Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pluskokoinen nainen, minkälainen mies sinulle kelpaa?

Vierailija
06.09.2023 |

Kelpaako sinulle plussakokoinen mies vai pitääkö miehen olla normaalipainoinen? Pitääkö miehen myös olla korkeakoulutettu?
Mietin asiaa että tinkivätkö plussakokoiset naiset vaatimuksistaan yhtään vaikka he eivät ole niitä tasokkaimpia naisia?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pluskokoinen nainen ja olen ollut parisuhteessa myös pluskokoisten miesten kanssa. Enemmän merkkaa luonne kuin ihmisen koko.

Se, mikä itseäni on suhteissa häirinnyt, että vaikka mies olisi itse kuinka lihava tahansa, niin hänen on pitänyt aina jossain kohtaa suhteen jatkuessa alkaa huomauttelemaan omasta painostani. Itse en ole koskaan sanonut heidän painostaan mitään vaan olen sanonut että rakastan heitä juuri sellaisena kuin ovat.

En enää edes halua parisuhdetta kenenkään kanssa, on parempi elää yksin.

Vierailija
82/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tinkinyt vaatimuksistani, vain siksi etten ole s-kokoa, miksi pitäisi? Parempi yksin kuin huonon puolison kanssa .

Ulkoiset seikat eivät ole koskaan olleet miehessä tärkeintä, sen sijaan äly, lempeä luonne, huumori, sivistys ja samanlaiset arvot ja mielenkiinnonkohteet ovat aina olleet ne isoimmat kriteerit.

Mun mies on komea, pitkä, sporttinen ja kaikin puolin mun mieleen ja ne oikeat kriteeritkin osuivat kohdalleen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu unohtuvan, että ainahan voi laihduttaa. Ei tarvitse jämähtää pluskokoon. Jos miehelle sopisi, voisi yhdessä kokkailla herkullisia terveellisiä aterioita. Elettäisiin terveinä pidempään, kun molemmat saisivat karistettua rakkaudettomuuden panssarinsa!

Vierailija
84/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pitkä ja urheilullinen

-koulutettu ja sivistynyt

-empaattinen ja huumorintajuinen

-varakas

-kasvissyöjä, mielellään vegaani

-luotettava

-äänestää oikeita puolueita (vihreät ja vasemmisto, myös SDP sallitaan poikkeustilanteessa)

-raitis, mutta sallii minun alkoholin käytön

-varustus kunnossa!

Panoseuraa saan niin paljon kuin haluan ja siksi voinkin odottaa sitä täydellistä miestä vaikka maailman tappiin asti.

Vierailija
85/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni hoikempi mies viehättää enemmän. Ja minulla on oikeus haluta sellainen, koska voin ihan hyvin elää yksinkin.

On meitä paksukaisten rakastajiakin. Et jää yksin.

T. Ohukainen

Vierailija
86/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-pitkä ja urheilullinen

-koulutettu ja sivistynyt

-empaattinen ja huumorintajuinen

-varakas

-luotettava

-äänestää oikeita puolueita (vihreät ja vasemmisto, myös SDP sallitaan poikkeustilanteessa)

-raitis, mutta sallii minun alkoholin käytön

-varustus kunnossa!

Panoseuraa saan niin paljon kuin haluan ja siksi voinkin odottaa sitä täydellistä miestä vaikka maailman tappiin asti.

Pervoja aina riittää panemaan.

N40

Vierailija
87/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu taitaakin selittää miksi jotkut miehet suuttuvat ihan hemmetisti, jos saavat ylipainoiselta naiselta pakit :D Eli ilmeisesti paino määrittelee ihmisarvon ja on Suuri Loukkaus, ettei miehelle lohkea kun hän Suuressa Armossaan suvaitsee vähän vongata. 

Vierailija
88/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka ei syökse naista syömishäiriöön ja ymmärtää painonvaihtelut. Ei me naiset olla koko elämäämme samassa painossa välttämättä. Itse olen ollut 50 vuodestani 2 vuotta sairastaessani ylipainoinen.

Kumppaniksi otan vain sellaisen joka sykähdyttää, jos sellaista ei löydy niin viihdyn yksin.

ihannemies:

-tykkää terveellisestä ruoasta ja kiertää pikaruokalat/pizzalat/juottolat/kebabbilat

-monilahjakas, älykäs

-taiteellinen, luova ja kulttuurista ja musiikista kiinnostunut mielellään osaa itsekin soittaa

-osaa selvitä itse arjesta, ei tarvitse minua äidiksi

-liikunnallinen

-vaihtoehtohenkinen, ei massan mukana kulkeva

-ei katso televisiota

-ei palele herkästi

Vierailija
89/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka jo nyt edustaa elämäntapaa, jota kohti olen matkalla, eli: itsestään huolenpitävä niin henkisesti, kuin fyysisesti, liikunnallinen ja myös kulttuurista kiinnostunut. Tahtoo matkustella, mutta viihtyy myös kotona. Vakaasti työelämässä ja energiaa riittää muuhunkin, kuin tietokoneen, tv:n ja sohvan bermudan kolmion kiertämiseen (vaikka niillekin on aikansa ja paikkansa). Lähtee mielellään liikkeelle ja tahtoo kokeilla myös uusia harrastuksia, nähdä uusia paikkoja ja kehittää itseään.

Hyvä suutelija ja ymmärtää hyvän ja kummankin nautinnoksi olevan seksin merkityksen. Keskusteleva, luova sekä kykenevä näkemään asiat useammastakin näkökulmasta.

Vierailija
90/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni hoikempi mies viehättää enemmän. Ja minulla on oikeus haluta sellainen, koska voin ihan hyvin elää yksinkin.

Miksi te naiset sitten haukutte miestä, joka haluaa Instagram-mallin eikä halua tyytyä läskiin naiseen?

Eiköhän meistä kaikista saa instagram-mallin näköisen kun käsitellään kuvaa yhtä paljon. Elä uskokaan että ne instamallit luonnossa on sen näköisiä. 

Sitten miehet valittaa kun treffeillä ei näytäkään samalle kuin kuvassa, mutta kuitenkin pitäisi saada se instamalli.Ei siinä oikein muuta vaihtoehtoa jää miehelle kuin katsoa naisia vain ruudun läpi.

Vierailija
91/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se todellisuudessa niin, että jos nainen on kunnon w a r elefant (älkää pahastuko) ja koulutukseltaan max lähihoitaja, niin eihän ne hyväkuntoiset ja opiskelleet lääkärimiehet ja yritysjohtajat yms sellaista huoli. Vaikken typeriin tasoteorioihin uskokaan, niin silti se näin on. Moniko urheileva lääkäri on ylipainoisen tupakoivan amistason poikatyttönaisen kanssa? Moniko liikennelentäjä on drop-out kaupankassan kanssa? Moniko menestyvä yrityspomo on jonkun mentaalikeissin kanssa, joka ehkä hyvänä päivänä haaveilee hevostenhoitajan urasta muttei koskaan ole sen(kään) asian eteen mitään tehnyt koska voi yhyy kun kaikki on vaikeaa? Niinpä, ei kovin moni. 

Mikä on drop-out kaupankassa? Siihen työhön ei kuka tahansa pääse.

Me kaikki cittarin kassat oltiin yliopisto-opiskelijoita, myös lääkäriksi opiskelevia oli mukana.

Se on ihan mukavaa työtä, esim. tuntiopettajalle ihan hyvä lisätyö.

Myös yritysjohtajat saattavat olla pahimman luokan pers.häröjä eli mentaalikeissejä.

Minäkin olin mentaalikeissi 15 vuotta, haaveilin oman taidekoulun ja ateljeen perustamisesta ja näyttelyistä ja nytpä ne on toteutuneet. Ihminen masentuu jos ei saa toteuttaa itseään.

Vierailija
92/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole eettisesti väärin että pluskokoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen koska normaalipainoinen haluaa sen normaalipainoisen ja pluskokoinen kuuluisi pluskokoiselle? 

On eettisesti väärin olla ylipainoinen sillä maailmassa on nälänhätä.

Joskus lihavan ihmisen nähdessäni olenkin ajatellut, että tuossakin on syyllinen,että Etiopiassa on nälänhätä.

Itseasiassa lihansyöjät on siihen syyllisiä. Ajattelen monesti lihansyöjiä nähdessäni miten paljon planeetalle tulee ongelmia ja hätää ihan vain sen vuoksi että lihansyöjät eivät pysty hillitsemään syömisiään.

t. xl-vegaani

Vierailija
93/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti lihavampi mies. Hoikka mies ehdoton no no. Nainen ei halua näyttää miestään isommalta.

Vierailija
94/95 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti lihavampi mies. Hoikka mies ehdoton no no. Nainen ei halua näyttää miestään isommalta.

Mä erosin keväällä mua pari senttiä lyhyemmästä ja normaalipainoisesta miehestä. Mä itse siis reilusti ylipainoinen. Kyllähän mä itseni tunsin hänen rinnallaan isoksi. Nyt katselen miehiä jotka vähintään 175cm pitkiä vaikka en mä toki täysin ehdoton ole asian suhteen, mutta mieluiten mua pidempi mies eikä mikään laiha. Normaalipainoinen mieluiten, mutta saa toki olla ylipainoakin. 

Olen nyt tapaillut seksin merkeissä miestä jonka pituus 180cm ja on lihaksikas, harteikas. Tehnyt ikänsä fyysisesti raskasta työtä ja se näkyy kropassa. Tuntuu ihanalta olla sellaisen miehen käsittelyssä. :D 

Vierailija
95/95 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä erosin keväällä mua pari senttiä lyhyemmästä ja normaalipainoisesta miehestä. Mä itse siis reilusti ylipainoinen. Kyllähän mä itseni tunsin hänen rinnallaan isoksi. Nyt katselen miehiä jotka vähintään 175cm pitkiä vaikka en mä toki täysin ehdoton ole asian suhteen, mutta mieluiten mua pidempi mies eikä mikään laiha. Normaalipainoinen mieluiten, mutta saa toki olla ylipainoakin. 

Olen nyt tapaillut seksin merkeissä miestä jonka pituus 180cm ja on lihaksikas, harteikas. Tehnyt ikänsä fyysisesti raskasta työtä ja se näkyy kropassa. Tuntuu ihanalta olla sellaisen miehen käsittelyssä. :D 

Tätä mun viestiä piti jonkun reppanan alapeukuttaa. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän