Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako tosi pienet rinnat, jos on pyöreä takapuoli?

Vierailija
06.09.2023 |

Miehiä

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen naismyyjän jolla oli ihan jättiläismäinen takapuoli. Hän ei siis ollut mitenkään lihava, hoikahko ylävartalo, hoikat sääret, reidetkään ei olleet mitenkään lihavat mutta hänen vartalostaan noin yksi kolmasosa oli persettä. Se näytti jotenkin hassulle, mutta ei rumalle. Mietin miltä olisi sekstaaminen sellaisen vartalotyypin kanssa.

🤢🤮

Vierailija
22/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri sellaisen naisen kanssa sukupuoliyhteydessä.

M

Aika huono sukupuoliyhteys kun aikaa on naputella AVlle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittahan se jos ei voi laittaa tissien väliin.

Vierailija
24/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tosi kauniin vartalon mutta rintoja ei tosiaan ollut kuin hädintuskin nuppusella. Mutta tosi sporttinen muuten. Olen nainen niin en osaa ottaa kantaa tykkäätkö miehet. Mutta jospa siinä tulis se persoona kehiin. Hän tuskin edes oli sinkku.

Vierailija
25/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienirintainen nainen. Takapuolta löytyy sitten taas, ei nyt megana mutta sillee sopusuhtaisesti kroppaan sopivasti. Ikinä en ole kuullut mitään urputusta yhtään mistään. En siitäkään vaikka on vähän ylipainoa ja pehmeyttä siellä sun täällä. Enemmänkin kumppanini ovat olleet innoissaan rinnoistani ja muutenkin kropastani.

Opetus siis se, että jos joku mies urputtaa sun vartalosta jotain (liian pieniä rintoja tai liian isosta takapuolesta tai mistä tahansa), sitten mies vaihtoon vaan heti ja uutta ja parempaa miestä kehiin. Jokasella saa olla mieltymyksiä, jos parteni ei sovi mieltymyksiin sitten hankitaan uutta kumppania eikä urputeta nykyiselle. Varsinkaan kun pienille rinnoille ja monelle muulle asialle ei paljoa mitään mahda...

Vierailija
26/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kaikki osaavat valita mieleisensä ja sekin on vapaaehtoista.

Vierailija
27/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet urputtaa alistaakseen. Esim. nainen hyvin kaunis, mies ruma. Mies urputtaa siksi, että kauniille tulisi huonompi itsetunto.

Vierailija
28/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Luonne on tärkein kuitenkin ja se vartalo tulee sitten siinä mukana.

Vierailija
29/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet urputtaa alistaakseen. Esim. nainen hyvin kaunis, mies ruma. Mies urputtaa siksi, että kauniille tulisi huonompi itsetunto.

Niin, tai sitten alussa ylistää ulkonäköä, mutta sitten alkaa ensin vihjailemaan vioista ja myöhemmin haukkumaan niistä. Suhteen alussa mitään vikoja ei ollut, vaan kaikki oli täydellistä.

Vierailija
30/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienirintainen nainen. Takapuolta löytyy sitten taas, ei nyt megana mutta sillee sopusuhtaisesti kroppaan sopivasti. Ikinä en ole kuullut mitään urputusta yhtään mistään. En siitäkään vaikka on vähän ylipainoa ja pehmeyttä siellä sun täällä. Enemmänkin kumppanini ovat olleet innoissaan rinnoistani ja muutenkin kropastani.

Opetus siis se, että jos joku mies urputtaa sun vartalosta jotain (liian pieniä rintoja tai liian isosta takapuolesta tai mistä tahansa), sitten mies vaihtoon vaan heti ja uutta ja parempaa miestä kehiin. Jokasella saa olla mieltymyksiä, jos parteni ei sovi mieltymyksiin sitten hankitaan uutta kumppania eikä urputeta nykyiselle. Varsinkaan kun pienille rinnoille ja monelle muulle asialle ei paljoa mitään mahda...

Mulla taas ei oo ylipainoa yhtään ja sen takia yläkroppa onkin rasvaton rimpula.

Ap

Vierailija
31/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "haittaa". Pienet tissit on aika lailla edellytys, että kunnolla sytyn naisesta.

Vierailija
32/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä miestäni haittaavan. Mulla on tosi siro yläkroppa ja sitten muhkea perse 

Vierailija
33/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haittaa.

Vierailija
34/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, koska pienet rinnat ja pyöreätakapuoli on juurikin paras yhdistelmä.

Mutta tietenkään kysymyksesi ei ollut suunnattu minulle, vaan hyvin komeille miehille joilla on kovat vaatimukset naisen ulkonäölle.

Vierailija
35/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen lempiyhdistelmä. Ja aika lailla itsekin olen sellainen.

Vierailija
36/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että mulla on mennyt rinnoista läskit peffaan.. En edes treenaa sain vain geenilotossa hyvän takamuksen mutta rinnat ovat sitten nolla

Vierailija
37/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juurikin hyvä.

Minusta pitävät vain naiset jotka ovat lyhyitä, muhkuja yläkropasta ja kapeita alakropasta. Osa rintavia, osa ei.

Oma suosikki olisi pitkä, pienirintainen ja muhkea alakropasta.

Tasoteoria selittänee tämän kun koko elämän aikana kaikki tykänneet naiset edustavat tismalleen samaa vartalotyyppiä.

Vierailija
38/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Vaikka olenkin hieman enempi tissimies kuin peppumies, rintojen koko ei ole minulle olennaista. Kauniin ja muodokkaan pepun tuoma kompensaatio on toki aina mukava asia.

Vierailija
39/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin isoperseellä on pienet rinnat ja toisinpäin.

Vierailija
40/76 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juurikin hyvä.

Minusta pitävät vain naiset jotka ovat lyhyitä, muhkuja yläkropasta ja kapeita alakropasta. Osa rintavia, osa ei.

Oma suosikki olisi pitkä, pienirintainen ja muhkea alakropasta.

Tasoteoria selittänee tämän kun koko elämän aikana kaikki tykänneet naiset edustavat tismalleen samaa vartalotyyppiä.

Järkyttävän typerää päättelyä. Olisiko mieluummin niin, että oma vartalotyyppisi on samankaltainen tai yhteensopiva näiden lyhyiden naisten kanssa?

Lisäksi pitkillä naisilla on yleensä aina pieni takapuoli. Lyhyillä naisilla on usein iso takapuoli. Joten kriteerisikin naiselle ovat erikoiset. Animehahmo tai Helinä-keiju?