Marin itki että jättäkää mut nyt rauhaan. Sitten menee eduskuntaan paljastavassa asussa että pääsee otsikoihin.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
showta kaikki
Primadonnan ikioma primetime.
Onko Sanna-hullu pyyhkinyt jo aamuripulit perseestään?
Kontula
Huomionkerjäystä
Vie asialta pois kiinnostuksen
Luulen, että tarkoituksella haluttiin viedä huomio muuhun SDP kohussa. Onhan se kivempi, että paljas olkapää puhuttaa kuin ne muut iljettävät asiat, mistä on kohuttu ulkomaita myöten...
Onpas sannuli mustasukkainen. Puhuu toista mutta teot puhuu toista. Saa nyt maistaa omaa lääkettään. Pjti olla niin suvaitsevainen. Eipä ollut sannuli.
En tykkää käyttää tätä sanaa, mutta Sannan käyttäytymisessä on tosi paljon narsistisia piirteitä. Voivat johtua ihan vaan stressistä, mutta pakka ei ole hänellä ihan kasassa.
Jos joku katsoo asiakseen puuttuvasta hihasta uutisoinnin niin mikäs siinä.
Minkä merkkinen kyseinen toppi on? Mua kiinnostaisi hankkia samanlainen!
Kostomekko a la Sanna.
Dianasta ottaa mallia. Mallioppilas.
Suomen ihmeellinen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Onpas sannuli mustasukkainen. Puhuu toista mutta teot puhuu toista. Saa nyt maistaa omaa lääkettään. Pjti olla niin suvaitsevainen. Eipä ollut sannuli.
Säännöt ovat muita varten, ei koske häntä.
Sannalla on pinna kireällä, kampaaja ukko olikin kunnon pukki ja suhde tyssäsi lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen kyseinen toppi on? Mua kiinnostaisi hankkia samanlainen!
Sama täällä. T. Uolevi 61v
Kampaaja häpäisi kyllä Sannan niin täysin, että Sanna ei kyllä enää ota kampaajaa takaisin. Varmastikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on pinna kireällä, kampaaja ukko olikin kunnon pukki ja suhde tyssäsi lyhyeen.
Olettiko Sanna sen olevan hinaaja kuten kaikki muutkin hänen miesystävänsä?
Onko Sebastian Tynkkynen koko ajan metsälle lähdössä vai miksi aina tuollainen rytky päällä?
Vierailija kirjoitti:
Onko Sebastian Tynkkynen koko ajan metsälle lähdössä vai miksi aina tuollainen rytky päällä?
Tynkkynen on omasta mielestän gay-idoli ja metsästää miehiä
Vierailija kirjoitti:
Sannalla näköjään keitti yli kun kampaajalla olikin salasuhde 🤣
https://www.seiska.fi/kotimaa/kolmiodraama-sanna-marinin-suhde-ajautui-…
Eikö Sanna noudatakaan muiden kohdalla sanomaansa että eihän yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea. Paljastuikin omistushaluiseksi ja agressiiviisen mustasukkaiseksi.
Kaksoisstandardit hänellä. Nyt sai maistaa omaa lääkettään. Niiin oikein hänelle. Miltäköhän hänestä nyt tuntuu?
Vieno hymy nousi tästä. Karma.
Eli ymmärränkö nyt oikein: naiset pitää säkittää, naama huivin taakse piiloon, kaikille samanlainen säkki, jotta nainen saa olla rauhassa? Jos nainen pukeutuu väärällä tavalla, häntä saa häiritä tavalla tai toisella?
Marin on lapsellinen huomiohra. Kato mua kato mua kato mua, miksi lehdet kirjoittaa minusta. LAPSELLINEN HUOMIOHRA.
Mitämitä eikö heillä palstallakin väitetyn mukaan olla avoin suhde? Eipä tainnut olla ainakaan Sannan mielestä? Ketään ei voi omistaa. Sannan purkaukset kertovat omistushaluisuudesta ja epäterveestä mustasukkaisuudesta parisuhteessa.