Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2024

Vierailija
07.09.2023 |

Onko täällä jo ensi vuoden hakua suunnittelevia? Olisi mukava jakaa ajatuksia. Itse hain nyt keväällä ekaa kertaa ja jäin varasijoille ja nyt aikomus hakea ensi keväänä uudestaan ehkä parannetulla valmistautumis taktiikalla😁. Itse suunnittelen etten ainakaan pitkää valmmuskurssia ota, vaan ehkä vain ennakkomateriaaleihin pelkästään keskittyvän sitten keväällä tai sitten mennään kokonaan omillaan😅.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät taida julkistaa tuota ennakkomateriaalia ollenkaan. Myöhässä ovat tai unohtaneet....

Vierailija
42/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää hyvällä tavalla nuo ennakkomateriaalit. Nyt kuitenkin vaan ärsyttää, että menee niin kauan. Toivottavasti ne saa ne laitettua ennen kuin kello lyö 13.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olo että haluan soittaa muutaman vihaisen puhelun. Mulla on tulostin käytössä vaan rajallisen ajan.

Vierailija
44/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD Toivon sun puolesta, että nää materiaalit julkaistaan nopeesti.

Vierailija
45/52 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP psykologian vauva.fi-keskustelut.

Pari hassua viestiä, vaikka valintakoemateriaalit julkaistiin tänään ja hakijoita on taas lähes ennätysmäärä. Vanhoina hyvinä aikoina täällä olisi ollut jo kymmenien sivujen edestä pöhinää. Tsemppiä nyt kuitenkin!

Vierailija
46/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaisa muutos todellakin! Vielä kaksi vuotta sitten tähän aikaan oli jo useita kymmeniä sivuja, nyt ei mitään. Missä keskustelut nyt käydään? Jodelissa?

Vierailija
47/52 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää olevan stimulus ry:llä eli jonkun kaupungin opiskelijaporukalla telegram-ryhmä, missä käydään pääsykoevinkkejä läpi

Vierailija
48/52 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa on hyvin aktiivista keskustelua Helsingin seudulla @psykalle kanavalla

Vierailija
49/52 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsittekö?

Vierailija
50/52 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kuliksen juntti paikalla?

Vierailija
51/52 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon vuoden 2024 valintakokeen tehtävän 3.20 logiikka on?

Vierailija
52/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko muita 2025 hakevia? 😊 Onko kukaan hakenut työn ja perheen ohessa ja päässyt? Kannustusta kaipaisin 😅 Logiikat on arpapeliä mulla, välillä menee oikein ja välillä päin honkia, kun vanhoja pääsykokeita katoin. 😅 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän