Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko pluskokoinen nainen olla urheilullinen?

Vierailija
07.09.2023 |

Mietin asiaa että jos on urheilullinen niin eikö silloin ole normaalipainoinen tai hoikka?
Vai onko niin että pluskokoinen nainen syö sitten vain liikaa jos se on urheilullinen?
Miten pluskokoinen nainen jaksaa urheilla edes esim lenkkeillä tai juosta?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä määritellään pluskokoiseksi? Osa naisista on sen verran rotevia, että he mahdollisesti ovat pluskokoisia, vaikka voivat harrastaa paljonkin liikuntaa.

Ja mitä se urheilullinen sitten tarkoittaa? Joku on todella vahva, jaksaa esim. kauhean salitreenin. Toinen juoksee pitkiä matkoja. Mä olen tota jälkimmäistä, mutta penkistä nousee niin vähän, etten kehtaa edes sanoa. Jos pitäisi hypätä pituutta tai korkeutta, niin olisin ihan surkea. Jaksan juosta, uida, pyöräillä ja hiihtää pitkiä matkoja. Lihaskuntoa (ilman painoja) jaksan ihan jees, eli tuommoista kestävyyspainotteista mulla.

Vierailija
42/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumopainijoina menevät kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka he eivät sitten laihdu vaikka liikkuvat paljon? Kyllä minun ainakin pitää olla täysin ilman liikuntaharrastusta, jos aion pysyä lihavana.

Newsflash: Liikunta ei laihduta. Päinvastoin, usein se lisää massaa. Laihtuminen tapahtuu vain jos syö vähemmän kuin kuluttaa. Olin hoikimmillani rapakuntoisena sohvaperunana.

Vierailija
44/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nyt mitä tarkoitetaan urheilullisuudella, voihan lihasmassaa ja taitoa vaikkei olisi hoikka. Painonnostajat ja vaikka moukarinheittäjät eivät yleensä kovin hoikkia ole. Silti mielestäni urheilullisia.

Vierailija
45/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaverin sisko sanoi, että heti kun pudotti painoa, putosi myös suorituspainot. Harrastaa siis salilla käyntiä varsin vakavissaan. Samoin vanhan lapsuuden kotipaikkakunnan se tunnetuin bodari, todella vahva salilla asuva mies, oli kyllä ihan valtavan kokoinen joka suuntaan. Ei siis mikään mr muscle, vaan kaikin puolin iso.

Vierailija
46/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on, että isokokoisemmat on yleensä vahvempia. Olen itse hoikka ns laihaläski, tai semmoinen kestävyysurheilija kun liikun siis kyllä. Mutta missä tahansa voimaa vaativassa jään kyllä kakkoseksi useimmille tapaamilleni itseäni isompikokoisille naisille. Toisaalta tiedän myös esim voimisteluvalmentajia jotka on pyöreitä, ehkä kilpauran jälkeen on lakattu tarkkailemasta ruokavaliota ja painoa on kertynyt, mutta eihän se liikunnallisuus sieltä ole mihinkään kadonnut.

Vierailija
47/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat todella erilaisia ja äärimmäisen monimutkaisia, uniikkeja kokonaisuuksia. On ihan todella naivia kuvitella, että hoikat ja normaalipainoiset olisivat niitä urheilullisia tai harrastaisivat liikuntaa ylipäätään ja pluskokoiset eivät.

Vierailija
48/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei juurikaan laihduta vaan ruokavalio. Jos harrastaa kestävyysliikuntaa joutuu syömään aika paljon palautuakseen ja pysyäkseen terveenä ja kunnossa. Muuten ei kehity eikä treenissä silloin oikein ole järkeä. Lisäksi liikunta luonnollisesti lisää nälkää.

Tietysti tämä koskee normaaleja kuntoliikkujia, ammattilaisilla kulutus on niin hurjaa ettei painoa tietysti kerry.

Normiliikunnalla ei tosiaan laihdu. Mutta kun olen esim. pari viikkoa heilunut rankametsässä lyhyin tauoin 6 tuntisia päiviä, niin ylimääräiset läskit kyllä katoaa.

Mutta se on sitten kyllä niin järjetön liikuntamäärä, ettei sitä työnohessa kukaan normi-ihminen jaksa

Vierailija
49/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei juurikaan laihduta vaan ruokavalio. Jos harrastaa kestävyysliikuntaa joutuu syömään aika paljon palautuakseen ja pysyäkseen terveenä ja kunnossa. Muuten ei kehity eikä treenissä silloin oikein ole järkeä. Lisäksi liikunta luonnollisesti lisää nälkää.

Tietysti tämä koskee normaaleja kuntoliikkujia, ammattilaisilla kulutus on niin hurjaa ettei painoa tietysti kerry.

Normiliikunnalla ei tosiaan laihdu. Mutta kun olen esim. pari viikkoa heilunut rankametsässä lyhyin tauoin 6 tuntisia päiviä, niin ylimääräiset läskit kyllä katoaa.

Mutta se on sitten kyllä niin järjetön liikuntamäärä, ettei sitä työnohessa kukaan normi-ihminen jaksa

No ei sitä läskiä ole hirveästi ollut, jos sen parissa viikossa saa sulatettua. 🙂

Vierailija
50/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pluskokoinen? Tarkoitat siis läskiä naista? Miksi ei sanota enää suoraan läski nainen? Siksikö, kun naisten itsetunto ei kestä sitä?

Ja ei. Läskit naiset ei ole urheilullisia. M28

Vierailija
51/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla. Kyllä näitä näkee jatkuvasti salilla, uimassa tai vaikka vaelluksilla.

Urheilullinen ei aina tarkoita hoikkaa, eikä hoikka aina ole urheilullinen.

Kaikki pluskokoiset eivät tietenkään ole himoliikkujia, mutta yllättävän moni on.

Vierailija
52/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Koska niille elämässä ruoka tärkeintä kuin mikään muu.

Vierailija
53/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla salilla käy pluskokoinen nuori tyttö. On painonnostossa Suomen mestaruus tasoa. No toki AV mamman mielestä minä olen urheilullisempi, kun olen laiha ja hädin tuskin penkistä saan ylös 20 kg tangon

Av "mamman"? Luuletko että ne ovat naisia, jotka täällä haukkuvat ylipainoisia? Ehei, miehiä ne ovat.

Vierailija
54/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä plus-kokoinen eli esim. vaatekokoa 44-48 oleva nainen voi urheilla paljonkin. Vaatteet urheiluun löytyvät plus-koon mallistoista. Ovat usein vahvoja mimmejä, eivät niitä nopeimpia juoksijoita pitkällä matkalla, mutta hyvinkin esim. pesäpallossa saattavat lyödä läpi ja vetäistä kunnarin.

Vierailija
55/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalaiset kuulantyöntäjänaiset, paitsi että ovat kauniita, niin ovat ehdottomasti pluskokoisia ja ehdottomasti täydellisen urheilullisia. Kummallista mutinaa tällä palstalla. Katsokaa kuvia.

Vierailija
56/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten urheilullisuus ja plus-koko määritellään. Urheilullisuutta voi olla hyvä aerobinen kunto, lihasvoima, notkeus, hyvä koordinaatiokyky, hyvät lajitaidot tietyssä lajissa jne..

Ite oon 8kg ylipainoinen aktiivivoimailija, olen harrastanut lajia säännöllisesti yli 10 vuotta. Nostan penkistä, kyykkään jne. takuulla selkeästi enemmän kuin monet keski-ikäiset ikätoverini. Omalta kohdaltani vastaan: kyllä. En kuitenkaan ole siro, mutta lihasvoimaa olen hankkinut kovalla ja pitkäjänteisellä harjoittelulla. Kokonaan toinen stoori sitten se, että onko kroppani esteettinen.

Vierailija
57/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta suomalaiset kuulantyöntäjänaiset, paitsi että ovat kauniita, niin ovat ehdottomasti pluskokoisia ja ehdottomasti täydellisen urheilullisia. Kummallista mutinaa tällä palstalla. Katsokaa kuvia.

Kuinka suuri prosentti läskeistä suomiakoista on kuulantyöntäjiä? 🤣

5%? 🤣

2%? 🤣

0.5%? 🤣

0.01% 🤣

Te läskit suominaiset ette todellakaan ole urheilullisia ettekä voi verrata itseänne kuulantyöntäjiin! 🤣

Melkoiset psykoosit että suklaata syömällä naisesta tulee urheilullinen kuulantyöntäjä!!! 🤣🤣🤣

Vierailija
58/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nauran ketjun läskeille naisille! 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
59/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne voimailulajien edustajat ole pluskokoisia? Kuulantyöntäjät ja moukarinheittäjät nyt ainakin

Vierailija
60/117 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilullinen ja terve eivät tarkoita samaa. alkoholistit voittaa mäkihyppykisoja ja moni on pelannut jääkiekon pääsarjaa kännissä ja krapulassa . Ylipainosta saa usein etua jne. Moni fitness lehden kannessa ei saa koppia rantapallosta.