Mua sapettaa...
Mua niin sapettaa tyttäreni kummitäti. Siltä ei koskaan tule synttäri- eikä joulukorttian tyttärelleni. Tuo kyllä aina lahjan ja antaa sitten kortin, mutta musta se ei ole sama. Lisäksi.... Eikö kummitädin pidä huolehtia siitä, että kummilapsi saa lahjan. Siis tarkoitan, että eikö kummitädin pidä mulle päin soittaa ja sopia lahjantuonti ajasta eikä mun soittaa hänelle? Ihan kuin ruinaisin sitä lahjaa, kun hänelle soitan.
Olen päättänyt, että en tänä vuonna ota häneen mitään yhteyttä. Odotan, että hän ottaa ja soittaa minulle. Olenko turhasta kiukkuinen?
Ja mainitsen vielä, että kummitäti on hurjan ihana ihminen muuten ja näkee tytärtäni aika useasti. Tosin mä joudun aina senkin puolen sopimaan eli hän ei soita ikinä minulla vaan minä aina hänelle. Mutta todella mielellämme toisiamme nähdään ja toistemme seurassa viihdytään..
No sainpahan sanottua,,, ;)
Kommentit (12)
Vierailija:
Mua niin sapettaa tyttäreni kummitäti. Siltä ei koskaan tule synttäri- eikä joulukorttian tyttärelleni. Tuo kyllä aina lahjan ja antaa sitten kortin, mutta musta se ei ole sama.
Miten niin siltä ei koskaan tule korttia? Onko ne kortit pakko laittaa postissa jotta sulle kelpaa? Miksi ei voi tuoda lahjan yhteydessä korttia? Ja miten niin ei ole sama?
Ihme vaatimuksia kummeilta, " meidän Kerttuli haluaa korttinsa postissa mutta sitten Nico-Petterille se on annettava tummansinisessä kuoressa käteen, ei saa laittaa Nico-Petterin korttia postiin tai Nico-Petteri loukkaantuu" Hei haloo!!! Vähän järkeä siihen touhuun! Valita sitten kun niitä kortteja ei enää tule " edes" käteen.
Mulle ainakin on tärkeintä, että kummit tapaavat lasta ja ovat hoitoapuna silloin, kun minä pyydän. En istu kotona odottamassa kortteja ja puheluita, en siis todellakaan.
kortti tulee mutta se ei kelpaa, lahja tulee mutta ei tule sittenkään.
Mikäs se pointti oikein oli?
Että minun pitää aina soittaa ja sopia treffit. Miksi aina minun pitää soittaa ja sopia treffit? Miksi hän ei koskaan soita? Silti on aina iloinen kun nähdään, että haluaa hän tekemisissä kanssamme olla.
Otanhan minäkin kummityttööni yhteyttä enkä odota, että hänen äitinsä ottaisi minuun päin. Siis tässä lahja-asiassa,,
Selitin asian huonosti joo, mutta ei voi mitään... =(
Tunnen vain näin, mutta ehkä turhaan..
mutta tuo lahja ja korttiruikutus on aika turhaa!!!
on se ainoa oikea ja hyväksyttävä tapa?
Enkä ole mitään lahjoista valitellut... Sama vaikka ei niitä tulisikaan. Mutta kortti on niin kiva saada postissa...
Olen vain pettynyt siihen, että ei ota yhteyttä itse..
ap
Tuosta tapaamisesta oli kyse...
Lahja tulee aina joka tapauksessa, sen tiedän, mutta miksi ei voi soittaa minulle päin?
ap