Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marin itki että jättäkää mut nyt rauhaan. Sitten menee eduskuntaan paljastavassa asussa että pääsee otsikoihin.

Vierailija
06.09.2023 |

En oikein ymmärrä tuota naista.

Kommentit (328)

Vierailija
181/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ymmärrä kukaan muukaan.

Mutta narsisti on narsisti.

Vierailija
182/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkinen kyseinen toppi on? Mua kiinnostaisi hankkia samanlainen!

Sama täällä. T. Uolevi 61v

Uokke, sää oot hottis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ruukku tihkuu mitä sisällä on. Suurin osa palstalaisista on vihamielisiä, ilkeitä ja kateellisia. 

Vierailija
184/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan häntä poliitikkona todella paljon, on mielestäni hoitanut hommansa hyvin. Visuaalisesta kulttuurista, vaatetuksesta ja juoruista kiinnostuneena juoruämmänä kuitenkin pari huomiota:

"Valinnan voi vielä 2020-luvullakin tulkita poikkeavan eduskuntapukeutumisen perinteisestä muotista. Asiantuntijat ovat aiemmin arvioineet, että Marin lähettää pukeutumisellaan tarkkoja ja harkittuja viestejä. Marinilla on sosiaalisessa mediassa miljoonayleisö, ja vuonna 2021 hän kertoi toiminnallaan ”toivovansa, että voisi ravistella instituutiota”. (https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/eaeb8da4-cd2b-43d3-b9bb-abca273cf…)

Minusta aika usein ne viestit ei ole niin kovin tarkkaan harkittuja. Eduskunnassa tarkkaan harkittu asu ei aiheuttaisi ristiriitaisia fiiliksiä. Sanna on varmasti ajatellut, että haluaa nyt viestiä pukeutumisellaan että on rivikansanedustaja, ei enää pääministeri. Tuo toppi on kuitenkin onneton valinta mihin tahansa asiantuntijatyöhön, erityisesti eduskuntaan. Olen samaa mieltä siitä, että Sanna viestii pukeutumisellaan, mutta viesti ei aina mene ihan maaliin.

Ihan toinen asia, tästä kampaajasta: 

"Suhde nousi ykköspuheenaiheeksi myös pääkaupunkiseudun kampaamopiireissä, sillä Sannan kampaajarakkaalla tiedettiin olevan toinenkin naisystävä.

– Oli julkinen salaisuus, että kampaajamies oli jo pitkään ollut salasuhteessa erääseen kampaajanaiseen. Kohusuhde aiheutti paljon kuohuntaa kampaajapiireissä koko kevään ajan, useat eri kampaamolähteet avautuvat Seiskalle." (https://www.seiska.fi/kotimaa/kolmiodraama-sanna-marinin-suhde-ajautui-…)

Ymmärrän että ihminen ihastuu kehen ihastuu, mutta tästä tulee väkisin mieleen Matin onneton oikeuteen päätynyt suhde tavisnaisensa kanssa. Ei pääministerin kannata alkaa hengailemaan juoruilevissa kampaajapiireissä, vaikka kuinka olisi kuuma urho joka sitä tukkaa kähertää.

Hän on politiikassa kiinnostava hahmo, kaunis kuin mikä, bilettääkin joskus ja tanssii julkkismiesten kanssa mutta silti erittäin pätevä työssään. Tuntuu ikävältä olla itsekin täällä ruotimassa hänen vaatetustaan ja yksityiselämäänsä.

Vierailija
185/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin on lapsellinen huomiohra. Kato mua kato mua kato mua, miksi lehdet kirjoittaa minusta. LAPSELLINEN HUOMIOHRA.

Sellainen olet itsekin!

Vierailija
186/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ymmärränkö nyt oikein: naiset pitää säkittää, naama huivin taakse piiloon, kaikille samanlainen säkki, jotta nainen saa olla rauhassa? Jos nainen pukeutuu väärällä tavalla, häntä saa häiritä tavalla tai toisella?

Tämän palstan valloittaneiden mielestä asia on näin. Kun kerran on sananvapaus, niin sitä tulee käyttää mahdollisimman ilkeämielisesti.

Vierailija
187/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo voisi tehdä eduskunnan kyselytunnilla statementin ja esiintyä ilman paitaa. Se ohjaisi hyvin huomion muualle, pois opposition kritiikistä. Do it Petteri! Kyllä sä pystyt siihen.

Vierailija
188/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannalla näköjään keitti yli kun kampaajalla olikin salasuhde 🤣

https://www.seiska.fi/kotimaa/kolmiodraama-sanna-marinin-suhde-ajautui-…

Eikö Sanna noudatakaan muiden kohdalla sanomaansa että eihän yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea. Paljastuikin omistushaluiseksi ja agressiiviisen mustasukkaiseksi.

Kaksoisstandardit hänellä. Nyt sai maistaa omaa lääkettään. Niiin oikein hänelle. Miltäköhän hänestä nyt tuntuu?

Vieno hymy nousi tästä. Karma.

Mitä ajattelette sitten  kaikki te, kun se "karma" jonain päivänä osuu kohdallenne?

Vierailija
189/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ei suostu sivuun. Pelaa mediapeliään jotta voi uhriutua. Naurettavaa. Koronaa hoiti hyvin mutta sitten lähti laukalle ja pilasi uransa alkamalla julkkikseksi eikä politiikka enää kiinnostanut.

Vierailija
190/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veltto Virtanenkin aina kohahdutti asuillaan.

Ei ainakaan asujen paljastavuudella

Silloin hattu oli  kummastelun kohde

Vierailija
191/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ettei toi kampaaja ole hyvää seuraa koska kuuluu cheekin piiriin. Mahto pojat saada hyvät juorut kuinka pääministeriä painetaan. Ja nyt pojilla on millä kiristää marinia. Ennen miehet astui hunaja-ansaan mutta nyt nainenkin. Marin sokaistui stadin kermalle ja kuinka pääsi piireihin pääministerinä kun ennen oli tavis perheen äiti. Marin pilasi lupaavan politiikon uran ihan itse. Lässähti seiskajulkkikseksi.

Mutta kuka pon se varattu nainen, jota kampaaja pyörittää!?

Vierailija
192/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ymmärränkö nyt oikein: naiset pitää säkittää, naama huivin taakse piiloon, kaikille samanlainen säkki, jotta nainen saa olla rauhassa? Jos nainen pukeutuu väärällä tavalla, häntä saa häiritä tavalla tai toisella?

Mitä ihmettä sekoilet? Työpukeutuminen ja vapaa-ajanpukeutuminen on erikseen.

Vierailija
193/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin on lapsellinen huomiohra. Kato mua kato mua kato mua, miksi lehdet kirjoittaa minusta. LAPSELLINEN HUOMIOHRA.

Eli kuten Sanna-hullu netissä. Ja ne rumat putinistimummot, jotka Sannaa h0rottelevat. tai eduskuntavaaliehdokas Eero Tillanen, joka h0rotteli edellisen hallituksen koko naisviisikkoa.

Vierailija
194/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on koko ajan ollut, kun sai ulkomailla julkisuutta ja nesteet meni päähän. Ristiriitaisia viestejä ja huomion kalastelua. Marin tiesi aivan varmasti, ettei eduskunnassa ole ollut aiemmin paljaita olkapäitä.

Juuri joku päivä sitten näin kuvan Meghanista, jolla oli olkapäät paljaina halternecktopissa ja mietin kun Englannin hovissa oli kiellettyä paljastaa olkapäät julkisesti, että nyt muikkeli kulkee joka paikassa olkapäät paljaina. Onko Sanna Suomen Meghan? Lapsellinen vaatteilla kapinoija kun voisi tehdä politiikkaa.

Vierailija
195/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksikö perheenäiti MIrja Kristioina Hoo jakaa somessaan Sannan persekuvia ja keski-ikäinen rumpali Teemu lähetteli Valavuoren kanssa Sannan kuvia?

Vierailija
196/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannalla näköjään keitti yli kun kampaajalla olikin salasuhde 🤣

https://www.seiska.fi/kotimaa/kolmiodraama-sanna-marinin-suhde-ajautui-…

Eikö Sanna noudatakaan muiden kohdalla sanomaansa että eihän yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea. Paljastuikin omistushaluiseksi ja agressiiviisen mustasukkaiseksi.

Kaksoisstandardit hänellä. Nyt sai maistaa omaa lääkettään. Niiin oikein hänelle. Miltäköhän hänestä nyt tuntuu?

Vieno hymy nousi tästä. Karma.

Mitä ajattelette sitten  kaikki te, kun se "karma" jonain päivänä osuu kohdallenne?

Miksi Marin on tuonut yksityisasiansa julkisuuteen?

Vierailija
197/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Ilkka Vakkurilta on uusi Sanna-video? Setämies naama rasvaisena.

Vierailija
198/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvan. Täysin sopimaton asu.

Kumpi lie sitten pahempi. Narsisti, joka tietää mitä tekee vai hieman vajaa, joka ei ymmärrä kuinka pukeutua asiallisesti?

Vierailija
199/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on koko ajan ollut, kun sai ulkomailla julkisuutta ja nesteet meni päähän. Ristiriitaisia viestejä ja huomion kalastelua. Marin tiesi aivan varmasti, ettei eduskunnassa ole ollut aiemmin paljaita olkapäitä.

Juuri joku päivä sitten näin kuvan Meghanista, jolla oli olkapäät paljaina halternecktopissa ja mietin kun Englannin hovissa oli kiellettyä paljastaa olkapäät julkisesti, että nyt muikkeli kulkee joka paikassa olkapäät paljaina. Onko Sanna Suomen Meghan? Lapsellinen vaatteilla kapinoija kun voisi tehdä politiikkaa.

Oliko Meghan siis hovissa halterneck-topissa vai ihan vaan aurinkoisella kadulla jossain tuhansien kilometrien päässä hoveista? Siinä on ihan pieni ero, missä kulkee olkapäät paljaana.

Vierailija
200/328 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettakaa jo päättää, haluatteko naiset burkaan vai ette.

Ja hei, maailma ei pyöri teidän pilin eikä 1950-luvun tyyli-ihanteiden ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi