Haittaako tosi pienet rinnat, jos on pyöreä takapuoli?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juurikin hyvä.
Minusta pitävät vain naiset jotka ovat lyhyitä, muhkuja yläkropasta ja kapeita alakropasta. Osa rintavia, osa ei.
Oma suosikki olisi pitkä, pienirintainen ja muhkea alakropasta.
Tasoteoria selittänee tämän kun koko elämän aikana kaikki tykänneet naiset edustavat tismalleen samaa vartalotyyppiä.
Järkyttävän typerää päättelyä. Olisiko mieluummin niin, että oma vartalotyyppisi on samankaltainen tai yhteensopiva näiden lyhyiden naisten kanssa?
Lisäksi pitkillä naisilla on yleensä aina pieni takapuoli. Lyhyillä naisilla on usein iso takapuoli. Joten kriteerisikin naiselle ovat erikoiset. Animehahmo tai Helinä-keiju?
Niin ja animesta en tiedä mitään.
Näin viimeksi tänään kaupassa kaksi naista jotka olivat pitkiä, alakropasta rotevia, pyöreäpeppuisia ja melko pienirintaisia.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin isoperseellä on pienet rinnat ja toisinpäin.
Niinkö? Oudosti mulla on rinnanympärys 88 cm ja lantio 98 cm. Lantion luut ei oo mitenkään leveät vaan perse on taaksepäin iso.
Miksi se nyt haittaisi? Ei haittaa pieni pyllykään tai isot rinnat. Ei haittaa yhtään mikään. Miksi? Mä kerron sulle salaisuuden: miesten mielipiteillä ei ole mitään väliä. Sä saat olla ihan just sellainen kuin haluat. Sun ei tarvi elää miellyttääksesi yhtään ketään. Ikinä. Muista se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juurikin hyvä.
Minusta pitävät vain naiset jotka ovat lyhyitä, muhkuja yläkropasta ja kapeita alakropasta. Osa rintavia, osa ei.
Tasoteoria selittänee tämän kun koko elämän aikana kaikki tykänneet naiset edustavat tismalleen samaa vartalotyyppiä.
Järkyttävän typerää päättelyä. Olisiko mieluummin niin, että oma vartalotyyppisi on samankaltainen tai yhteensopiva näiden lyhyiden naisten kanssa?
Lisäksi pitkillä naisilla on yleensä aina pieni takapuoli. Lyhyillä naisilla on usein iso takapuoli. Joten kriteerisikin naiselle ovat erikoiset. Animehahmo tai Helinä-keiju?
Oma vartalotyyppini on hoikka ja vähän keskivertoa lyhyempi. Mittasuhteet muilta osin aika normityyppiä. Olen myös urheilullinen.
Jos minusta tykkäävät vain yläkropasta rotevat ja huomattavan ylipainoiset naiset, niin en ihan äkkiä keksi miten vartalotyyppi olisi sama. Eikö vastaava vartalotyyppi olisi keskivertoa lyhyempi, melko siro, hoikka ja urheilullinen?
Olet oikeassa. Tuossa esteenä olisi juurikin tasoteoria.
Mitä tulee suosikkinaistyyppiisi, esteenä on mies verrattuna naiseen-kriteeri. Naisille on äärimmäisen tärkeää että sukupuolten välinen kokoero toteutuu "biologisesti oikein". Mutta koska lyhyet ja tanakat naiset eivät ole riittävän tasokkaita halutuille nallekarhumiehille, sinä olet sentään heitä pidempi ja siksi he tekevät kompromissin rotevuusvaatimuksen suhteen.
Ei moniakaan haittaa, joitain tietysti mutta kaikkia ei voi miellyttää
Vierailija kirjoitti:
Miksi se nyt haittaisi? Ei haittaa pieni pyllykään tai isot rinnat. Ei haittaa yhtään mikään. Miksi? Mä kerron sulle salaisuuden: miesten mielipiteillä ei ole mitään väliä. Sä saat olla ihan just sellainen kuin haluat. Sun ei tarvi elää miellyttääksesi yhtään ketään. Ikinä. Muista se.
Tämä. Tyhmää kysellä tuollaisia, ei ole mitään merkitystä. Miehet nyt voi ostaa vaikka seksinuken jos ei miellytä.
Aikuiset ihmiset on kyllä tosi outoja nykyään. Ihmeellistä varaosashoppailua.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juurikin hyvä.
Oma vartalotyyppini on hoikka ja vähän keskivertoa lyhyempi. Mittasuhteet muilta osin aika normityyppiä. Olen myös urheilullinen.
Jos minusta tykkäävät vain yläkropasta rotevat ja huomattavan ylipainoiset naiset, niin en ihan äkkiä keksi miten vartalotyyppi olisi sama. Eikö vastaava vartalotyyppi olisi keskivertoa lyhyempi, melko siro, hoikka ja urheilullinen?
Mitä tulee suosikkinaistyyppiisi, esteenä on mies verrattuna naiseen-kriteeri. Naisille on äärimmäisen tärkeää että sukupuolten välinen kokoero toteutuu "biologisesti oikein". Mutta koska lyhyet ja tanakat naiset eivät ole riittävän tasokkaita halutuille nallekarhumiehille, sinä olet sentään heitä pidempi ja siksi he tekevät kompromissin rotevuusvaatimuksen suhteen.
Meille kelpaa Jason Momoa, kaikki puutarhatontut voi leikkiä keskenään vaikka hippaa saunan takana.
Onhan siinä selvä epäsuhta. Olis sitten molemmat reilusti isot.
Mä oon pitkä laiha lauta ja ei se haittaa kun on löytänyt sen oikean sielunkumppanin, joka ei välitä ulkonäöstäni. Turhaan stressaat siis. Ja kaikki lapseni on poikia joten eipä tarvitse murehtia mitään rintojen koon periytymistäkään xD
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juurikin hyvä.
Meille kelpaa Jason Momoa, kaikki puutarhatontut voi leikkiä keskenään vaikka hippaa saunan takana.
Just näin. Hätätilassa pannaan Daniel Craigia, mutta vaan tositosi puutteessa.
ei. hyvän mallinen perse voittaa tissit 8 - 2.
Mua haittaa jos miehellä on isot kassit ja pieni nysä. Tai pitkä selkä ja iso nenä. Tai iso peukalo mutta pieni pikkurilli. Tai pieni perberi mutta pitkät hiukset. Tai isot korvat mutta kapee ylähuuli. Tai iso napa mutta pieni perärööri.
Vaikeaa on.
Jos jotain haittaa, ne se on sen ongelma ei sun.
Mitä nopeammin sisäistän tämän, sitä tyytyväisempi olet itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitkä laiha lauta ja ei se haittaa kun on löytänyt sen oikean sielunkumppanin, joka ei välitä ulkonäöstäni. Turhaan stressaat siis. Ja kaikki lapseni on poikia joten eipä tarvitse murehtia mitään rintojen koon periytymistäkään xD
Miksi sitä pitäisi murehtia päivääkään? Ei se koko määrää naiseutta tai mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua haittaa jos miehellä on isot kassit ja pieni nysä. Tai pitkä selkä ja iso nenä. Tai iso peukalo mutta pieni pikkurilli. Tai pieni perberi mutta pitkät hiukset. Tai isot korvat mutta kapee ylähuuli. Tai iso napa mutta pieni perärööri.
Vaikeaa on.
Toi on kyllä joskus ihan raastavaa. Kiva mies, mutta kun hartiat ei oo linjassa lantion kanssa. Silloin ei vaan kykene.
Momoalla ne on onneks just eikä melkein.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä selvä epäsuhta. Olis sitten molemmat reilusti isot.
Mä aina suren sitä, miten vaikea naisten on löytää mies, jolla on äo ja peniksen koko sopusuhdassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri sellaisen naisen kanssa sukupuoliyhteydessä.
M
Aika huono sukupuoliyhteys kun aikaa on naputella AVlle.
Nainen ratsastaa ja minä vaan sometan .