Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako tosi pienet rinnat, jos on pyöreä takapuoli?

Vierailija
06.09.2023 |

Miehiä

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä selvä epäsuhta. Olis sitten molemmat reilusti isot. 

Mä aina suren sitä, miten vaikea naisten on löytää mies, jolla on äo ja peniksen koko sopusuhdassa.

Useimmilla ne kyllä onkin, kun tarkemmin ajattelin. Molemmat pieniä.

Vierailija
62/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos hakee älyä vaativaa työtä mutta on liian tyhmä siihen työhön ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
64/76 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI haittaa!

Unelmien naisella Heidillä on pienet rinnat ja pyöreä muodokas pylly

M71

Vierailija
65/76 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliömäisyytesi haittaa, ap. Ketä tahansa.

Vierailija
66/76 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva kuulla ettei useimpia haittaa, mulla on nimittäin just noin

Vierailija
67/76 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako miten?

Ne on eri puolella kehoa, eivätkä toistensa tiellä mitenkään.

Vierailija
68/76 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥵

Vierailija
69/76 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nyt haittaisi? Ei haittaa pieni pyllykään tai isot rinnat. Ei haittaa yhtään mikään. Miksi? Mä kerron sulle salaisuuden: miesten mielipiteillä ei ole mitään väliä. Sä saat olla ihan just sellainen kuin haluat. Sun ei tarvi elää miellyttääksesi yhtään ketään. Ikinä. Muista se.

Rohkenen olla eri mieltä, varsinkin jos kyseessä on parisuhde, jossa todellakin on iso bonus että miellytätte toisianne. Ettei olisi jopa yksi perusedellytyksistä että syttyisitte toisistanne vuosi toisensa jälkeen ja että ylipäätään homma toimii.

Vierailija
70/76 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin haittaa

Vierailija
71/76 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin päin haittaa

Ei ainakaan minun miestäni eikä aikaisempiakaan. On siis isot rinnat, mutta siitä alaspäin aika suoraa ja pientä.

Vierailija
72/76 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos on pienet rinnat ja litteä takapuoli?

No eipä ole haitannut.  Tässä elämän ehtoopäivää kohti mennään, ja hienosti on sujunut elämä.

Voin sanoa että olen saanut hyvien haltijattarien lahjoja kylliksi.

Olen terve, minulla on koulutus ja työ josta pidän ja josta nostan palkkaa jolla voin elää huolettomasti.

Minulla on ystäviä ja olen positiivinen ja lasi-puoliksi-täynnä-ihminen.

Olen todella kiitollinen, ihan aidosti, että olen saanut elää näin, ja toivon vielä monia hyviä vuosia eteenkinpäin.

Ja kas kummaa; pienet rinnat ja litteä takapuoli on kulkeneet uskollisesti siinä mukana! Eivät ole haitanneet eivätkä jarrutelleet mitään. Mitään en tämän takia ole menettänyt.  Hyvin kroppani on tehtävänsä suorittanut, kiitokset sille siitä.

Mutta kai sitten olen sellainen poikkeustapaus? Kai minun olisi näitä "puutteitani" pitänyt hävetä ja peitellä ihmisten silmiltä?  En nyt kuitenkaan ole jaksanut sellaiseen elämääni tuhlata. Liian paljon muuta ja paljon nautittavampaa asiaa on löytynyt ja löytyy.

Vierailija
73/76 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ihmetellyt aina että mikä niissä jättiperseissä on niin hienoa? Varsinkin ne, mihin on pumpattu jotain täytettä. Yhtä järkyn näköisiä kuin ne ankkahuulet. Eikä ne ylikorostavat silikoonitissit ole yhtään sen kauniimpia ilmestyksiä. Toki ymmärrän jos joku nainen tarvitsee hieman silikoneja, olemattomien rintojen takia ja se on aiheuttanut naiselle itsetunto ongelmia. Mutta jotkut luonnottoman näköiset pystypallot on rehellisesti sanoen hirveän näköiset ja kaukana kauniista rinnoista.

Vierailija
74/76 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nyt haittaisi? Ei haittaa pieni pyllykään tai isot rinnat. Ei haittaa yhtään mikään. Miksi? Mä kerron sulle salaisuuden: miesten mielipiteillä ei ole mitään väliä. Sä saat olla ihan just sellainen kuin haluat. Sun ei tarvi elää miellyttääksesi yhtään ketään. Ikinä. Muista se.

Rohkenen olla eri mieltä, varsinkin jos kyseessä on parisuhde, jossa todellakin on iso bonus että miellytätte toisianne. Ettei olisi jopa yksi perusedellytyksistä että syttyisitte toisistanne vuosi toisensa jälkeen ja että ylipäätään homma toimii.

Kiva, että teillä parisuhde perustuu pyllyyn ja tisseihin. Onnea matkaan pitkälle ja arvoisellenne liitolle!

Vierailija
75/76 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos korvien välissä humisee tyhjää, jos kroppa kuitenkin toimii?

Vierailija
76/76 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ei haittaa, siis tuohan on juuri täydellinen kroppa, että pienet rinnat ja pyöreä pylly, sopivan siro ja kiinteä kroppa.