Pluskokoinen nainen, minkälainen mies sinulle kelpaa?
Kelpaako sinulle plussakokoinen mies vai pitääkö miehen olla normaalipainoinen? Pitääkö miehen myös olla korkeakoulutettu?
Mietin asiaa että tinkivätkö plussakokoiset naiset vaatimuksistaan yhtään vaikka he eivät ole niitä tasokkaimpia naisia?
Kommentit (95)
Komea, lihaksikas, normaalipainoinen. Sijoituksia pitää löytyä ja iso jahti.
Vierailija kirjoitti:
Miehen painolla ei ole mitään väliä. Tai ulkonäöllä muutenkaan.
Sellainen hiljainen, rauhallinen, lempeä ja luonnossa viihtyvä olisi minun juttuni.
No sitten olisin ihannemiehesi. Käyn paljon veneilemässä ja tykkään luonnosta. Käyn keväisin saarissa paistamassa makkaraa ja onkimassa siikaa. Olen aika hiljainen tyyppi muuten mutta kyllä mun kanssa juttu luistaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se todellisuudessa niin, että jos nainen on kunnon w a r elefant (älkää pahastuko) ja koulutukseltaan max lähihoitaja, niin eihän ne hyväkuntoiset ja opiskelleet lääkärimiehet ja yritysjohtajat yms sellaista huoli. Vaikken typeriin tasoteorioihin uskokaan, niin silti se näin on. Moniko urheileva lääkäri on ylipainoisen tupakoivan amistason poikatyttönaisen kanssa? Moniko liikennelentäjä on drop-out kaupankassan kanssa? Moniko menestyvä yrityspomo on jonkun mentaalikeissin kanssa, joka ehkä hyvänä päivänä haaveilee hevostenhoitajan urasta muttei koskaan ole sen(kään) asian eteen mitään tehnyt koska voi yhyy kun kaikki on vaikeaa? Niinpä, ei kovin moni.
Ja kuinka moni lähäri rai kaupankassa edes haaveilee tuollaisesta elämästä? Ja miksi edes pitäisi?
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hiljainen, rauhallinen, lempeä ja luonnossa viihtyvä olisi minun juttuni.No sitten olisin ihannemiehesi. Käyn paljon veneilemässä ja tykkään luonnosta. Käyn keväisin saarissa paistamassa makkaraa ja onkimassa siikaa. Olen aika hiljainen tyyppi muuten mutta kyllä mun kanssa juttu luistaa.
Minäkin tykkäisin tuollaisesta miehestä. Ja olen hoikka. Inhoan miehiä, jotka tulevat päin naamaa ilmoittamaan naisille, että heidän herkkää silmää ei ole miellytetty. WTF? Käsittämätöntä.
Lihava ja komea kirjoitti:
Plus nainen antaa pakit heti plus kokoiselle miehelle. Olen saanut monet pakit, paina itse 90 kg.
Plus-kokoinen mies 90 kg on varmaan 165-senttinen.
Plus nainen antaa pakit heti plus kokoiselle miehelle. Olen saanut monet pakit, paina itse 90 kg.
Älä nyt oikeasti aikuinen ihminen viitsi olla noin lapsellinen. Ei voi sanoa, että kaikki pluskokoiset naiset tekee noin. Mä en valkkaa miestä painon mukaan. Miehen pitää kuitenkin miellyttää mua kokonaisuutena.
Jos et oikeasti kenellekään kelpaa, niin kyllä silloin syynä on jokin muu kuin paino.
Sellainen joka ei polta, joka pitää huolta hygieniastaan sekä osaa käytöstavat ja on huumorintajuinen ja eläinrakas.
Pituudella, painolla, ulkonäöllä yms ei merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Plus-kokoinen mies 90 kg on varmaan 165-senttinen.
Niin on nainenkin 160cm.
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hiljainen, rauhallinen, lempeä ja luonnossa viihtyvä olisi minun juttuni.No sitten olisin ihannemiehesi. Käyn paljon veneilemässä ja tykkään luonnosta. Käyn keväisin saarissa paistamassa makkaraa ja onkimassa siikaa. Olen aika hiljainen tyyppi muuten mutta kyllä mun kanssa juttu luistaa.
Minäkin tykkäisin tuollaisesta miehestä. Ja olen hoikka. Inhoan miehiä, jotka tulevat päin naamaa ilmoittamaan naisille, että heidän herkkää silmää ei ole miellytetty. WTF? Käsittämätöntä.
Olis kyllä unelma jos löytäis naisen joka haluaa lähtee aamu seiskalta saareen kalaan ja paistamaan makkaraa. Yksin joutuu aina menemään ja kaverit muutamat mitä minulla on niin eivät ne useinkaan jaksa lähteä.
Pidän viehättävistä miehistä, jotka ovat nuoria, hoikkia, fiksuja, kohteliaita ja kauniskasvoisia.
Rumat miehet ovat tietenkin yhteiskunnan saastaa.
Saithan olettamasi vastauksen, palstaläski?
Sellanen pieni, joka uppoo mun reisien ja tissien väliin
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hoikempi mies viehättää enemmän. Ja minulla on oikeus haluta sellainen, koska voin ihan hyvin elää yksinkin.
Olen hoikka mies ja kaikki naisystäväni ovat olleet minua painavampia, viimeisin oli noin 30 kg painavampi, hän painoi 88 kg (näin kerran vaa'an lukeman).
Suolaheinä voi etsiä heinikosta itselleen sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hoikempi mies viehättää enemmän. Ja minulla on oikeus haluta sellainen, koska voin ihan hyvin elää yksinkin.
Miksi te naiset sitten haukutte miestä, joka haluaa Instagram-mallin eikä halua tyytyä läskiin naiseen?
Istagram-mallin ja läskin naisen välille sijoittuu suurin osa maailman naisista. Miksi pitää vetää keskustelu överiksi noilla ääripäillä?
Ihan läskien naisten oma syy, kun eivät kelpuuta hieman ylipainoista miestä.
No miksi ihmeessä sinun pitää olla "hieman" ylipainoinen? Ole hoikka ja normaalipainoinen.
Rahalla tietenkin saa kauniin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole eettisesti väärin että pluskokoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen koska normaalipainoinen haluaa sen normaalipainoisen ja pluskokoinen kuuluisi pluskokoiselle?
On eettisesti väärin olla ylipainoinen sillä maailmassa on nälänhätä.
Joskus lihavan ihmisen nähdessäni olenkin ajatellut, että tuossakin on syyllinen,että Etiopiassa on nälänhätä.
Usea ylipainoinenkin on itse asiassa aliravittu. Että jos tolle linjalle lähdetään niin on eettisesti väärin syödä ravinnerikasta ja terveellistä ruokaa ja jättää junk food muille.
Jos ylipainoisen naisen kuuluu ottaa ylipainoinen mies (itse asiassa nallekarhu-body rocks) niin meneekö tämä kaikessa muussakin ja miten kukaan koskaan löytää sopivaa, missä kaikki menee tasan? Minulla on 500 000 euroa, joten miehelläkin on oltava? Mutta miehellä ei saa olla miljoonaa, koska sitten olisin taas ottanut liian rikkaan?