Miksi joku poistaa wa-viestejä?
Kaveri laittanut pitkin viikkoa paljon viestejä, joissa valittaa kuinka on kipeä ja masentunut (jäi työttömäksi keväällä). Olen tsempannut ja tarjoutunut auttamaan. Eilen sitten poisti koko viikon viestinsä ilman selityksiä. Enään ei vastaa mitään kun kyselen miten menee.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmia?
Sulla näköjään. Miksi jonkun pitäisi sun tai omat viestinsä ikuisuuksiin asti hillota, jos ei niillä ole mitään merkitystä.
No poistakoot oman ketjunsa, mutta jättäis yksittäiset viestit rauhaan. Minä ainakin haluan joskus katsoa miten vastasinkaan ja millä sanoilla toinen kysyi. Monesti esim kiireessä vastaa johonkin mitä luuli asian tarkoittavan. Miten voi jälkikäteen hoksata vastanneensa väärin jos toinen poistaa omat osuutensa keskustelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiohakuisuutta kaveriltasi. Oletteko teinejä?
Ovat teinejä. Etkö huomannut enään-sanaa?
Mitä siintä jos kirjoittaa enään?
Kun se on loppu, se on loppu ja se siivotaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmia?
Sulla näköjään. Miksi jonkun pitäisi sun tai omat viestinsä ikuisuuksiin asti hillota, jos ei niillä ole mitään merkitystä.
No poistakoot oman ketjunsa, mutta jättäis yksittäiset viestit rauhaan. Minä ainakin haluan joskus katsoa miten vastasinkaan ja millä sanoilla toinen kysyi. Monesti esim kiireessä vastaa johonkin mitä luuli asian tarkoittavan. Miten voi jälkikäteen hoksata vastanneensa väärin jos toinen poistaa omat osuutensa keskustelusta?
Voi kysyä, mistä kiikastaa. Väärinkäsitykset on normaaleja ja yleisiä ihmissuhteissa. Sensijaan se ei ole normaalia, että säilyttelee todistuskappaleita toista vastaan ja käyttää niitä sitten ähättelyyn. Se on psykopaatin käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kun se on loppu, se on loppu ja se siivotaan pois.
Mut miks poistaa myös multa? Omansa voi poistaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä poistin koko profiilin ja kaikki viestit kun suhde loppui. Minusta suoraselkäistä niin. Ja helpottaa sitä eroamista, kun ei toinen kummittele koko ajan puhelimessa.
Puoletkaan tähän aloitukseen vastanneista ei osaa käyttää WhatsAppia. 😲 Eli jos sulla on 700 viestiä, niin poistat jokaisen erikseen, koska haluat v-mäisyyttäs poistaa ne toiseltakin? Miks helvetissä? Poista ketju ja tyyppi on historiaa. Mikään ihme, että ap on hämillään jos varta vasten viesti kerrallaan poistaa...ja vielä joku jota on auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä poistin koko profiilin ja kaikki viestit kun suhde loppui. Minusta suoraselkäistä niin. Ja helpottaa sitä eroamista, kun ei toinen kummittele koko ajan puhelimessa.
Puoletkaan tähän aloitukseen vastanneista ei osaa käyttää WhatsAppia. 😲 Eli jos sulla on 700 viestiä, niin poistat jokaisen erikseen, koska haluat v-mäisyyttäs poistaa ne toiseltakin? Miks helvetissä? Poista ketju ja tyyppi on historiaa. Mikään ihme, että ap on hämillään jos varta vasten viesti kerrallaan poistaa...ja vielä joku jota on auttanut.
Nyt kaikki mummot whatsappiin ihmettelemään miten viesti poistetaan vastaanottajalta😂
Vaikea ja rasittavan oloinen ihminen. Poista koko kaveri.
Ex kun vihastui poisti rakkauden tunnustuksena. Loppui tuohon tuo suhde.
Ehkä teki itsemurhan ja haluaa sen näyttävän onnettomuudelta vakuutusrahojen takia. Tämän vuoksi poisti masennusviestinsä. En keksi muuta selitystä.
Teinit tekee tota. Joku protesti kai.
Se suuttui sulle jostain syystä. Nyt sun kuuluu kysyä siltä, että MIKSI? Harrastan tuota itsekin toisinaan, koska olen melko lapsellinen luonteeltani:)
Täällä on ilahduttavasti nuoriakin ihmisiä😁
Vierailija kirjoitti:
Se suuttui sulle jostain syystä. Nyt sun kuuluu kysyä siltä, että MIKSI? Harrastan tuota itsekin toisinaan, koska olen melko lapsellinen luonteeltani:)
Ei ole vastannut vaikka eilen kysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vastannut vaikka eilen kysin.
Aijaa, eli silloin se on TODELLA suuttunut:(
Miksi sinä säilöt niitä? Runkutteletko menneille rakkauksille vai mitä. Mä en viitsi mokomia, hankin uuden jos suhde loppuu.