SEISKA: Kolmiodraama! Sanna Marinin suhde ajautui kriisiin
Ex-pääministeri sai hiljattain tietää, että hänen kampaajarakkaallaan on suhde toiseen naiseen.
- Sanna sai hiljattain tietää, että hänen kampaajarakkaallaan on ollut samaan aikaan pitkä suhde naimisissa olevaan kampaajarouvaan, useat eri lähteet vahvistavat Seiskalle.
Sannalla keitti kiinni
- Helvetissä on erityinen paikka niille naisille, jotka eivät auta toisia naisia, kirjoituksessa luki vapaasti suomennettuna. (Marin kirjoitti Instagramissa)
https://www.seiska.fi/kotimaa/kolmiodraama-sanna-marinin-suhde-ajautui-…
----
Marin myös kiukutteli ja osoitti mieltään toimittajille puoluekokouksessa kun jätti sovitun tiedotustilaisuuden väliin.
Kommentit (1758)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalan ilkeätä porukkaa täällä. Miettikääpä omalle kohdalle, missä hapessa itse olisitte tuollaisen helvetillisen työrupeaman (pääministerin pesti) ja avioeron jälkeen.
Väitän, että kateus ja pahansuopuus on täällä monen viestin takana. Tai sitten näitä viestejä kirjoittelee täydelliset ihmiset, joiden elämässä ei ole koskaan ollut stressiä tai kriisejä. Pientä armollisuutta nyt hei!Armollisuutta siihen että Sanna itse sössi asiansa ja käyttäytyi todella ylimielisesti? Petti äänestäjänsä, aviomiehensä ja perheensä. Nyt sitten kampaajan kohdalla vanha kaava Sannalla ei toiminutkaan ja tuli omille näpeille. Ja yllätysyllätys Sannasta tulikin mustis joka somessa haukkuu naisia jotka eivät toimi hänen pillinsä mukaan.
Ja kateudesta. Luulempa että harva on kateellinen juuri nyt hänelle. Arvostelua ja kriittikkiä täysin aiheesta tulee hänelle kaikkialta. Olisko Sannan kannattanut miettiä miten käyttäytyy? Tämä kohu on Sannan omaa syytä.
Mehän täällä tiedetään kaikki, mitä kulisseissa on tapahtunut. Mutta onneksi olkoon, ettet itse ole elämässäsi ikinä tehnyt virheitä tai sekoillut.
Itse en näe Sannan toimintaa sekoiluna ja tuskin häntä palkattaisiin maailmalla huippupesteihin tai palkittaisiin, jos olisi sekoilija. Aika jännä, että maailmalla ylistetään, mutta Suomessa lytätään. Miksi en ole yllättynyt
Vierailija kirjoitti:
Täällä me kaikki tunnetaan Sanna läpikotaisin ja pystytään tekemään Sannan julkisten esiintymisten perusteella syväanalyysi hänen luonteestaan. Eiku
Sannan luonne on kyllä tullut täysin esille, esim. se Yleen saapuminen ja viimeisen päälle herrasmiehen Hannu Särkän tylytys. Oman mokien selvittelyissä henkilökunnan bussin alle heittely mm. aamiaisgate. Uhmakkaat postaukset tai toistuvien bilemokailujen jälkeen yhtä pissismäiset tiedotustilaisuudet. Ja viimeisimpänä tämä puoluekokouksesta ulosmarssi ja tämä raivokas toisen naisen paikan osoittaminen helvetissä ja teinimäinen pissismurjotus puoli yläpäätä paljaana eduskunnan avauksessa kun häntä kehdattu pettää. Ja nyt tämä rintamakarkaus kansanedustajuudesta. Keltainen neste noussut hattuun ja isosti, siinä syväanalyysi.
Vierailija kirjoitti:
Sössikö siis avioliittonsa Keekin porukoissa pyörivän kampaajan takia jolla on koko ajan ollut toinenkin nainen kierroksessa? Aikamoista weeteetä.
Näinhän Sanna teki. Meni rakastumaan ja kuvitteli että nyt lennosta vaihtamalla löytyy onni. Lopputulos mediassa nähtävissä. Mahtaa olla kaiken egoilun jälkeen aika nöyryyttävää tajuta että kampaaja vedätti oikein kunnolla. Käytti hetken huvina. Mutta hei, eihän huomisesta koskaan tiedä-asenne johtaa aina onneen. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalan ilkeätä porukkaa täällä. Miettikääpä omalle kohdalle, missä hapessa itse olisitte tuollaisen helvetillisen työrupeaman (pääministerin pesti) ja avioeron jälkeen.
Väitän, että kateus ja pahansuopuus on täällä monen viestin takana. Tai sitten näitä viestejä kirjoittelee täydelliset ihmiset, joiden elämässä ei ole koskaan ollut stressiä tai kriisejä. Pientä armollisuutta nyt hei!Armollisuutta siihen että Sanna itse sössi asiansa ja käyttäytyi todella ylimielisesti? Petti äänestäjänsä, aviomiehensä ja perheensä. Nyt sitten kampaajan kohdalla vanha kaava Sannalla ei toiminutkaan ja tuli omille näpeille. Ja yllätysyllätys Sannasta tulikin mustis joka somessa haukkuu naisia jotka eivät toimi hänen pillinsä mukaan.
Ja kateudesta. Luulempa että harva on kateellinen juuri nyt hänelle. Arvostelua ja kriittikkiä täysin aiheesta tulee hänelle kaikkialta. Olisko Sannan kannattanut miettiä miten käyttäytyy? Tämä kohu on Sannan omaa syytä.
Mehän täällä tiedetään kaikki, mitä kulisseissa on tapahtunut. Mutta onneksi olkoon, ettet itse ole elämässäsi ikinä tehnyt virheitä tai sekoillut.
Itse en näe Sannan toimintaa sekoiluna ja tuskin häntä palkattaisiin maailmalla huippupesteihin tai palkittaisiin, jos olisi sekoilija. Aika jännä, että maailmalla ylistetään, mutta Suomessa lytätään. Miksi en ole yllättynyt
Ah, kuinka narsisti syyttää taas muita pyhimyksiksi. Sillä näppärästi väistetään tosiasioiden käsittely. Niiin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kampaajan salasuhde Sannalle yllätyksenä? No voivoi, ehkäpä Sanna ei antanut tarpeeksi huomiota ja osoittanut oikeanlaista intohimoa kampaajalle. Tarve salasuhteelle syntyi tässä tapauksessa Sannasta. Tämähän on alna näin.
Aito rakkausihminen. Ymmärtää että rakkaus on ikuista. Vain kohde vaihtuu. Katkerat mummot ei koskaan voi ymmärtää aitoa rakkausihmistä. Terkuin Sami Minkkinen
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sössikö siis avioliittonsa Keekin porukoissa pyörivän kampaajan takia jolla on koko ajan ollut toinenkin nainen kierroksessa? Aikamoista weeteetä.
Näinhän Sanna teki. Meni rakastumaan ja kuvitteli että nyt lennosta vaihtamalla löytyy onni. Lopputulos mediassa nähtävissä. Mahtaa olla kaiken egoilun jälkeen aika nöyryyttävää tajuta että kampaaja vedätti oikein kunnolla. Käytti hetken huvina. Mutta hei, eihän huomisesta koskaan tiedä-asenne johtaa aina onneen. 🤣🤣🤣
Ottaa vaan chillimmin, boom boom. Jäitä hattuun ja Lontooseen, kyllä sen tukan joku siellä laittaa.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kampaajan salasuhde Sannalle yllätyksenä? No voivoi, ehkäpä Sanna ei antanut tarpeeksi huomiota ja osoittanut oikeanlaista intohimoa kampaajalle. Tarve salasuhteelle syntyi tässä tapauksessa Sannasta. Tämähän on alna näin.
Aito rakkausihminen. Ymmärtää että rakkaus on ikuista. Vain kohde vaihtuu. Katkerat mummot ei koskaan voi ymmärtää aitoa rakkausihmistä. Terkuin Sami Minkkinen
Hyvä bongaus. Minkki näköjään ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-pm on häröillyt yksityiselämässään, mikä on Suomessa jo aika yleinen käsitys. Maailmalla taas kuvitellaan yleisesti, että Suomen kohuissa on kyse esim. siitä, saako pääministeri tanssia ystäviensä kanssa, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hallalahkon mestarilla jo vaalivauva siitettynä?
Nyt tarkkana kaikki Kokoomusnuorten vanhemmat. Kannattaa tarkkailla josko tyttären masu alkaa pyöristyä.
Onkohan Wille jo soitellut Jussille: Hei, mulla olis täällä pari alaikäistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen miksi tämä ylipäätään haluaisi niin kovin noihin piireihin pyörimään. Itseään vuosikymmenen nuorempien bileisiin sekä keski-ikäistyneiden pintaliitäjien, menneisyyden perintöprinsessoiden ja yhdenhitinihmeiden suhdesokkeloon jossa exiä ja nyksiä tulee joka kulman takaa.
En tiedä. Jotenkin luulisi, että noin vastuullisessa työssä sitä nimenomaan haluaisi elää ihan vaan tylsän tasaista, rauhoittavaa ja turvallista vapaa-aikaa vakaassa parisuhteessa eikä enää kaipaisi lainkaan tuollaista hurjan kuluttavaa yöelämää jossa keneenkään ei voi _eikä pidä_ luottaa.
Etenkin tässä nykyisenlaisessa maailmanajassa viimeisten vuosien aikana luulisi sitä vauhtia, epävarmuutta ja jännitystä tulleen jo työn puolesta enemmän kuin tarpeeksi. Toki siihenkin varmaan voi jäädä koukkuun eikä tavallinen elämä tunnu enää missään.
Hei!
Onko teillä mahdollisesti taustaa koulukiusaajina? Sellaista settiä täällä. Poistun takavasemmalle ja jätän öyhöttäjät tänne puimaan Sannan narsismia ja sekoilua.
Öitä!
Siis Sannan narsismia ja sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna on aloittanut suhteen naimisissa ollessaan niin mitä hittoa toisen osapuolen pitäisi tehdä tiliä monta sivusuhdetta hänellä on menossa samaan aikaan? Kampaaja kyllä sitten varmaan tyrmistyi jos Sanna ilmestyi ovelle ja ilmoitti erostaan ja että nyt mikään ei estä meitäPelisäännöt olleet hiukka epäselvät ja nyt sp-testeihin mars!
Miksi Sanna kuvitteli että on jotain selkeästi sovittuja sääntöjä? Nehän ovat ehdottomien ihmisten juttuja. Yrittävät sillä rajoittaa ja kontrolloida.
Koska vapaus, sanoinko jo vapaus?
Niin. Sannallehan voisi todeta vaan että elämä ei mene aina oppikirjojen mukaan. Hänen pitää nyt katsoa peiliin ja miettiä miksi ei riittänyt kampaajalle ja toivottaa hänelle hyvää ja intohimoista suhdetta tuon toisen kanssa. Hyvään suhteeseen kun ei kolmas mahdu ja se on Sannan syy että kolmas mahtui mukaan.
Mihin hyvään suhteeseen viittaat? Viittaatko Sannan avioliittoon, johon mahtui kampaajamies vai viittaatko kenties kampaajanmiehen ja tahollaan naimisissa olevan naisen salasuhteeseen, jonka väliin taas Sanna mahtui vai kenties kampaajamiehen salarakkaan ja hänen aviomiehensä liittoon, johon luikerteli kampaajamies ja sitten vielä Sannakin?
Eikös Sanna lehtien mukaan oikein hehkunut onnea kampaajan kanssa. Heidän suhde ei nähtävästi Sannasta johtuen ollut kampaajan mielestä riittävän hyvä. Sannan syyhän se on. Näinhän jotkut somessa julistavat.
Mutta kun kampaajalla oli tuo salarakas jo ennen Sannaa!
Mitä sitten? Sannahan oli jo vihjannut julkisuudessa olevansa ok avoimelle suhteelle. Yllätys oli hänen ulostulo Albrightin lausuntoa lainaten. En vaan ymmärrä.
Sitä sitten, että kun joku kommentoi, että Sanna ei riittänyt kampaajamiehelle, että sen takia kampaajamies otti toisen salarakkaan ja minä taas kommentoin sitä, että kampaajamiehellähän oli jo salarakas olemassa ja otti Sannan siihen kakkoshoidoksi. Että ei se Sannan kelpaamattomuus ollut mitenkään syynä, että kampaajamiehellä oli toinenkin salarakas, kun kerta salarakas oli sillä äijällä jo olemassa ennen Sannaa!
Ja Sannalle kyllä oli yllätys, että kampaajamiehellä oli salarakas jo valmiina ja että Sanna itse olikin se kakkonen.
Seiskan mukaan (painettu lehti) Sanna pisti tulikivenkatkuisen viestin tälle kampaajamiehensä salarakkaalle.
Siis miksi hän pisti kampaajamiehen salarakkaalle tulikivenkatkuisen viestin?
Ei kai se tämän kampaajarouvan syy ole, että kampaajamies otti toisenkin suhteen siihen?Jos jonkun pitäisi tulikivenkatkuisia viestejä lähetellä, niin nämä molemmat naiset voisi lähettää ne kampaajamiehelle. Sehän se tässä on valehdellut ja jättänyt kertomatta että et muuten olekaan ainoani.
Ja salarakaskampaajarouvan aviomies ehkä antaa tulikivenkatkuista palautetta vaimolleen. Jos nyt ikinä selviää kenen kampaajarouva hän on.Huhhuh! Onpa oma nelikymppinen elämäni tylsää tähän verrattuna!
Onko Suomessa mitään Dr. Philiin verrattavaa? Kampaajamies istuisi keskellä pokkana, ja molemmin puolin nämä naiset eli kampaajanainen ja Sanna, jotka raivoaisivat toisilleen, ja sitten kummankin vieressä kampaajanaisen mies ja Markus, ja pitäisikö rivissä istua vielä muitakin?
Sannahan tykkäsi osallistua kaikenmaailman humppaohjelmiin niin mikä ettei!
Tuon suhdesirkuksen puimiseen ei taida ihan tavis-studio riittää vaan siihen tarvitsee messukeskuksen että kaikki napalangot ja jalkavaimot saadaan mahtumaan samojen seinien sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että olen hieman kateellinen Sannalle. Ihan sen takia, että mun saksalainen poikaystävä on häneen ihan lääpällään ja on Sannan jokaisessa instaselfiessä paukuttamassa tykkäyksiä. Ei ikinä ota kantaa poliittiseen puoleen, se viehätys taitaa monella olla se, että Sanna on kaunis ja suht nuori.
En tiedä vaikuttaako kateuteni vai miksi mulla vaan tulee niin kylmät ja itsekeskeiset vibat ko. naisesta.N29
Jätä moinen poikaystävä. Riippumatta siitä, kelle naiselle nyt niitä peukutuksia paukuttaakaan. Miksi olet tuollaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Onko teillä mahdollisesti taustaa koulukiusaajina? Sellaista settiä täällä. Poistun takavasemmalle ja jätän öyhöttäjät tänne puimaan Sannan narsismia ja sekoilua.
Öitä!
Mattoon kääriytymällä uni tulee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää toinen nainen on? Nyt veikkauksia tai tietoja kehiin.
Umppu sai ketjun alussa paljon peukutuksia
Joku sanoi, että se on lähempänä.
Lähempänä Sannaa? Voisiko olla joku avustajista joita tämän pääministerin esikunnassa riitti.
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että kateus ja pahansuopuus on täällä monen viestin takana. Tai sitten näitä viestejä kirjoittelee täydelliset ihmiset, joiden elämässä ei ole koskaan ollut stressiä tai kriisejä. Pientä armollisuutta nyt hei!
Täsmälleen samaa mieltä. Ei voi käsittää tätä ilkeyttä joka suurimmasta osasta viesteistä välittyy. Kiitos sinulle, onneksi inhimillisiäkin ihmisiä on!
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Öitä!
Mä tiedän ihmisiä jotka keski-ikään tullessaan alkavat sadistisesti kiusaamaan lapsensa äitiä julkisuuden kautta.
Joku sanoi, että se on lähempänä.