Haittaako tosi pienet rinnat, jos on pyöreä takapuoli?
Kommentit (120)
Ei haittaa yhtään. Hyvä peba on plussaa.
kiinteä pyöreä peppu ja pienet rinnat on tosi hyvä yhdistelmä. Jos rinnat on tosi pienet, niin silloinkin herkullisen pyöreä ja kiinteä peppu kompensoi ne.
Mun mielestä haluttavin naisvartalo on kapea ja hento ylävartalo, ja runsas alavartalo. Mä oon ihan hulluna naisiin joilla on muhkea pylly ja paksut ja täyteläiset reidet. Se on kiihottavan näköstä. T. Jussi
ei haittaa. kyllä joku piilohomo sinut huolii.
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen naismyyjän jolla oli ihan jättiläismäinen takapuoli. Hän ei siis ollut mitenkään lihava, hoikahko ylävartalo, hoikat sääret, reidetkään ei olleet mitenkään lihavat mutta hänen vartalostaan noin yksi kolmasosa oli persettä. Se näytti jotenkin hassulle, mutta ei rumalle. Mietin miltä olisi sekstaaminen sellaisen vartalotyypin kanssa.
Sä oot katellu hevosta takaapäin.
Pienet rinnat ei haittaa mutta pyöreä palloperse on ruma. Mistä naiset ovat saaneet päähänsä että on kaunista omistaa kanaperse. Näyttää ryhtikin huonolta kun työntävät persettä taaksepäin. Tärkeämpää on että lantio on vähän leveämpi kuin vyötärö ja reidet.
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen naismyyjän jolla oli ihan jättiläismäinen takapuoli. Hän ei siis ollut mitenkään lihava, hoikahko ylävartalo, hoikat sääret, reidetkään ei olleet mitenkään lihavat mutta hänen vartalostaan noin yksi kolmasosa oli persettä. Se näytti jotenkin hassulle, mutta ei rumalle. Mietin miltä olisi sekstaaminen sellaisen vartalotyypin kanssa.
Meno olis kuin pomppulinnassa.
Pikkutissit ja palloksi treenattu pylly just kaikkein paras kombo!
Janni Hussihan on juuri tällainen. Pienet tisut, mutta varsinkin livenä erittäin timmi pikkupeppu oikeanlaisissa pöksyissä. Aika useasti olen juuri hänenkin peppukuville runkannut.
Haittaa,mikään ei mikään korvaa pieniä tissejä.
Nykyinen vaimo on juuri sellainen treenattu latinopylly ja pienehköt rinnat. En ole tissimiehiä, niin on aivan täydellinen. Hieman helpompi naida takaa kuin edestä. Iso huulinen pillu kruunaa kokonaisuuden.
Ei haittaa, ihan takapuolesta riippumatta.
Riippuu paljon siitä onko sitä persettä tarjolla vai ei.
Haittaako naista, jos mies on ympärityperä?
Ei haittaa, jos perse on tiukka ja kakkonen käytettävissä 👌
Haittaa ne vähän. Mut jos ne törröttää suoraan eteenpäin ja nänni on iso ni sit on ok
Ei haittaa tosi pienet rinnat ja takapuolikin saa olla pieni, tykkään nimittäin hoikista eikä sellainen iso hyllyvä pylly sytytä ollenkaan
Kyllähän tällaisesta haitasta olisi annettava miehelle korvaukseksi.