Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku poistaa wa-viestejä?

Vierailija
06.09.2023 |

Kaveri laittanut pitkin viikkoa paljon viestejä, joissa valittaa kuinka on kipeä ja masentunut (jäi työttömäksi keväällä). Olen tsempannut ja tarjoutunut auttamaan. Eilen sitten poisti koko viikon viestinsä ilman selityksiä. Enään ei vastaa mitään kun kyselen miten menee.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne pilvessä täytä turhaan mun tallennustilaa? 

Kirjoitetut viestit ei vie mitään tilaa. Yhden kuvan verran ehkä jos viestejä on tuhansia.

Miksi sinä säilöt niitä? Runkutteletko menneille rakkauksille vai mitä. Mä en viitsi mokomia, hankin uuden jos suhde loppuu.

Vierailija
22/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmia?

Sulla näköjään. Miksi jonkun pitäisi sun tai omat viestinsä ikuisuuksiin asti hillota, jos ei niillä ole mitään merkitystä.

No poistakoot oman ketjunsa, mutta jättäis yksittäiset viestit rauhaan. Minä ainakin haluan joskus katsoa miten vastasinkaan ja millä sanoilla toinen kysyi. Monesti esim kiireessä vastaa johonkin mitä luuli asian tarkoittavan. Miten voi jälkikäteen hoksata vastanneensa väärin jos toinen poistaa omat osuutensa keskustelusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat teineillä hukassa.

Vierailija
24/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiohakuisuutta kaveriltasi. Oletteko teinejä?

Ovat teinejä. Etkö huomannut enään-sanaa?

Mitä siintä jos kirjoittaa enään?

Vierailija
25/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on loppu, se on loppu ja se siivotaan pois. 

Vierailija
26/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmia?

Sulla näköjään. Miksi jonkun pitäisi sun tai omat viestinsä ikuisuuksiin asti hillota, jos ei niillä ole mitään merkitystä.

No poistakoot oman ketjunsa, mutta jättäis yksittäiset viestit rauhaan. Minä ainakin haluan joskus katsoa miten vastasinkaan ja millä sanoilla toinen kysyi. Monesti esim kiireessä vastaa johonkin mitä luuli asian tarkoittavan. Miten voi jälkikäteen hoksata vastanneensa väärin jos toinen poistaa omat osuutensa keskustelusta?

Voi kysyä, mistä kiikastaa. Väärinkäsitykset on normaaleja ja yleisiä ihmissuhteissa. Sensijaan se ei ole normaalia, että säilyttelee todistuskappaleita toista vastaan ja käyttää niitä sitten ähättelyyn. Se on psykopaatin käytöstä.

Vierailija
27/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se on loppu, se on loppu ja se siivotaan pois. 

Mut miks poistaa myös multa? Omansa voi poistaa rauhassa.

Vierailija
28/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee huomiota vaan

Vierailija
29/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poistin koko profiilin ja kaikki viestit kun suhde loppui. Minusta suoraselkäistä niin. Ja helpottaa sitä eroamista, kun ei toinen kummittele koko ajan puhelimessa.

Puoletkaan tähän aloitukseen vastanneista ei osaa käyttää WhatsAppia. 😲 Eli jos sulla on 700 viestiä, niin poistat jokaisen erikseen, koska haluat v-mäisyyttäs poistaa ne toiseltakin? Miks helvetissä? Poista ketju ja tyyppi on historiaa. Mikään ihme, että ap on hämillään jos varta vasten viesti kerrallaan poistaa...ja vielä joku jota on auttanut.

Vierailija
30/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain teinien maailmassa

Vierailija
31/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poistin koko profiilin ja kaikki viestit kun suhde loppui. Minusta suoraselkäistä niin. Ja helpottaa sitä eroamista, kun ei toinen kummittele koko ajan puhelimessa.

Puoletkaan tähän aloitukseen vastanneista ei osaa käyttää WhatsAppia. 😲 Eli jos sulla on 700 viestiä, niin poistat jokaisen erikseen, koska haluat v-mäisyyttäs poistaa ne toiseltakin? Miks helvetissä? Poista ketju ja tyyppi on historiaa. Mikään ihme, että ap on hämillään jos varta vasten viesti kerrallaan poistaa...ja vielä joku jota on auttanut.

Nyt kaikki mummot whatsappiin ihmettelemään miten viesti poistetaan vastaanottajalta😂

Vierailija
32/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on wa viesti

Vierailija
33/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ja rasittavan oloinen ihminen. Poista koko kaveri.

Vierailija
34/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kun vihastui poisti rakkauden tunnustuksena. Loppui tuohon tuo suhde.

Vierailija
35/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teki itsemurhan ja haluaa sen näyttävän onnettomuudelta vakuutusrahojen takia. Tämän vuoksi poisti masennusviestinsä. En keksi muuta selitystä.

Vierailija
36/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit tekee tota. Joku protesti kai.

Vierailija
37/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suuttui sulle jostain syystä. Nyt sun kuuluu kysyä siltä, että MIKSI? Harrastan tuota itsekin toisinaan, koska olen melko lapsellinen luonteeltani:)

Vierailija
38/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ilahduttavasti nuoriakin ihmisiä😁

Vierailija
39/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se suuttui sulle jostain syystä. Nyt sun kuuluu kysyä siltä, että MIKSI? Harrastan tuota itsekin toisinaan, koska olen melko lapsellinen luonteeltani:)

Ei ole vastannut vaikka eilen kysin.

Vierailija
40/45 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vastannut vaikka eilen kysin.

Aijaa, eli silloin se on TODELLA suuttunut:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä