Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako tosi pienet rinnat, jos on pyöreä takapuoli?

Vierailija
06.09.2023 |

Miehiä

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl pienet rinnat (aa-b cup) aina tekee naisest NAISEN, minunmielest. Moni taas jauhosäkeist kiihottuu, mie en.

A.cup tissit 50+ naisel on vasta jotain!

-M59_tms

Vierailija
102/120 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, somat rinnat ja persikkaisen pontevat pakarat. Alle 170 cm:n treenaattu vartalo. Siihen vaatetuksen osalta tyylitajua joka lähtöön ja tilaisuuteen. Olemus leikkisä ja älykäs, hiukset huolirellut ja tukan alla elämisen taito. ts pakarat ja rinnat ovat osa kokonaisuutta.. jonka luonto antaa ja jota nainen kauniina kantaa... No nyt unohdin todeta sähköisestä haavekuvastani sinun mehevän suukkosuun ja kirkkaat vihreät silmät, käheästi naukuvan äänen...missä nyt vaaniskelet  kissimirri? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täydellistä. Parasta mitä voi olla.

Vierailija
104/120 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys peppumiehille:

Jos on muodokas pylly, niin haittaako isot tissit? Vai onko niin, että vannoutuneet pyllymiehet haluaa tissit pieninä ja perseen muhkeana.

Mulla on sekä tissit (75G) että pyöreä ja muodokas perse.  Tuntuu ettei koskaan kelpaa tai oo hyvä.

Vierailija
105/120 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on paras kombo: pyöreä peppu ja pienet tissit! 

Vierailija
106/120 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia te naiset kyselettekin. Koiottakka nyt ymmärtää että miehen mielestä naisen paras ominaisuus on se että hän on nainen. Tämä on kaiken miehen osoittaman mielenkiinnon perusta.

Vähän jo iäkkäämpi mies

Vierailija
107/120 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli minulla nelikymppinen nainen jolla oli kiinteä takamus ja reittä kun oli luistellut paljon. Rinnat olivatkin sitten A kupit. Mutta oli sellainen kone että muistan lopun ikäni. Uskomatttomat lanteet ja pillu. 

Vierailija
108/120 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei selvinnyt mitä ihmettä ap oikein tarkoitti.

Duunissa oli muutama vuosi sitten 25-something assari jolla oli todella tyttömäisen hoikat kasvot, laiha, käytännössä tissitön ylävartalo ja kapoisat hartiat mutta ihan tolkuttoman leveä lantio ja valtava takapuoli. 

Se näytti siis siltä kuin 50-kiloisen vegaaniteinin ylävartalo olisi liitetty 100-kiloisen av-mamman alavartaloon. Eli juuei kiitos.

Jos ap on kauttaaltaan hoikka niin ei haittaa pätkääkään jos tissitkin ovat niin pienet ettet joudu koskaan käyttämään liivejä. Pepussa saisi olla pyöreyttä vain sen verran että se näyttää naiselliselta mutta on vielä sopusuhtainen muuhun vartaloon eli mahtuu melkein isoon miehen kouraan.

Vierailija
109/120 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista yhdistelmää tuli liki 30 vuotta sitten poljettua niin ykköseen kuin kakkoseenkin. Upea nuori nainen, jonka kanssa oli kiihkeää seksiä kaksin ja kolmisin.

Vierailija
110/120 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tissit on se ykkönen, hyvät isot tissit naisella nostaa seksin tasoa alusta asti aina esteettisyys rintaliivien riisumisesta alkaen ja se mitä kaikkea niillä voi alusta asti tehdä, puristella, ihailla ja imeä.

Mutta ehdottomasti hyvä perse kompensoi, sitten voisi keskittyä enemmän siihen jos tissit ei niin hyvät.

Naisella on niin paljon erilaisia puolia.

M37

Vierailija
111/120 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys peppumiehille:

Jos on muodokas pylly, niin haittaako isot tissit? Vai onko niin, että vannoutuneet pyllymiehet haluaa tissit pieninä ja perseen muhkeana.

Mulla on sekä tissit (75G) että pyöreä ja muodokas perse.  Tuntuu ettei koskaan kelpaa tai oo hyvä.

Mistä näitä oikein riittää?

Tissimies tarkoittaa sitä että miestä kiihottaa naisessa eniten rinnat, niiden katselu, hyväily jne mutta tämä EI TARKOITA SITÄ ETTÄ RINTOJEN PITÄISI OLLA SUURET.

Aivan yhtä hyvin tissimiestä voi kiihottaa pienet terhakkaat ketunnenät jotka nöpöttävät liivittöminä ohuen puseron alla tai villkkuvat paljaina kaula-aukosta kumartuessa. Kilokaupalla löysää ihraa on ihan yhtä suuri turn-off vaikka se olisi sullottu rintaliiveihinkin.

Peppumiehiä kiihottaa naisessa takapuoli mutta tässä kohtaa suuresta perseestä kiihottuvat ovat selvä vähemmistö. Se mikä kiihottaa on pieni pyöreä kiinteäksi treenattu fitnespeppu eikä mikään seitsemän leivän uuni.

Tissimiehelle ei ole niin välillä sillä millainen takapuoli on ja päinvastoin.

Vierailija
112/120 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia ja varmasti kaikille ottajansa. Itse en viehäty pienistä rinnoista, isot paljon kauniimmat ja naisellisemmat, muutenkin saa olla muotoja. Pylly saa olla isompi tai treenattu, aivan pienestä ja luihevasta en syty.

Vierailija
113/120 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys peppumiehille:

Mistä näitä oikein riittää?

Tissimies tarkoittaa sitä että miestä kiihottaa naisessa eniten rinnat, niiden katselu, hyväily jne mutta tämä EI TARKOITA SITÄ ETTÄ RINTOJEN PITÄISI OLLA SUURET.

Aivan yhtä hyvin tissimiestä voi kiihottaa pienet terhakkaat ketunnenät jotka nöpöttävät liivittöminä ohuen puseron alla tai villkkuvat paljaina kaula-aukosta kumartuessa. Kilokaupalla löysää ihraa on ihan yhtä suuri turn-off vaikka se olisi sullottu rintaliiveihinkin.

Peppumiehiä kiihottaa naisessa takapuoli mutta tässä kohtaa suuresta perseestä kiihottuvat ovat selvä vähemmistö. Se mikä kiihottaa on pieni pyöreä kiinteäksi treenattu fitnespeppu eikä mikään seitsemän leivän uuni.

Tissimiehelle ei ole niin välillä sillä millainen takapuoli on ja päinvastoin.

Tuon fitnessperseen mainitseminen kiihottavimmaksi on puhtaasti sinun oma mielipiteesi ja näin persemiehenä en allekirjoita sitä lainkaan enkä todellakaan usko että valtaosa persemiehistä olisi sinun kanssasi samaa mieltä vaan nimenomaan ne isot perseet kiihottavat enemmän. Ja siinäkin on tietysti rajansa. Leveät lanteet ja siten leveä perse ei ole sama asia kuin lihava laardilöllykkä. M44

Vierailija
114/120 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi keikahtaa seljälleen , kun ei ole vastapainoa.  Ei se muuten mitään haittaa.

Vierailija
115/120 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslainen mies ei kelpaa, tai  kelpaa? Mulle roteva upea ja isokaluinen tietysti, ja mielettömän komea. Muut voi painua nurkan taa.

Vierailija
116/120 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäslainen mies ei kelpaa, tai  kelpaa? Mulle roteva upea ja isokaluinen tietysti, ja mielettömän komea. Muut voi painua nurkan taa.

Ketä tämän nyt pitäisi kiinnostaa?

Vierailija
117/120 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia typerys. Luuletko, ettei naiset arvostele misten "kohteita" samoin kuin miehet naisai. Ehei, väärä luulo.

Onneksi mulla onkin oma komistus!

Vierailija
118/120 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia typerys. Luuletko, ettei naiset arvostele misten "kohteita" samoin kuin miehet naisai. Ehei, väärä luulo.

Onneksi mulla onkin oma komistus!

Sanavalintasi sai kyllä ajattelemaan, että yritit ennemminkin osoittaa sanasi kuvittelemillesi miehille, jotka eivät ole komeita saati isokaluisia...

Vierailija
119/120 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ei haittaa, jos nielee ja antaa kakkosta

Vierailija
120/120 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pyöreä takapuoli enemmän haittaa kuin kompensoi. Pyöreäpyllyiset miehet ei ole kovin miehekkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi