SEISKA: Kolmiodraama! Sanna Marinin suhde ajautui kriisiin
Ex-pääministeri sai hiljattain tietää, että hänen kampaajarakkaallaan on suhde toiseen naiseen.
- Sanna sai hiljattain tietää, että hänen kampaajarakkaallaan on ollut samaan aikaan pitkä suhde naimisissa olevaan kampaajarouvaan, useat eri lähteet vahvistavat Seiskalle.
Sannalla keitti kiinni
- Helvetissä on erityinen paikka niille naisille, jotka eivät auta toisia naisia, kirjoituksessa luki vapaasti suomennettuna. (Marin kirjoitti Instagramissa)
https://www.seiska.fi/kotimaa/kolmiodraama-sanna-marinin-suhde-ajautui-…
----
Marin myös kiukutteli ja osoitti mieltään toimittajille puoluekokouksessa kun jätti sovitun tiedotustilaisuuden väliin.
Kommentit (1758)
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että olen hieman kateellinen Sannalle. Ihan sen takia, että mun saksalainen poikaystävä on häneen ihan lääpällään ja on Sannan jokaisessa instaselfiessä paukuttamassa tykkäyksiä. Ei ikinä ota kantaa poliittiseen puoleen, se viehätys taitaa monella olla se, että Sanna on kaunis ja suht nuori.
En tiedä vaikuttaako kateuteni vai miksi mulla vaan tulee niin kylmät ja itsekeskeiset vibat ko. naisesta.N29
No ei ne ulkomaalaiset nyt pääsääntöisesti noin lapsellisia ole. Kyllä sielläkin opportunisti haisee kilometrin päähän. Etenkin kun tämä nostaa palkkaa saudeilta ja venäläisiltä miljardööreiltä.
En tiedä millä selittelee sen eettiseksi uravalinnaksi. En minä ainakaan suostuisi ottamaan projekteja saudeilta. Rajani menee kiinalaisissa, ja sieltäkin vain pakon edessä. Kyllähän ihmisellä edes alkeellinen moraali pitää olla. Hänellä ei ole. Tekopyhä "heikkojen puolustaja ja tuloerojen tasaaja".
Kai nyt jokainen tajuaa, että SM on saanut suosionsa kauniiden kasvojen vuoksi. Ja nimenomaan NAISILTA tämä suosio on tullut, ei miehiltä. Täytyy sanoa, että naiset ovat sillä lailla pinnallisempia, että kauniit kasvot, nuoruus ja kivat vaatteet koetaan politiikassa jotenkin takeeksi "ihanuudesta". Miehet eivät mene tällaiseen halpaan politiikassa, vaikka usein ovatkin naisen ulkonäöllä ostettavissa.
Kun hänen kauniit kasvonsa eivät enää ole söpön freesit, vaan keski-ikä lävähtää kunnolla päälle, niin loppuu suosiokin. Koska viisautta ja hyvyyttä ei ole. On vain opportunismi, tekopyhyys ja vaihtuvat arvot.
Sen vielä sanon, että ne Lontoon valtapiirit eivät varmasti Sannan mielelle tee hyvää. Etenkin kun on narsistinen, pinnallinen ja rajut biletyshalut. Lontooseen on moni tuulen vietävissä oleva hukkunut päihteisiin ja pinnalliseen glamourelämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannahan itse sanoi ettei kaikkea voi saada yhdestä ihmisestä niin ei kampaajankaan tarvi saada kaikkea yhdestä Sannasta. Sanna on niin typerä että puhuu itsensä koko ajan pussiin:)!
Sanna tuolla lauseella antoi muillekin oikeuden pettää häntä itseään! Ei tule koskaan olemaan onnellinen. Kuivankalvakka byrokraatti vaan joka ei osaa mitään koska on vaan se pykäläfriikki!Tuo lause Sannalta oli oikeutus hänelle itselleen, ei muille. Narsistinen ajattelu toimii niin.
Sannuli alkoi mököttämään eduskunnassa kun kampaaja teki samaa kuin hän itse teki. Henkinen teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että olen hieman kateellinen Sannalle. Ihan sen takia, että mun saksalainen poikaystävä on häneen ihan lääpällään ja on Sannan jokaisessa instaselfiessä paukuttamassa tykkäyksiä. Ei ikinä ota kantaa poliittiseen puoleen, se viehätys taitaa monella olla se, että Sanna on kaunis ja suht nuori.
En tiedä vaikuttaako kateuteni vai miksi mulla vaan tulee niin kylmät ja itsekeskeiset vibat ko. naisesta.N29
No ei ne ulkomaalaiset nyt pääsääntöisesti noin lapsellisia ole. Kyllä sielläkin opportunisti haisee kilometrin päähän. Etenkin kun tämä nostaa palkkaa saudeilta ja venäläisiltä miljardööreiltä.
En tiedä millä selittelee sen eettiseksi uravalinnaksi. En minä ainakaan suostuisi ottamaan projekteja saudeilta. Rajani menee kiinalaisissa, ja sieltäkin vain pakon edessä. Kyllähän ihmisellä edes alkeellinen moraali pitää olla. Hänellä ei ole. Tekopyhä "heikkojen puolustaja ja tuloerojen tasaaja".
Kai nyt jokainen tajuaa, että SM on saanut suosionsa kauniiden kasvojen vuoksi. Ja nimenomaan NAISILTA tämä suosio on tullut, ei miehiltä. Täytyy sanoa, että naiset ovat sillä lailla pinnallisempia, että kauniit kasvot, nuoruus ja kivat vaatteet koetaan politiikassa jotenkin takeeksi "ihanuudesta". Miehet eivät mene tällaiseen halpaan politiikassa, vaikka usein ovatkin naisen ulkonäöllä ostettavissa.
Kun hänen kauniit kasvonsa eivät enää ole söpön freesit, vaan keski-ikä lävähtää kunnolla päälle, niin loppuu suosiokin. Koska viisautta ja hyvyyttä ei ole. On vain opportunismi, tekopyhyys ja vaihtuvat arvot.
Sen vielä sanon, että ne Lontoon valtapiirit eivät varmasti Sannan mielelle tee hyvää. Etenkin kun on narsistinen, pinnallinen ja rajut biletyshalut. Lontooseen on moni tuulen vietävissä oleva hukkunut päihteisiin ja pinnalliseen glamourelämään.
Lontoossa on enemmän jauhojengejä.
Katkerat valaat täällä määkimässä. Antakaa ihmisen olla.
Helvetissä on erityinen paikka ihmisille jotka pettävät puolisoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannahan itse sanoi ettei kaikkea voi saada yhdestä ihmisestä niin ei kampaajankaan tarvi saada kaikkea yhdestä Sannasta. Sanna on niin typerä että puhuu itsensä koko ajan pussiin:)!
Sanna tuolla lauseella antoi muillekin oikeuden pettää häntä itseään! Ei tule koskaan olemaan onnellinen. Kuivankalvakka byrokraatti vaan joka ei osaa mitään koska on vaan se pykäläfriikki!Tuo lause Sannalta oli oikeutus hänelle itselleen, ei muille. Narsistinen ajattelu toimii niin.
Sannuli alkoi mököttämään eduskunnassa kun kampaaja teki samaa kuin hän itse teki. Henkinen teini.
Miksi täällä osa edelleen toistaa tätä, että Sanna olisi pettänyt Markusta? Hei ihan oikeasti, ei ole enää hauskaa, osa ihmisistä alkaa kohta uskoa tuohon kun tarpeeksi kauan jankkaatte. Sehän se teidän tarkoituksenne toki onkin. Tai laittakaa asiasta kovia faktoja pöytään.
Mode herätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää kuulemma edelleen Suomeen asumaan. Varmaan voi tehdä etänä osan ja käy sitten työmatkoja täältä käsin
Mikä mua tässä Sannassa hämää, on se että hän on toisaalla siideripissis ja instababe, mutta toisaalta pärjää maailman johtajien kanssa neuvotteluissa ja saa pidettyä porukat kurissa ja ojennuksessa. Toki ulkonäkö auttaa molemmissa, valitettavasti maailma on sellainen. Jos Orpo vetäisi kesärahan 2024 ja sen 10v nuoremmat homokaverit ottaisi persepaljaana selfietä kesärannan neukkarissa, olisi sen poliittinen ura siinä...
Mutta mutta, jos Sanna pyrkii presidentiksi, pitääkin lähteä ulkomaille, suomen paikallispolitiikassa likaantuu eikä maine pysy, siinä mielessä oikea valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä osa edelleen toistaa tätä, että Sanna olisi pettänyt Markusta? Hei ihan oikeasti, ei ole enää hauskaa, osa ihmisistä alkaa kohta uskoa tuohon kun tarpeeksi kauan jankkaatte. Sehän se teidän tarkoituksenne toki onkin. Tai laittakaa asiasta kovia faktoja pöytään.
Mode herätys!
Eiköhän ne kuvat jauhojengistä ja jatkoista kerro asiasta kaiken tarvittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode herätys!
No hei itsellesi.
Missä menee pettämisen raja niinkun mielestäsi. Ei, en välitä saada sinulta "sinunmielestäsioikeita" vastauksia. Pettäminen ei ole pettämistä, jos pettäjä pitää kiinni oikeuksistaan "toteuttaa" itseään? Niinkuin ihanko totta! Älä viitsi, älä.
Sannan narsist-inen kapinapaita eduskunnassa oli sellainen ennakkoviesti ennen eroilmoitusta ja ennen saudien/venäläisten pohattojen rahoista nauttimiseen ryhtymistä: "I want to break free, I want to break freee-eee, yeah..."
Samoin tulee mieleen se South Parkin hahmo, joka sanoi "Screw you!". Sanna sanoi: "Screw you Finland! Meikä lähtee nyt rikastumaan ja otan rahaa ja etuja vastaan ihan mistä vaan!"
Vierailija kirjoitti:
Pakenee. Koska. Ei. Kestä. Kohdata. Itseään.
Ja Lontoossa. Löytyy taas uudet silmät. Silmät, joihin voisi vain uppoutua. Uusi kampaaja. Uudet sakset. Uusi tukkatyyli. Ja uusi ikuinen rakkaus.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakenee. Koska. Ei. Kestä. Kohdata. Itseään.
Ja Lontoossa. Löytyy taas uudet silmät. Silmät, joihin voisi vain uppoutua. Uusi kampaaja. Uudet sakset. Uusi tukkatyyli. Ja uusi ikuinen rakkaus.
Kunnes. Arki. Koittaa. Se. Vie. Intohimon. Uutta. Pöytää. Kohti. On. Taas. Mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja juoksi kellariin piiloon 😊
https://www.seiska.fi/kotimaa/sanna-marinin-suhdekriisi-kampaajarakas-p…
Ajatteletteko tosissaan, että yksityishenkilön pitäisi tai että hänellä olisi velvollisuus kommentoida yksityisasioitaan Seiskan paparazzille? Eikö jokainen yksityishenkilö mielummin ole kommentoimatta lähtökohtaisesti, koska muuten omat sanat painetaan Seiskaan ja levitetään ikuisiksi ajoiksi nettiin? Oli ne kampaajien kahvipöytäkeskustelut sitten totta tai ei. Mielestäni viisas valinta olla kommentoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja juoksi kellariin piiloon 😊
Ajatteletteko tosissaan, että yksityishenkilön pitäisi tai että hänellä olisi velvollisuus kommentoida yksityisasioitaan Seiskan paparazzille? Eikö jokainen yksityishenkilö mielummin ole kommentoimatta lähtökohtaisesti, koska muuten omat sanat painetaan Seiskaan ja levitetään ikuisiksi ajoiksi nettiin? Oli ne kampaajien kahvipöytäkeskustelut sitten totta tai ei. Mielestäni viisas valinta olla kommentoimatta.
Kampaajan piiloutuminen kellariin kertoo jo kaiken tarvittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä viimeisin kuva elokuulta VUONNA 2022. Eikös kampaajamies ole jo tässä pitelemässä Sannaa lanteilta?
https://www.seiska.fi/kotimaa/sanna-marinin-salskea-yokerhoseuralainen-…
No näyttää kyllä vilperiltä.
Kampaajamies (hän muuten inhoaa että kutsutaan kampaajaksi, hän kun on hiusmuotoilija tai hiuskirurgi) on pettänyt jo ex-vaimoaan, tiedän kenen kanssa ja on varmaan useampiakin. He olivat naimisissa, kampaaja jaex-vsimo, samoin nainen kenen kanssa petti oli naimisissa.
Tunnen vilperin lapsuudesta asti, aina ollut vilkkusilmä. Harmi että on pari lasta jotka voi lukea isänsä kyntöhommista seiskasta
Hiuskirurgi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sannan narsist-inen kapinapaita eduskunnassa oli sellainen ennakkoviesti ennen eroilmoitusta ja ennen saudien/venäläisten pohattojen rahoista nauttimiseen ryhtymistä: "I want to break free, I want to break freee-eee, yeah..."
Samoin tulee mieleen se South Parkin hahmo, joka sanoi "Screw you!". Sanna sanoi: "Screw you Finland! Meikä lähtee nyt rikastumaan ja otan rahaa ja etuja vastaan ihan mistä vaan!"
Hyvästi tylsä eduskuntatyö. On se melkoinen epeli, tuo meidän Sanna. Mihin päätynee lopulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä viimeisin kuva elokuulta VUONNA 2022. Eikös kampaajamies ole jo tässä pitelemässä Sannaa lanteilta?
https://www.seiska.fi/kotimaa/sanna-marinin-salskea-yokerhoseuralainen-…
No näyttää kyllä vilperiltä.
Kampaajamies (hän muuten inhoaa että kutsutaan kampaajaksi, hän kun on hiusmuotoilija tai hiuskirurgi) on pettänyt jo ex-vaimoaan, tiedän kenen kanssa ja on varmaan useampiakin. He olivat naimisissa, kampaaja jaex-vsimo, samoin nainen kenen kanssa petti oli naimisissa.
Tunnen vilperin lapsuudesta asti, aina ollut vilkkusilmä. Harmi että on pari lasta jotka voi lukea isänsä kyntöhommista seiskasta
Oi joi. Eli Sanna lankesi todelliseen playeriin, don juaniin, pelimieheen, auervaaraan, casanovaan, häntäheikkiin. Tuollaisille miehille on niin monta nimeä :D.
Siinä rytäkässä meni sitten 19 vuoden parisuhde Sannalla ja lapsen koti hajosi.
Ja tämän jälkeen Sannalle selvisi, että ei ollutkaan kampaajamiehen tai sanotaanko nyt hiusmuotoilijan ainut, vaan hiusmuotoilijalla oli jo toinen nainen. Ja tuo toinen nainen tahollaan naimisissa.
Tuo mieshän hajottaa ihmisten avioliittoja eikä ole näköjään kenenkään kanssa tosissaan!
Haluaa monia naisia näköjään. Koska miksi otti Sannan, jos hänellä oli jo pitkä salasuhde naimisissa olevaan naiseen? Miksi otti naimisissa olevan Sannankin tuohon kuvioon?
Huomioikaa, että Sanna on virallisesti yhä naimisissa.
– Sanna sai hiljattain tietää, että hänen kampaajarakkaallaan on ollut samaan aikaan pitkä suhde naimisissa olevaan kampaajarouvaan, useat eri lähteet vahvistavat Seiskalle.
Seiskan saamien tietojen mukaan tieto kolmannesta pyörästä laittoi ex-pääministerin pasmat ymmärrettävästi sekaisin. Temperamenttisen voimanaisen pettymys ei jäänyt pelkkään tulikiven katkuiseen Instagram-päivitykseen, vaan hänen juorutaan antaneen naiselle poikkeuksellisen suoraa henkilökohtaista palautetta juuri ennen somekirjoitustaan.
Paparazzi kävi myös tapaamassa Sannan kampaajamiestä. Kun mies kuuli, että liikkeeseen oli ilmestynyt Seiskan reportteri, niin hän säntäsi kampaamon kellariin.
Toimittajan pyynnöstä huolimatta mies ei suostunut tulemaan ylös, vaan kollega kertoi hänen ”lähteneen asioille.”
Ai, minä en sitten kuulu joukkoon "kaikki", mennyt tuo ohi kokonaan. Missä ja milloin tällainen tieto on ollut?