Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä ahdista että kun ihmiset tulevat liian lähelle kauppajonossa/kassalla?

Vierailija
06.09.2023 |

Mulle tulee vähän ahdistava olo.Pitäisivät sen tilan minusta.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Automaattikassalla on tilaa.

Ei siellä voi maksaa alkoholia ja tupakkaa

Cittarissa voi ainakin kaljaa ostaa.

Vierailija
22/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskinä kun käppäilen ensin ympäri kauppaa niin sitten kassajonossa alkaa hiki valumaan pitkin naamaa(kin) - ja kunnolla! Ja aina näyttää että olen kaupan ainoa hiessä kylpijä, vaikka en edes ainoa fläsä.

Tunteehan siinä olevansa joku hemmetin freakshow.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä teinit ja nuoret parikymppiset tulevat ihan kiinni, tytöt ja pojat. Mikähän siinäkin on. Olen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
24/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tälläinen lähelle tulija. Pidän ihmisten ärsyttämisestä. Parasta on kun joskus harvoin joku siitä suuttuu. Harmi kun kukaan ei ole vielä uskaltanut tönäistä tai lyödä...

🤣 Totuus: Luimistellen teet ostoksesi ja pyytelet kassalta anteeksi että olet olemassa.

Vierailija
25/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse. Kunhan ei osuta toisiin vahingossa, niin ei kaupassa tai sen jonossa ollessa ole kellään ympärillään sen kummempaa henkilökohtaista tilaa, eikä lähelle tulo ole sen loukkaamista.

Vahingossa sitten kuitenkin osutaan, tönitään käsilaukuilla ja kasseilla, käännytään ja tönitään, astutaan toisen kengille jne.

Se väli jonottajien välillä ei maksa aikaa eikä vaivaa.

Vierailija
26/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin syystä teinit ja nuoret parikymppiset tulevat ihan kiinni, tytöt ja pojat. Mikähän siinäkin on. Olen keski-ikäinen nainen.

Tahtovat läheisyyttä, kotona saisivat halauksia mutta teini-ikänä se on noloa mutta sitä kuitenkin haluaa joten purkautuu tämmöisenä "puolihalaamisena" että ollaan aikuista lähellä

Vierailija
27/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtovat läheisyyttä, kotona saisivat halauksia mutta teini-ikänä se on noloa mutta sitä kuitenkin haluaa joten purkautuu tämmöisenä "puolihalaamisena" että ollaan aikuista lähellä

Toki tietysti monet asuu yksin jo tuon ikäisenä, sitä suuremmalla syyllä kaipaavat läheisyyttä

Vierailija
28/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se iästä riipu. Kaiken ikäiset tulee.

Mutta teineillä voi olla vielä rennompi suhtahtuminen luonnostaan siihen jos vahingossa törmätään, se oma tila on pienempi. Teinit ovat tottuneet lähellä oloon koulussa ja kavereiden kanssa, samoin pienemmät lapset.

Vierailija
29/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskinä kun käppäilen ensin ympäri kauppaa niin sitten kassajonossa alkaa hiki valumaan pitkin naamaa(kin) - ja kunnolla! Ja aina näyttää että olen kaupan ainoa hiessä kylpijä, vaikka en edes ainoa fläsä.

Miten tämä liittyy asiaan, kunhan et ole toisten ihossa kiinni niin saat ihan rauhassa olla

Vierailija
30/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, mutta vituttaa nuo huohottajat.

Vierailija
31/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tälläinen lähelle tulija. Pidän ihmisten ärsyttämisestä. Parasta on kun joskus harvoin joku siitä suuttuu. Harmi kun kukaan ei ole vielä uskaltanut tönäistä tai lyödä...

Koetappas tulla minun lähelle.............ainakin sanallisesti saat kunnon läksytyksen, en ole mikään hiljainen lammas joten täältä pesee.

Tykkään näistä. Näytän vain sormillani puhumisliikettä ja sanon talk to my hand🥰. Minulla on ihan täysi oikeus seistä toisen ihmisen lähellä jos haluan. Ei ihmiset voi keksiä omasta päästään sääntöjä.

Vierailija
32/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se iästä riipu. Kaiken ikäiset tulee.

Mutta teineillä voi olla vielä rennompi suhtahtuminen luonnostaan siihen jos vahingossa törmätään, se oma tila on pienempi. Teinit ovat tottuneet lähellä oloon koulussa ja kavereiden kanssa, samoin pienemmät lapset.

Inhosin jo lapsena ja teininä iholle tunkijoita

Vierailija
33/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli musta tuntuu samalta. ;D En kuitenkaan huomaa hikoontumista koskaan muissa

Vierailija
34/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa todellakin.

Ja sit ne ihmiset tunkee ja änkee iholle..

Todella ahdistavaa varsinkin kun kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta.

Toinen missä nää ärsyttää on bussit.

Töihin kulkeminen ja kaupassa käyminen on yhtä tuskaa.

Vierailija
35/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassalla on kiva asioida.

Vierailija
36/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärry taakse jonossa, niin ei ole kukaan selässä kiinni. Helpompi siitä takana olevasta kärrystä on sitä paitsi ne tavarat nostaa hihnalle kuin edessä olevasta. Lyhyen ihmisen ongelma, tiedetään.

Vierailija
37/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetappas tulla minun lähelle.............ainakin sanallisesti saat kunnon läksytyksen, en ole mikään hiljainen lammas joten täältä pesee.

Tykkään näistä. Näytän vain sormillani puhumisliikettä ja sanon talk to my hand🥰. Minulla on ihan täysi oikeus seistä toisen ihmisen lähellä jos haluan. Ei ihmiset voi keksiä omasta päästään sääntöjä.

Empatiakyky täys nolla, joku voi ahdistua tarkoituksellisesta ahdistelustasi

Vierailija
38/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassalla on kiva asioida.

V*ttu olin kerran itsepalvelukassalla ja siinä oli joku veeti jo änkemässä viereen vaikka siihen on tehty selvästi se raja, ettei saa tulla viereen. Myyjä ei sanonut mitään mutta arvaa meinasinko ärähtää. Mikä ihmisiä vaivaa kun on hirveä kiire eikä ole enää käytöstapoja?

Vierailija
39/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärry taakse jonossa, niin ei ole kukaan selässä kiinni. Helpompi siitä takana olevasta kärrystä on sitä paitsi ne tavarat nostaa hihnalle kuin edessä olevasta. Lyhyen ihmisen ongelma, tiedetään.

Jos ostan vaan vähän niin en ota kärryä, Lidlissä ei ole itsepalvelua

Vierailija
40/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen ihminen ja tunnen kassajonossa kuuluvani muiden joukkoon. Jo toisen ihmisen lämpö mikä huokuu tuntuu mukavalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä