueen kannattaja, ylempi toimihenkilö, kaveripiirissä lukuisia sek.väh. edustajia, työkavereina monia ei-suomalaisia. Ainoa mistä minua voi syyttää on se, että en hyväksy tässä taloustilanteessa muuta kuin työperäisen mm tietyllä tulorajalla (tai ei kuulu sosiaaliturvan piiriin). Lisäksi haluan Suomen talouden kuntoon.
Mitä mieltä olet Purran ja Rydmanin kirjoituksista?
Typerää ja asiatonta uhoa vuosien takaa. Voisivat pitää mölyt mahoissaan. Tuskin kenenkään meidän kaikki ajatukset kestäisivät päivänvaloa, mutta sen takia niitä ei julkisesti tuoda esiin.
Purra on kuitenkin suoraan sanonut seisovansa esimerkiksi sen v. 2019 tekstin takana, jossa kutsuu naisia säkeiksi. Rydman oli parissakin merkittävässä valiokunnassa kirjoittelunsa aikaan.
Minusta tekstit osoittavat sekä ihmisvihaa että hyvin heikkoa harkintakykyä.
Säkit kiellettiin Tanskassa jo vuonna 2018. Suomessa punakaarti hyperventiloi pelkästään siitä, kun joku kertoo niiden olevan ongelma tasa-arvon kannalta.
Ehdottomasti on.En mitenkään voisi asua Demarin kanssa.Niin epäisanmaallista ihmistä en voi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole esteenä jos kumpikin ottaa asian riittävän huumorillla. Meillä esimerkiksi oikeistokonservatiivinen pahismies alistaa vihervasemmistolaista naista. Sängyssä kipinöi ja lähes joka ilta se nainen haluaa käpertyä tämän oikeistolaisen miehensä kainaloon.
Ei tapahdu.
En koskaan voisi seurustella persun kanssa. KD olisi luultavasti ongelma myös. Muut varmaan kävisi, vasemmisto tosin tietyin varauksin, itse olen porvariskodista..
Onhan se aika paha vika jos kannattaa sekoomuksen ja persujen kaltaisia rassepuolueita. Voi ihan syyllä epäillä seurustelukumppanin arvomaailmaa.
Olisi todennäköisesti liian hankalaa keskustella asiallisesti mistään kiivastumatta, jos joutuisin elämään vasemmistoliberaalin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn muut paitsi persut. Vaikka ei olisikaan persujen äärilaitaa niin silti on liian kaukana arvomaailmat toisistaan.
Mulla myös sama juttu. Oli mies sitten kokoomuslainen tai vasemmistoliittolainen, niin olisi ihan ok ja varmaan olisi mielenkiintoisia keskusteluja. Mutta persu- mies on ehdottomasti no, no. Inhottaa ajatellakin.
Haluaisitko suomeen lisää sellaisia afrikkalaismiehiä joilla on kiiltävä kalju?
Olen puoluekannaltani sitoutumaton punavihreä ja haluan seurustella vain saman arvomaailman omaavien kanssa. Persut, kokkarit jne., ei tule matchiä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Persujen arvomaailmaa en voi hyväksyä enkä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole esteenä jos kumpikin ottaa asian riittävän huumorillla. Meillä esimerkiksi oikeistokonservatiivinen pahismies alistaa vihervasemmistolaista naista. Sängyssä kipinöi ja lähes joka ilta se nainen haluaa käpertyä tämän oikeistolaisen miehensä kainaloon.
Tuo toimii ainoastaan teoriassa.
Tai sitten molemmat ovat jotain bdsm-pervoilijoita. Poikkeuksellisella huumorintajulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen puoluekannaltani sitoutumaton punavihreä ja haluan seurustella vain saman arvomaailman omaavien kanssa. Persut, kokkarit jne., ei tule matchiä. 😅
Tunne on molemminpuolinen.
Terveisin kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika paha vika jos kannattaa sekoomuksen ja persujen kaltaisia rassepuolueita. Voi ihan syyllä epäillä seurustelukumppanin arvomaailmaa.
Just tuon yhden sanan vähä-älyinen jankutus.
Miten noin alkeellisella tasolla voi jonkun koko maailmankuva pyöriä? Että on vain yksi ongelma ratkaistavana ja se on rasismi. Nämä olevinaan aikuisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös sama juttu. Oli mies sitten kokoomuslainen tai vasemmistoliittolainen, niin olisi ihan ok ja varmaan olisi mielenkiintoisia keskusteluja. Mutta persu- mies on ehdottomasti no, no. Inhottaa ajatellakin.
Haluaisitko suomeen lisää sellaisia afrikkalaismiehiä joilla on kiiltävä kalju?
En, mutta persujen muutkin arvot ovat tyrmistyttäviä, kuten halu köyhien, sairaiden ja palkansaajien kyykyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ja KD eivät kävisi minulle. Ja tuskin kanssani haluaisivat ollakaan.
Haluan jakaa tietyt perusarvot kumppanini kanssa, ihmisoikeuksien kunnioittaminen kuuluu niihin, ihmisviha ei.
Demareiden kissaviha kuitenkin ok tai vasemmistoliiton mies viha?
Edustavatko persut kaikkia niitä asioita, joista sen jäseniä on tuomittu? Tulee loputon lusta sitten.
No eikö? Joku paskapuhe ei ole YHTÄÄN MITÄÄN eläimen kuoliaaksi kiduttamiseen verrattuna, vaikka olisi sanonut mitä.
Rasismikorttia lätkimällä koetetaan saada vastapuoli kyyristymään häpeästä ja pitämään loppuelämänsä suunsa ummessa. Tai kynäsuonensa. Se vaan kun kaikki eivät korvaansa lotkauta noista häpäisy-yrityksistä.
He tietävät kyllä mitä puolustavat ja mitä vastustavat. Ja jatkavat sitä, mitä heidän täytyy.
Puoluekanta heijastelee omia ydinarvoja, joten kaveri/ystävä voin olla puoluekannasta riippumatta (pois lukien persut), mutta kumppani on kyllä sen kaltainen että on samoja puolueita pystyttävä äänestämään. Muuten ei tuu mittään.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti on.En mitenkään voisi asua Demarin kanssa.Niin epäisanmaallista ihmistä en voi sietää.
Demarit on niinkin törkeän asian kuin hyvinvointivaltion takana. Ettäs kehtasivat isänmaalle näin tehdä.
Olen ateisti. KD ja muut koti, uskonto ja isänmaa -konservatiivit ei kiinnosta.
No eikö? Joku paskapuhe ei ole YHTÄÄN MITÄÄN eläimen kuoliaaksi kiduttamiseen verrattuna, vaikka olisi sanonut mitä.