Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pluskokoinen nainen, minkälainen mies sinulle kelpaa?

Vierailija
06.09.2023 |

Kelpaako sinulle plussakokoinen mies vai pitääkö miehen olla normaalipainoinen? Pitääkö miehen myös olla korkeakoulutettu?
Mietin asiaa että tinkivätkö plussakokoiset naiset vaatimuksistaan yhtään vaikka he eivät ole niitä tasokkaimpia naisia?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus kokoiselle naiselle kelpaa minkälainen tahansa kunhan tällä on edellytyksiä ruokkia ja käyttää häntä lääkärissä.

Plussaa olisi myös jos omistaa ison auton johon mahtuu hyvin kyytiin.

Vierailija
22/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle kelpaa kukaan. Ei mies, ei nainen, ei ees lohikäärme. Ei niitä piereskeleviä kaljankittaajia jaksa kukaan täysjärkinen.

Eikä piereskeleviä pullan suurkuluttajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja harteikas. Uuh.

No ei vaan, kävisi isimahainen heppukin, hiuksilla tai ilman. Pituutta 175 vähintään kun itse 171. Kunhan joku hänessä miellyttäisi omaa silmää. Hymy, silmät, yleinen olemus..

Mukava ja rauhallinen.

Tässä sulle sellanen jos oot kiva ja ryntäitä löytyy

Vierailija
24/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sellaiset, joita minulla ei ole mahdollista saada. Joten olen mieluummin sinkkuna. Yksi juttu on ikä, olen itse lähes viisikymppinen, mutta en vaan seksuaalisesti pysty yli kolmekymppisestä miehestä kiinnostumaan. Jopa julkkismiehet, jotka on ns. DILF-osastoa, on minusta yleensä ihan yök, vanhoja, ryppyisiä ja harmaita enkä huolisi.

Vierailija
25/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on erittäin puoleensavetävä ainakin minun silmissäni, ja sosiaalisena ihmisenä tuntuu löytävän seuraa ympärilleen muistakin ihmisistä eli tuskin hänen ulkonäkönsä muidenkaan mielestä vastenmielinen on. Hänellä on ylempi korkeakoulututkinto kuten minullakin. Kroppa on V, mistä tykkään, eli hartioiden luusto on leveämpi kuin lantio. Timmi pieni peppu, mutta vähän iskävatsaa. BMI noin 26 (tiedän pituuden ja painon, joten pystyin laskemaan).

Oma BMI:ni oli silloin, kun tapasimme, yli 30 (korkeimmillaan melkein 35). Nykyisin vähän alle 30.

Vierailija
26/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja urheilullinen, koulutustasolla ei väliä kunhan nyt jotain suht järkevää duunia tekee. Tai no, en haluaisi mitään akateemista tohtorismiestä.

Vierailija
27/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole eettisesti väärin että pluskokoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen koska normaalipainoinen haluaa sen normaalipainoisen ja pluskokoinen kuuluisi pluskokoiselle? 

On eettisesti väärin olla ylipainoinen sillä maailmassa on nälänhätä.

Joskus lihavan ihmisen nähdessäni olenkin ajatellut, että tuossakin on syyllinen,että Etiopiassa on nälänhätä.

Vierailija
28/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, harteikas ja urheilullinen

Vierailija
29/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on niiin turha vastata, kun palstamiesten mielestä tavismies ei joka tapauksessa kelpaa kenellekään ja naiset haluavat miljonäärikirurgimomoan.

Vierailija
30/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ja urheilullinen, koulutustasolla ei väliä kunhan nyt jotain suht järkevää duunia tekee. Tai no, en haluaisi mitään akateemista tohtorismiestä.

Itsesi vastakohdan siis?

Ymmärrän kyllä täysin.

Vierailija
31/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti sytyn eniten XXL-kokoisista, parrakkaista ja kaljuista miehistä. Mutta ei sen ulkonäön kanssa ole niin justiinsa, kunhan on hyvä tyyppi.

Vierailija
32/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole eettisesti väärin että pluskokoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen koska normaalipainoinen haluaa sen normaalipainoisen ja pluskokoinen kuuluisi pluskokoiselle? 

Minulla on aivan yhdentekevää, mitä sinä mietit haluamisistani. Jos en olisi tavannut puolisoani tai jotain muuta miestä, joka olisi hurmannut heti ensitapaamisella, niin olisin edelleen sinkkuna.

Mutta jos itse pystyt tahdonvoimalla kehittämään ihastumisen tunteita, niin hyödynnä niitä toki itseesi ja opettele ihastumaan naiseen, jota aivosi, kroppasi ja hormonisi eivät pidä haluttavana.

Vierailija
33/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rakastuu tunteillaan ja siinä saa miähen atribuutit ja adjektiivit olla vinksin-vonksin. 

Vierailija
34/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka pitää minua tasokkaana. Tällä hetkellä sellainen on noin 80 kg/183 cm, tienaa vuodessa yli 100 000 ja harrastaa mielellään kanssani. 

Ap:n taso on nolla. 

Vierailija
35/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni hoikempi mies viehättää enemmän. Ja minulla on oikeus haluta sellainen, koska voin ihan hyvin elää yksinkin.

Ja juuri siksi elätkin yksin koska et haaveiden mies tyypeille kelpaa.

Vierailija
36/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rakastuu miehen statukseen ja varallisuuteen, jos mies ei näytä hyvälle niin rahalla se voi kompensoida ulkonäön  puutteita. Pluskokoiset naiset yliarvioi oman tasonsa tosi usein koska ne luulevat olevansa kauniita kun todellisuudessa pluskokoiset naiset on rumia.

Vierailija
37/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen rakastuu miehen statukseen ja varallisuuteen, jos mies ei näytä hyvälle niin rahalla se voi kompensoida ulkonäön  puutteita. Pluskokoiset naiset yliarvioi oman tasonsa tosi usein koska ne luulevat olevansa kauniita kun todellisuudessa pluskokoiset naiset on rumia.

Olen ihan yhtä ruma hoikempanakin ja ihan yhtä kaunis ylipainoisena. 

Vierailija
38/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja urheilullinen.

Määrittele pitkä.

Vierailija
39/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lihava nainen menee elokuviin hän istuu siellä KAIKKIEN vieressä..joten kovin mustasukkainen ei miehen sovi olla.

Vierailija
40/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka silmät hymyilee, saa minut nauramaan, kohtelee hyvin minua ja muita ja on rauhallinen. Pitää samoista asioista kuin minäkin ja jonka kanssa koen olevani turvassa. Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta pidän isokokoisista miehistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän