Eikö teitä ahdista että kun ihmiset tulevat liian lähelle kauppajonossa/kassalla?
Mulle tulee vähän ahdistava olo.Pitäisivät sen tilan minusta.
Kommentit (46)
Ahdistaa. Kellään vieraalla ei ole mitään syytä tulla alle metrin päähän minusta jos tilaa on. Inhoan kassajonon niskaan hönkijöitä.
Inhottaa myös niskaan hönkijät, olenkin kommentoinut että miksi pitää seistä minussa kiinni, anna tilaa. Minua inhottaa että takanani hönkii joku niskaan, todella vastenmielistä.
Uudemmat suomalaiset varsinkaan eivät osaa pitää sopivaa etisyyttä. Ohittavat tönäisten ja jonossa tulevat ihan kiinni.
jos sulla on kärry, niin vedä kärryä perässä eli sinä ensin, kärry sitten ja hönkijä kärryn jälkeen.
Ahdistaa ja tekis niin mieli joskus ärjäistä!!
En mä sellaisesta pidä, mutta ei sellainen sentään ahdista. Onneksi kaupan jonossa ei tarvitse kuitenkaan kovin kauaa olla.
Itse olen monesti päästänyt hiljaisen tappajan peräpäästä, kummasti ovat siirtyneet kauemmaksi
Ei häiritse. Kunhan ei osuta toisiin vahingossa, niin ei kaupassa tai sen jonossa ollessa ole kellään ympärillään sen kummempaa henkilökohtaista tilaa, eikä lähelle tulo ole sen loukkaamista.
Kyllä ahdistaa ,eilen just olin eräässä isossa kaupassa Espoossa..ja uus-suomalainen "herrasmies" aivan perseessä kiinni. Siirsin paikkaa eteenpäin niin herra taas siirtyi. Ei se jono sen nopeammin mene vaikka olisit kiinni. Toinen ahdistava tekijä on lähinnä mummot jotka alkaa pakkaamaan maksupäätteen lähellä ..etsivät siinä rahojaan ,kassiaan ym ja saa sellainen ilmeen kun menet sanomaan että anteeksi voitko mennä eteenpäin.
Voisiko joku niskaanhengittelijä tulla kertomaan miksi tulette iholle. Onko teillä läheisyyden kaipuu?
Olen tälläinen lähelle tulija. Pidän ihmisten ärsyttämisestä. Parasta on kun joskus harvoin joku siitä suuttuu. Harmi kun kukaan ei ole vielä uskaltanut tönäistä tai lyödä...
Vierailija kirjoitti:
Automaattikassalla on tilaa.
Ei siellä voi maksaa alkoholia ja tupakkaa
Kyllä.
Monet tunkee melkein kiinni. Jätän silloin itse enemmän väliä eteeni, kun edessä oleva liikkuu.
Pieni vinkki takana tunkevalle, että ei ole kiire: pääset yhtä nopeasti kassalle, kun et tunge edessäsi jonottavaan kiinni.
Joskus olen joutunut hyppäämään jonon sivuun, jonotan sivussa sitten.
Itse pidän kärryn takana, kunnes maksan. Ei hengitä kukaan niskaan.
Joskus ahdistaa. Epämääräiset ulkomaalaiset varsinkin.
Silloin päästetään ilmaan kaasua. Alkaa turvaväli löytymään.
Käsivarren mitta eroa vähintään jonossa, enemmänkin mielellään jos ei ole ahdasta. Nämä niskaanhönkijät on varmaan aina myös samoja jotka valittaa muiden ihmisten hajuista ja hajusteista, seisoisivat itse kauempana eikä siinä olan takana haistelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tälläinen lähelle tulija. Pidän ihmisten ärsyttämisestä. Parasta on kun joskus harvoin joku siitä suuttuu. Harmi kun kukaan ei ole vielä uskaltanut tönäistä tai lyödä...
Koetappas tulla minun lähelle.............ainakin sanallisesti saat kunnon läksytyksen, en ole mikään hiljainen lammas joten täältä pesee.
Kyllä ahdistaa. Joskus oikein kuulen takanaolevan hengityksen niskassani
Kaipaan korona-aikoja