Pluskokoinen nainen, minkälainen mies sinulle kelpaa?
Kelpaako sinulle plussakokoinen mies vai pitääkö miehen olla normaalipainoinen? Pitääkö miehen myös olla korkeakoulutettu?
Mietin asiaa että tinkivätkö plussakokoiset naiset vaatimuksistaan yhtään vaikka he eivät ole niitä tasokkaimpia naisia?
Kommentit (95)
Ei kelpaa kukaan. Olen ihan halulla niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa sovin yhteen ja jotka ovat halulla kanssani.
En kelpuuta ketään enkä suostu kenellekään kelpuutettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hoikempi mies viehättää enemmän. Ja minulla on oikeus haluta sellainen, koska voin ihan hyvin elää yksinkin.
Miksi te naiset sitten haukutte miestä, joka haluaa Instagram-mallin eikä halua tyytyä läskiin naiseen?
Itse olen tasokas pluskokoinen, hoikkavyötäröinen, leveäperäinen, siis muodokas, reilu 100kg. Ihan voin itse valita kenet haluan, ei ole tullut miestä vastaan joka ei haluais mua. Kuulostaapa kamalalta mutta on totta mut miehet käy kuumana, niin nuoret kuin vanhat vaikka ikää jo reilusti yli 40v. Mulle ei käy kuka vaan vaan valitsen kenet haluan, varakas pitää olla koska elän varakkaasti ja olen sitä itsekin, hoikkien kanssa vaan ollut mut ei pieni pyöreyskään haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tasokas pluskokoinen, hoikkavyötäröinen, leveäperäinen, siis muodokas, reilu 100kg. Ihan voin itse valita kenet haluan, ei ole tullut miestä vastaan joka ei haluais mua. Kuulostaapa kamalalta mutta on totta mut miehet käy kuumana, niin nuoret kuin vanhat vaikka ikää jo reilusti yli 40v. Mulle ei käy kuka vaan vaan valitsen kenet haluan, varakas pitää olla koska elän varakkaasti ja olen sitä itsekin, hoikkien kanssa vaan ollut mut ei pieni pyöreyskään haittaisi.
Itsekehu ja paska luonne haisee tänne asti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 100kg nainen on ihan vain lihava. Ei pidä höpöttää mistään muodokkuudesta. En väitä, ettet olisi tasokas tai kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Nainen rakastuu miehen statukseen ja varallisuuteen, jos mies ei näytä hyvälle niin rahalla se voi kompensoida ulkonäön puutteita. Pluskokoiset naiset yliarvioi oman tasonsa tosi usein koska ne luulevat olevansa kauniita kun todellisuudessa pluskokoiset naiset on rumia.
Mistä lähtien Serbit ja Virossa asuvat miehet on olleet rikkaita? Monissa ketjuissa ollaan pikemminkin niitä haeskeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hoikempi mies viehättää enemmän. Ja minulla on oikeus haluta sellainen, koska voin ihan hyvin elää yksinkin.
Miksi te naiset sitten haukutte miestä, joka haluaa Instagram-mallin eikä halua tyytyä läskiin naiseen?
Ei ainakaan mua haittaa sun reissut Keski-Euroopan bordelliin tai Tallinnan strippibaareihin. Ihmeessä mene!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istagram-mallin ja läskin naisen välille sijoittuu suurin osa maailman naisista. Miksi pitää vetää keskustelu överiksi noilla ääripäillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istagram-mallin ja läskin naisen välille sijoittuu suurin osa maailman naisista. Miksi pitää vetää keskustelu överiksi noilla ääripäillä?
Ihan läskien naisten oma syy, kun eivät kelpuuta hieman ylipainoista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 100kg nainen on ihan vain lihava. Ei pidä höpöttää mistään muodokkuudesta. En väitä, ettet olisi tasokas tai kaunis.
Vyötärö on hoikempi kuin monella 50 kiloisella, niin me ollaan erilaisia, moni laiha on tasapaksu, itse olen ennemmin rehevä ja muodokas kunhan vyötärö pysyy hoikkana.
Fiksu, komea ja empaattinen. Olen omani löytänyt jo ajat sitten.
En mä painon perusteella miestä valkkaa. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu kunhan on edes töissä ja vakaa talous. Päässä voi olla hiukset tai voi olla kalju, ei haittaa paennut hiusraja. Pituus mieluiten enemmän kuin mulla, mutta ei sekään kynnyskysymys ole. Olen ollut naimisissa itseäni 2 cm lyhyemmän miehen kanssa.
Hauska, fiksukäytöksinen, huomaavainen ja kaikin puolin kunnollinen tyyppi. Töissä olisi hyvä käydä, ei väliä koulutuksella eikä alalla. Olen ollut ihastunut mm. alle 170 cm pitkään mieheen, kaljuun leuattomaan mieheen ja mieheen, joka oli masentunut ja kouluttamaton. Kaikki nämä siis eri miehiä. Tuo lyhyehkö mies oli todella hauska ja lunki tyyppi, joka kantoi vastuuta lapsistaan todella mallikkaasti ja teki hyväntekeväisyystyötä ym. Kalju leuaton mies taas oli todelle älykäs ja teki todella merkittävää työtä. Tuo masentunut mies oli entinen urheilija, tosi raamikas ja hyvännäköinen, mutta ihan kujalla elämässään. Eli sanoisin, että kaikista ihmisistä löytyy monia puolia. Miehet vaan näkee naisissa ainoastaan ulkokuoren ja painon ja jakaa naiset sen perusteella tasoihin. Naisille tämä on huomattavasti moniulotteisempaaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole eettisesti väärin että pluskokoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen koska normaalipainoinen haluaa sen normaalipainoisen ja pluskokoinen kuuluisi pluskokoiselle?
Tämähän koskee tietysti vain naisia, on totta kai eettisesti (haha!) oikein ja toivottavaa, että pluskokoinen mies haluaa missikokoisen naisen, kotiinkuljetuksella, koska, tota noin, niin se nyt vain on!
Mä olen aina tykännyt vinttikoiramaisista miehistä ja omanikin on sellainen.
Ollaan oltu yhdessä 27v.
Jos kerran aloituksen tarkoitus on pelkät vartalotyypit.
Vierailija kirjoitti:
Olet lihava, se on fakta. Tuolla painolla ei voi olla hoikka vyötärö.
T: Itsekin reilu 100kg painava nainen joka on kuitenkin realisti eikä kuvittele olevansa vain muodokas
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole eettisesti väärin että pluskokoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen koska normaalipainoinen haluaa sen normaalipainoisen ja pluskokoinen kuuluisi pluskokoiselle?
Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Ei kukaan pakota yhtäkään normaalipainoista miestä olemaan ylipainoisen naisen kanssa vaan kyllä he ovat näiden kanssa ihan vapaasta tahdosta. Jotkut miehet tykkää muhkummasta eikä missään ole sellaista määräystä, että jokaisen pitää pariutua vain oman painoluokkansa ihmisten kanssa. Sä et määrää sitä mitä kukakin haluaa.
Onhan se todellisuudessa niin, että jos nainen on kunnon w a r elefant (älkää pahastuko) ja koulutukseltaan max lähihoitaja, niin eihän ne hyväkuntoiset ja opiskelleet lääkärimiehet ja yritysjohtajat yms sellaista huoli. Vaikken typeriin tasoteorioihin uskokaan, niin silti se näin on. Moniko urheileva lääkäri on ylipainoisen tupakoivan amistason poikatyttönaisen kanssa? Moniko liikennelentäjä on drop-out kaupankassan kanssa? Moniko menestyvä yrityspomo on jonkun mentaalikeissin kanssa, joka ehkä hyvänä päivänä haaveilee hevostenhoitajan urasta muttei koskaan ole sen(kään) asian eteen mitään tehnyt koska voi yhyy kun kaikki on vaikeaa? Niinpä, ei kovin moni.
Olen pluskokoinen mies ja olen aina seurustellut vain hyvin hoikkien naisten kanssa. Se on se, mistä sytyn seksuaalisesti. Jokaiselle pitäisi olla selvää, ettei toisen ihmisen mieltymyksiä voi päätellä hänen omasta ruumiinrakenteestaan.
B/C kokoiset ovat parhautta jos kauneutta arvostat.