Pluskokoinen nainen, minkälainen mies sinulle kelpaa?
Kelpaako sinulle plussakokoinen mies vai pitääkö miehen olla normaalipainoinen? Pitääkö miehen myös olla korkeakoulutettu?
Mietin asiaa että tinkivätkö plussakokoiset naiset vaatimuksistaan yhtään vaikka he eivät ole niitä tasokkaimpia naisia?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle kelpaa kukaan. Ei mies, ei nainen, ei ees lohikäärme. Ei niitä piereskeleviä kaljankittaajia jaksa kukaan täysjärkinen.
Eikä piereskeleviä pullan suurkuluttajia.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja harteikas. Uuh.
No ei vaan, kävisi isimahainen heppukin, hiuksilla tai ilman. Pituutta 175 vähintään kun itse 171. Kunhan joku hänessä miellyttäisi omaa silmää. Hymy, silmät, yleinen olemus..
Mukava ja rauhallinen.
Tässä sulle sellanen jos oot kiva ja ryntäitä löytyy
Vain sellaiset, joita minulla ei ole mahdollista saada. Joten olen mieluummin sinkkuna. Yksi juttu on ikä, olen itse lähes viisikymppinen, mutta en vaan seksuaalisesti pysty yli kolmekymppisestä miehestä kiinnostumaan. Jopa julkkismiehet, jotka on ns. DILF-osastoa, on minusta yleensä ihan yök, vanhoja, ryppyisiä ja harmaita enkä huolisi.
Puolisoni on erittäin puoleensavetävä ainakin minun silmissäni, ja sosiaalisena ihmisenä tuntuu löytävän seuraa ympärilleen muistakin ihmisistä eli tuskin hänen ulkonäkönsä muidenkaan mielestä vastenmielinen on. Hänellä on ylempi korkeakoulututkinto kuten minullakin. Kroppa on V, mistä tykkään, eli hartioiden luusto on leveämpi kuin lantio. Timmi pieni peppu, mutta vähän iskävatsaa. BMI noin 26 (tiedän pituuden ja painon, joten pystyin laskemaan).
Oma BMI:ni oli silloin, kun tapasimme, yli 30 (korkeimmillaan melkein 35). Nykyisin vähän alle 30.
Hoikka ja urheilullinen, koulutustasolla ei väliä kunhan nyt jotain suht järkevää duunia tekee. Tai no, en haluaisi mitään akateemista tohtorismiestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole eettisesti väärin että pluskokoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen koska normaalipainoinen haluaa sen normaalipainoisen ja pluskokoinen kuuluisi pluskokoiselle?
On eettisesti väärin olla ylipainoinen sillä maailmassa on nälänhätä.
Joskus lihavan ihmisen nähdessäni olenkin ajatellut, että tuossakin on syyllinen,että Etiopiassa on nälänhätä.
Pitkä, harteikas ja urheilullinen
Tähän on niiin turha vastata, kun palstamiesten mielestä tavismies ei joka tapauksessa kelpaa kenellekään ja naiset haluavat miljonäärikirurgimomoan.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ja urheilullinen, koulutustasolla ei väliä kunhan nyt jotain suht järkevää duunia tekee. Tai no, en haluaisi mitään akateemista tohtorismiestä.
Itsesi vastakohdan siis?
Ymmärrän kyllä täysin.
Ulkonäöllisesti sytyn eniten XXL-kokoisista, parrakkaista ja kaljuista miehistä. Mutta ei sen ulkonäön kanssa ole niin justiinsa, kunhan on hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole eettisesti väärin että pluskokoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen koska normaalipainoinen haluaa sen normaalipainoisen ja pluskokoinen kuuluisi pluskokoiselle?
Minulla on aivan yhdentekevää, mitä sinä mietit haluamisistani. Jos en olisi tavannut puolisoani tai jotain muuta miestä, joka olisi hurmannut heti ensitapaamisella, niin olisin edelleen sinkkuna.
Mutta jos itse pystyt tahdonvoimalla kehittämään ihastumisen tunteita, niin hyödynnä niitä toki itseesi ja opettele ihastumaan naiseen, jota aivosi, kroppasi ja hormonisi eivät pidä haluttavana.
Nainen rakastuu tunteillaan ja siinä saa miähen atribuutit ja adjektiivit olla vinksin-vonksin.
Sellainen mies, joka pitää minua tasokkaana. Tällä hetkellä sellainen on noin 80 kg/183 cm, tienaa vuodessa yli 100 000 ja harrastaa mielellään kanssani.
Ap:n taso on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hoikempi mies viehättää enemmän. Ja minulla on oikeus haluta sellainen, koska voin ihan hyvin elää yksinkin.
Ja juuri siksi elätkin yksin koska et haaveiden mies tyypeille kelpaa.
Nainen rakastuu miehen statukseen ja varallisuuteen, jos mies ei näytä hyvälle niin rahalla se voi kompensoida ulkonäön puutteita. Pluskokoiset naiset yliarvioi oman tasonsa tosi usein koska ne luulevat olevansa kauniita kun todellisuudessa pluskokoiset naiset on rumia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen rakastuu miehen statukseen ja varallisuuteen, jos mies ei näytä hyvälle niin rahalla se voi kompensoida ulkonäön puutteita. Pluskokoiset naiset yliarvioi oman tasonsa tosi usein koska ne luulevat olevansa kauniita kun todellisuudessa pluskokoiset naiset on rumia.
Olen ihan yhtä ruma hoikempanakin ja ihan yhtä kaunis ylipainoisena.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja urheilullinen.
Määrittele pitkä.
Kun lihava nainen menee elokuviin hän istuu siellä KAIKKIEN vieressä..joten kovin mustasukkainen ei miehen sovi olla.
Mies, jonka silmät hymyilee, saa minut nauramaan, kohtelee hyvin minua ja muita ja on rauhallinen. Pitää samoista asioista kuin minäkin ja jonka kanssa koen olevani turvassa. Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta pidän isokokoisista miehistä :)
Plus kokoiselle naiselle kelpaa minkälainen tahansa kunhan tällä on edellytyksiä ruokkia ja käyttää häntä lääkärissä.
Plussaa olisi myös jos omistaa ison auton johon mahtuu hyvin kyytiin.